Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vod 7. 4. 2012 09:49

flshman: Nové podmínky, které umožní i automatické dokoupení FUP, jsou platné od 25.5., dříve tuto možnost nezavedeme a tedy ji ani neuvidíte v Samoobsluze. Toto datum je zatím daleko, takže vám ještě nemůžeme povědět jak bude vše probíhat, ale určitě budeme informovat. Každopádně platí, že budete mít na výběr.
Ondra
Tiskové oddělení a péče o zákazníky Vodafonu
Pro řešení konkrétních požadavků nás můžete kontaktovat přes ikonku webu.
Tiskové oddělení Vod
Zástupce operátora
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod flshman 7. 4. 2012 12:36

Tiskové oddělení Vodafone: Díky
mobilman: No,ze začátku jsem měl celkem problém se samoobsluhou,za první měsíc jsem tam volal asi 5x,nicméně,pomalu se to lepší,nová sámoška je OK a celkově jsem s Vodafonem spokojenější než s T-Mobilem.Myslím že TM na lidi prostě sral,"podepiš a ukaž se tady za 2 roky",Vodafone se aspoň snaží.
Cowon J3 + BRAINWAVZ Alpha Pro
Fiio E17 Alpen + Shure SRH440
Apple iPad Air + Cowon SP2
flshman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod chocobo 8. 4. 2012 21:00

Pro tiskové oddělení:Děkuji za upravení ceny u karty na míru v samoobsluze,stejně tak děkuji za informaci,že je třeba si měsíčně dobít 300 kč,zobrazující se nad službama.
chocobo
Junior

Odeslat příspěvekod Honza20 8. 4. 2012 22:02

Pro tiskové oddělení:
Aktivoval jsem si blokaci přístupu do Vodafone Parku a stejně se tam stále mohu přihlásit. Je to v pořádku nebo se to musí ještě nějak potvrdit? Informační smska mi přišla, že je to aktivované.
---> HP EliteBook 8540w
---> LCD TV Samsung LE32R86BD
---> Peugeot 206 Black edition
Honza20
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod A1rh- 10. 4. 2012 10:33

Ještě nedávno jsem měl ve Vyúčtování zobrazenou první el. fakturu po přechodu z předplacenky na paušál (písemně nebyla doručena a bylo mi zablokováno číslo). Nyní není ta faktura/vyúčtování za předchozí období v samoobsluze vůbec zobrazena ... Můžete mi vysvětlit proč ? Díky.

Edit: podle vyjádření infolinky právě probíhá nějaká údržba systému, zvláštní je, že v samoobsluze není upozornění, že některé věci nebudou dočasně dostupné.
A1rh-
Junior

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vod 10. 4. 2012 15:17

chocobo: Jste rychlejší než my, ano, akční minutová cena Karty na míru je již v Samoobsluze zobrazena v pořádku :)

Honza20: Pokud jste aktivoval "Blokování přístupu na Vodafone Park" a neprojevilo se do praxe, budeme rádi, když napíšete podrobnosti na http://tam.je/formular.

A1rh: Ano, dopoledne byla krátká výluka v zobrazování informací o Vyúčtování, nyní by mělo být vše v pořádku.
Tiskové oddělení a péče o zákazníky Vodafonu
Pro řešení konkrétních požadavků nás můžete kontaktovat přes ikonku webu.
Tiskové oddělení Vod
Zástupce operátora
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod roy1 12. 4. 2012 15:26

Pro Vodafone:
Kde se v samoobsluze aktivuje Vodafone passport data? nemohu tuto volbu najít a operátorka na vaší lince dnes ráno to také nevěděla. Slíbila že info dohledá a pošle mi SMS s postupem,ale samozřejmě nic nedošlo. Prosím o radu.
roy1
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vod 14. 4. 2012 10:04

Hezký den, jde o volbu v Nastavení služeb - Internet - Připojení ze zahraničí.
Ondra
Tiskové oddělení a péče o zákazníky Vodafonu
Pro řešení konkrétních požadavků nás můžete kontaktovat přes ikonku webu.
Tiskové oddělení Vod
Zástupce operátora
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vod 19. 4. 2012 14:49

drobek81 píše:Nyní nefunguje ani stránka s kontakty (v samoobsluze dole Kontaktní údaje - Kontakty)

Tiskové oddělení Vod píše:Odkazy v patičce skutečně všechny nefungují, víme o tom, a měly by být kompletně nahrazeny zhruba do 3 týdnů.


Hezký den, jak jsme slíbili, odkazy v patičce stránek Samoobsluhy jsou již nahrazeny a všechny v pořádku funkční. Zároveň jsme provedli dalších několik úprav i na základě podnětů uživatelů.
Ondra
Tiskové oddělení a péče o zákazníky Vodafonu
Pro řešení konkrétních požadavků nás můžete kontaktovat přes ikonku webu.
Tiskové oddělení Vod
Zástupce operátora
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bassmann 24. 4. 2012 19:42

V chytrém přehledu se správně odečítají minuty i sms, ale data jsou stále na plném FUP. Vůbec neubývají. Neví někdo, v čem by mohl být problém?
Bassmann
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod A1rh- 24. 4. 2012 23:22

opět drobná chybka v zobrazení: "Sledované období: 25.04.2012 - 24.04.2012"
A1rh-
Junior

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vod 25. 4. 2012 11:44

Bassmann píše:V chytrém přehledu se správně odečítají minuty i sms, ale data jsou stále na plném FUP. Vůbec neubývají. Neví někdo, v čem by mohl být problém?

Můžete upřesnit jak to myslíte? Znamená to, že máte FUP vyčerpanou?
A1rh- píše:opět drobná chybka v zobrazení: "Sledované období: 25.04.2012 - 24.04.2012"

Víme o tom, tato chyba se objeví pouze v den nového období, samozřejmě by ale ani ten jeden den být neměla, takže ji budeme chtít odstranit.
Ondra
Tiskové oddělení a péče o zákazníky Vodafonu
Pro řešení konkrétních požadavků nás můžete kontaktovat přes ikonku webu.
Tiskové oddělení Vod
Zástupce operátora
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pepisis 30. 4. 2012 17:10

Dobrý den,

mám dotaz nejspíš na zástupce VODAFONE. Jsem nový zákazník. Zavedl jsem si inkaso. První platba již proběhla. Nejspíš jako odměna za inkaso se mi v Chytrém přehledu objevilo - 100 min. navíc. Dnes samoobsluha nějakou dobu nešla. Po přihlášení tyto minuty zmizely. Zato tam mám vyčerpáno 0 Kč, přitom zůčtovací období mám k polovině měsíce (včera jsem měl provoláno cca 150 Kč).
1) jak nyní poznám, kolik jsem provolal?
2) jaká je tedy odměna za inkaso a kdy a jak se projeví?
3) v přehledu plateb je, že VODAFONE neobdržel zatím žádnou platbu. Včera ale tam ještě správně bylo, že jste obdrželi peníze z 1. platby (přes inkaso, ztrženy minulý týden). Ve Vyúčtování je přitom správně napsáno, že poslední vyúčtování bylo uhrazeno.

Děkuji za odpovědi.
pepisis
Junior

Odeslat příspěvekod Bassmann 30. 4. 2012 19:16

Tiskové oddělení Vod píše:
Bassmann píše:V chytrém přehledu se správně odečítají minuty i sms, ale data jsou stále na plném FUP. Vůbec neubývají. Neví někdo, v čem by mohl být problém?

Můžete upřesnit jak to myslíte? Znamená to, že máte FUP vyčerpanou?


Ne. Myslím tím, že dnes se mi např zobrazuje, že mám vyčerpáno 0 MB ze 150 MB, zbývá 150 MB, což ale není pravda, protože jsem cca v polovině účtovacího období a mám dost přenesených dat. A takto je to každý měsíc.
Přílohy
FUP.jpg
Bassmann
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vod 4. 5. 2012 13:11

pepisis: Hezký den, k Tarifu na míru získáte jednorázově 20 minut na volání, které se aktivují po prvním uhrazeném Vyúčtování inkasem. Abychom mohli zjistit důvod (ne)zobrazení informací v Samoobsluze, podíváme se přímo na vaše číslo. Napište nám prosím podrobnosti na http://tam.je/formular. Děkujeme.

Bassmann: Pak bude někde chyba, kterou bude zapotřebí odhalit, poprosíme také o kontakt přes http://tam.je/formular. Rádi situaci napravíme.

Ondra
Tiskové oddělení a péče o zákazníky Vodafonu
Pro řešení konkrétních požadavků nás můžete kontaktovat přes ikonku webu.
Tiskové oddělení Vod
Zástupce operátora
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků