Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod mobilman 16. 9. 2010 10:52

Paní/Slečno Martino, ten problém jsem nahlásil už několikrát. Je sice hezké že mi připomenete co operátor může udělat nebo udělá, nicméně v mém případě opakuji stále dokola to samé, operátoři tvrdí že věc prověří (co udělají/neudělají po skončení hovoru samozřejmě nevím) a výsledek je že čekám už dost dlouho na řešení které nepřichází. Je mi jasné že nevíte konkrétní detaily o konkrétních problémech jednotlivců, ale já jako klienti si takhle podporu nepředstavuji.
Vím že nic není hned a mám trpělivost, ale díky nefunkční samoobsluze po dobu mnoha týdnu (taky nahlášeno Xkrát) a problémům s daty (taky Xkrát, několikrát i výměna SIMky která nikdy nepomohla ap.) jsem se rozhodl díky těmto všem faktům Vodafone se svými několika čísly opustit, tohle neustálé doprošování se na lince kde se nic neděje nemám zapotřebí. Kolegům můžete vyřídit moje díky za odvedenou práci, jistě na odstranění problémů pracovali od rána do noci ze všech sil.
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Rafter 17. 9. 2010 08:15

Taky se bohuzel musim pripojit. Po deseti letech spokojenosti s VF prislo osudove rozhodnuti, prejit z nabitych tarifu na TNM. Ja i manzelka mame stejne tarify (puvodne Nabito 700 + odepis) akorat u meho uctu se podarilo separovat tarif odepis a u jejiho ne. Takze zatimco u meho uctu funguje samoobsluha jak ma, slevy ve vyuctovani (10% po svem) jakbysmet, u jejiho uctu nefunguje nic. V samoobsluze ma naprosto nesmyslne udaje o neaktivnich baliccich (napr kamaradi ze vsech sitich) a "po svem" nelze aktivovat. Po pul roce slibu o separaci tarifu odepis a slibu o zpetnem doplaceni 10% slevy se nedeje stale nic. Kazdy mesic volani na oddeleni pece o zakazniky koncici slibem, ze pristi uctovaci obdobi to uz bude v poradku. V dnesni cerstvem vyuctovani je stale "odepis" a slibena sleva nikde. Vypada to na "rozchod" po deseti letech velke lasky :-* A to nejen muj, ale i manzelky a "kamaradu".

EDIT: Tak preci jen drobna zmena, "odepis" jiz z uctu zmizel. Bohuzel samoska stale zobrazuje nepravdive informace o baliccich, takze se nic nevyresilo. Omluva zadna, na vraceni slevy se taky nejak "zapomelo". Na dalsi urgence uz fakt nemam naladu, takhle si peci o zakazniky nepredstavju. :pozor Takze bye, bye.
Naposledy upravil Fíla dne 20. 9. 2010 12:11, celkově upraveno 1
Důvod: příspěvky sloučeny
Rafter
Junior

Odeslat příspěvekod vpe 20. 9. 2010 14:34

Anketní otázka: po aktivaci čísla VF se sámoška

a) zprovozní ihned, můžete si zadat heslo apod. (ne, nezprovozní)
b) zprovozní do 24 hodin (24h hlásí IVR při pokusu volat na VF linku prodejní, podporu apod..)
c) zprovozní do 5 dnů (údaj uvedený v napovědě, uff tak dlouho? To nahazují ručně jednou týdně, ne?)

Bohužel a) není správně, což je za všech okolností poněkud nemilé překvapení...
vpe
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mobilman 20. 9. 2010 14:37

v mém případě nefunguje samoobsluha na různých číslech už dva měsíce, kéž by to tedy bylo plně funkční alespoň do 5 dnů... no nic, tento týden se vydám ke konkurenci a začnu postupně přenášet.
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vpe 20. 9. 2010 14:49

...na fungl novém čísle?

anebo na nějakém tarifu, kterého se chce VF zbavit?

Já píšu o systémové prodlevě, která způsobí to, že se po zakoupení a aktivaci SIMky až 5 dnů nedovoláte (z daného zakoupeného čísla) operátorovi, anebo správná odpověď je, že hlasová samoob. bude do 24h a internetová do 5 dnů? Jeden aby hádal a v brožurce nic není...

Lhůtu k vypršení předplacené SIM by bylo fér ukrajovat až od okamžiku, kdy budou všechny služby Vodafonu 100% funkční...
vpe
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod spachtle 20. 9. 2010 18:03

Asi to není úplně samoobsluha, ale nefunguje VYGENEROVÁNÍ KÓDU PRO PŘENOS ČÍSLA na adrese: http://portace.vodafone.cz/kod_obednavky.php

Nelze tam vybrat opouštěný operátor a bez toho se formulář nedá odeslat...
Hard to see, the dark side is.

ntb: HP Compaq 6710b | T7500 | 2GB | 160GB | WSXGA+ 1680×1050 | Vista Business

SE W800i (home SW upgrade from K750i) || O2 Pohoda

<odkaz odstraněn>
spachtle
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mobilman 20. 9. 2010 21:29

o přenos tel.čísla je možné požádat i přes prodejní linku... 800 77 77 77
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Snekac 20. 9. 2010 22:41

vpe píše:Anketní otázka: po aktivaci čísla VF se sámoška

a) zprovozní ihned, můžete si zadat heslo apod. (ne, nezprovozní)

Bohužel a) není správně, což je za všech okolností poněkud nemilé překvapení...


Je to samozřejmě individuální, já se do ní dostal pár hodin po přenosu čísla ;) Nezapomínejte, že spokojení zákazníci do fór těžko budou psát, že problém nenastal.
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vodafonu 21. 9. 2010 08:53

spachtle píše:Asi to není úplně samoobsluha, ale nefunguje VYGENEROVÁNÍ KÓDU PRO PŘENOS ČÍSLA na adrese: http://portace.vodafone.cz/kod_obednavky.php

Nelze tam vybrat opouštěný operátor a bez toho se formulář nedá odeslat...



Dobrý den,
ano, víme o této chybě a pracujeme na jejím odstranění. Prozatím vás prosíme, abyste se obrátil na Vodafone prodej na čísle 800 777 777 nebo navštívil Vodafone prodejnu, kde také snadno získáte kód pro přenos čísla. Děkujeme!
Martina
Tiskové oddělení Vodafonu
Zástupce operátora

Odeslat příspěvekod honzatrx 21. 9. 2010 15:43

18.9.2010 12:30 jsem si aktivoval předplacenou Nabitou kartu. Do této doby - 21.9.2010 16:45 ani přes urgenci na ZL mi nejdou odchozí hovory a sms.Stále to hlásí ověřte služby operátora.Příjem hovorů a sms je naštěstí v pořádku.Takhle si ale mobilní služby rozhodně nepředstavuji,až provolám kredit (jestli budu vůbec mít šanci),přenesu si číslo jinam.
honzatrx
Junior

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vodafonu 22. 9. 2010 09:27

pro honzatrx

Dobré dopoledne,
vyzkoušejte prosím, jestli nemáte zapnutou Linku 2 (v telefonu je nutné nastavit Linku 1). Příčinou může být také zapnuté volání se skrytým číslem, které je funkční pouze po aktivaci prostřednictvím Samoobsluhy nebo operátora.
Dále doporučujeme vyzkoušet SIM kartu v jiném telefonu, případně i jinou SIM kartu ve vašem telefonu.
Martina
Tiskové oddělení Vodafonu
Zástupce operátora

Odeslat příspěvekod 5uch 22. 9. 2010 14:53

honzatrx: Ano, to vypadá na aktivovanou linku 2 (jak radí tiskové oddělení).
Ještě by to mohlo být blokováním odchozích služeb. Nikoli vynucené ze strany operátora (předpokládám, že máš nějaký kredit), ale ze strany zákazníka - v menu některých telefonu se dají selektivně vypnout odchozí služby. V menu telefonu to bude schované někde v nastavení pod položkou nazvanou jako "Blokované sítě" nebo "Omezení hovorů"... Nicméně tohle by s tebou měla umět dořešit zákaznická linka (vidí, že máš toto podivné nastavení sítě aktivní).
Naposledy upravil Fíla dne 22. 9. 2010 15:03, celkově upraveno 1
Důvod: odstraněna zbytečná citace
Moderátor, co pamatuje Siemens ME45
5uch
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mobilman 22. 9. 2010 16:43

Stačí zkusit:

- zrušit všechna uživatelská blokování:
#330*0000# [odeslat]
kde 0000 je blokovací heslo (0000 je standardní heslo u Vodafone, pokud si ho uživatel změnit pak zadat správné 4místné heslo pro blokování)

- zavolat s ručně nastavenou identifikací na zobrazeno:
*31# tel.číslo [odeslat]
(např. *31#800770077 pro volání se zobrazeným ID na číslo VF linky 800770077)
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Morx 22. 9. 2010 17:02

Heslo pro blokování? O.O Jeho změna se standartně snad nnabízí :D
Naposledy upravil Snekac dne 22. 9. 2010 19:19, celkově upraveno 1
Důvod: Poslední příspěvek není nutno citovat
Morx
Junior

Odeslat příspěvekod mobilman 23. 9. 2010 13:15

Ano, blokování je síťová služba vycházející ze standardu GSM a můžeš ji z telefonu řídícími kódy měnit včetně zmeny hesla:
*03*330*stareheslo*noveheslo*noveheslo#

např. staré heslo 0000, nove 1234:
*03*330*0000*1234*1234#


Jinak kromě Vodafone není služba blokování hovorů dostupná z předplacených karet O2 a T-Mobile. O2 navíc za aktivaci blokování u paušálu chtěl jednorázový poplatek přestože je to základní služba standardu GSM, jetli ho chtějí dodnes to nevím (EuroTel zato poplatek taky chtěl, Paegas nikoli).
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků