Tak mě systém bonus nepřiznal. Jedná se o 2 fakturu v novém systému, takže platba inkasem proběhla. Bonus ve formě kreditu 100Kč nikde. Viz. obrázek jen 120Kč tarif a 19,55Kč převedeno z minula.
//EDIT 15:15: Zavolal jsem na IL s dotazem, kde je zmiňovaný bonus ve formě kreditu/volných (podle tarifu). Škoda nepřihlásit se o cca 20min. volání. Nejprve mě vzal nějaký pán. Pospal jsem mu o co mi jde, že už mám zaplacenou jednu fakturu inkasem a bonus nikde. Řekl, že se na to podívá a pustil mi hudbu.
Poté se ozval, že je tam nějaký problém a že mě hned přepojí na kolegy. Opět hudba. Vzala to nějaká paní s tím, že si kolega situaci popsal a že ví o co jde. Podívala se na účet, že opravdu platím inkasem. Poté řekla, že v systému u té odměny nemám vyplněné telefonní číslo, pro které ten bonus chci čerpat.
Usmívám se proto, jelikož na zákaznickém účtu mám jedno jedinné číslo. A v samoobsluze se k aktivnímu inkasu nic dodatečně nedoplňuje. (asi chyba v Matrixu).
Bonus budu mít až v příští faktuže, až aktuální (z 10.) zaplatím inkasem. Ještě mi bylo sděleno, že bonus je přenosný donekonečna dokud se nevyčerpá a že se čerpá
PO provolání kreditu. Na webu je to uvedeno přesně naopak. Ovšem potom by nemělo logiku jeho převádění, kdyby se čerpal jako první. Tolik moje zkušenost. Pokud vám bonus nedorazil musíte zavolat na IL.