Paní/Slečno Martino, ten problém jsem nahlásil už několikrát. Je sice hezké že mi připomenete co operátor může udělat nebo udělá, nicméně v mém případě opakuji stále dokola to samé, operátoři tvrdí že věc prověří (co udělají/neudělají po skončení hovoru samozřejmě nevím) a výsledek je že čekám už dost dlouho na řešení které nepřichází. Je mi jasné že nevíte konkrétní detaily o konkrétních problémech jednotlivců, ale já jako klienti si takhle podporu nepředstavuji.
Vím že nic není hned a mám trpělivost, ale díky nefunkční samoobsluze po dobu mnoha týdnu (taky nahlášeno Xkrát) a problémům s daty (taky Xkrát, několikrát i výměna SIMky která nikdy nepomohla ap.) jsem se rozhodl díky těmto všem faktům Vodafone se svými několika čísly opustit, tohle neustálé doprošování se na lince kde se nic neděje nemám zapotřebí. Kolegům můžete vyřídit moje díky za odvedenou práci, jistě na odstranění problémů pracovali od rána do noci ze všech sil.