Neco se jim tak deje. Treba ji nejak upravuji na zaklade zakaznicke ankety. Kamaradka je u nich dva mesice ve sktutecnosti a samoska rika -664. Ja jsem pres 1400 dni a mam 746.
Taky posledni tri dny nejde chytry prehled, zasekl se na 16.2.2007.
Jedine co mi v techto pripadech chovani u VF vadi je neinformovanost. Kdyz banka omezi treba IB da to vedet, kdyz TM omezi sluzby da to vedet, ovsem kdyz se neco deje u VF - pssssssst aby to nikdo nevedel.
To si vazne mysli, ze jsme tak natrdli, ze si niceho nevsimnem my zakaznici.
//EDIT:
Tohle jsem se prave dozvedel na strankach sve banky.
"Vážený kliente,
na 19.02.2007 od 01:00 do 01:30 hodin je plánována provozní odstávka systému mobilního operátora Vodafone. Během této doby může docházet ke zpoždění nebo nedoručení textových zpráv (SMS klíč, zaúčtované položky, zůstatky,..)."
Takze to doklada, ze se u VF neco buduje, ovsem jak uz jsem psal vyse je tristni, ze se to clovek dozvi od sve banky - misto aby mu to sdelil dany subjekt primo.