Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod passé 16. 6. 2023 10:38

Kdyz ukoncim pres samoobsluhu obnovovani mesicniho balicku na prepaid SIM, ukonci se balicek hned, nebo bude fungovat az do konce mesicniho obdobi?
passé
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod ze.us 16. 6. 2023 11:24

Kdyz jsem naposledy pouzil podkladovy opakovany balicek pro nejaka letni data, v pohode dojel po zruseni az k datu planovane obnovy.
ze.us
Pokročilý

Odeslat příspěvekod passé 16. 6. 2023 12:19

Dik, tohle je volani do vsech siti 100 minut, snad to bude stejne.
passé
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod 5uch 5. 7. 2023 11:53

5uch - září 2021 píše:Tak už dva měsíce čekám, až budu moci v samoobsluze (internet i aplikace Android) kontrolovat nastavení svých služeb (hlášeno podpoře Vodafonu - zatím žádný výsledek).
Teď se u velké části služeb po kliknutí na tlačítko "Změnit" jen dozvím, že "Služba je součástí vašeho měsíčního balíčku".


Opraveno po dvou rocích od nahlášení chyby (!!! ano, po 2 rocích - první hlášení chyby 30. 6. 2021!!!).

Vodafone konečně opravil chyby Samoobsluhy, kdy na tarifech Odepiš nešlo měnit nastavení většiny služeb. Po kliknutí na tlačítko "Změnit" (vedle výpisu aktuálního nastavení služby) se místo rozbalení voleb s možnostmi nastavení a potvrzovacího tlačítka objevovalo nejprve "Služba je součástí vašeho měsíčního balíčku", resp. později (po "opravě"): "Je nám líto, ale tato služba není momentálně dostupná. Zkuste to, prosím, později." Takže na to "později" jsem musel čekat 2 roky. Bravo! :tleskani

Vodafone tím dva roky porušoval své vlastní všeobecné podmínky:
"10.5 Veškeré relevantní informace týkající se smlouvy, včetně nastavení jednotlivých služeb, změn smlouvy, vyúčtování a reklamací, jsou vám přístupné v Internetové samoobsluze po celou dobu trvání smlouvy a po dobu nejméně 6 měsíců po ukončení smlouvy. Proto Internetovou samoobsluhu pravidelně kontrolujte."
Kompenzace prakticky žádná (jednou mi dobropisovali měsíční paušál 50 Kč).
Moderátor, co pamatuje Siemens ME45
5uch
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nagant 6. 7. 2023 18:10

Funguje u Vodafonu při přihlašování do Samoobsluhy dlouhodobé přihlašování jen přes SMS?
Chtěl bych (jen) vyzkoušet 5G se sim kartou "Předplacená karta 30: edice Zlatá karta" a nechce se mi přehnaně registrovat. Má to být 10GB + 5GB za 200 Kč, těch 5GB má být nějaký bonus k vyzvednutí v Samoobsluze.
Nagant
Junior

Odeslat příspěvekod 5uch 6. 7. 2023 18:18

Pokud vím... Už v roce 2004 i předplacená karta donutila uživatele si zvolit PIN hned k prvnímu přístupu do samoobsluhy. Tento první přístup byl ověřen přes SMS. Nebylo třeba ale sdělovat další osobní údaje.
Moderátor, co pamatuje Siemens ME45
5uch
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nagant 6. 7. 2023 18:25

Jo, to by ještě šlo. Nechce se mi to moc vázat na stávající účet (nyní jen Nulový tarif jako pozůstatek dávného mobilního připojení 4 GB/měsíc).
Nagant
Junior

Odeslat příspěvekod 5uch 6. 7. 2023 18:39

No... Od té doby se to mohlo změnit, tohle bylo ještě za Oskara.
Na druhou stranu, předplacené karty jsou u nás stále anonymní a operátoři nemají zvláštní důvod to výrazně měnit.
Moderátor, co pamatuje Siemens ME45
5uch
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hauzz 6. 7. 2023 22:12

Tak si vytvořím adhoc mejla na registraci SIMky ne? Nikdo nenutí používat hlavní emajl přece...
hauzz
Pokročilý

Odeslat příspěvekod 5uch 7. 7. 2023 01:59

Pokud vím: Mail pro registraci SIM do Vodafone samoobsluhy není potřeba (ani u paušálu). Mail je sice doporučený (bezpečnější) způsob, ale stále stačí registrace pomocí číselného PINu. Je to i výchozí metoda identifikace.
Moderátor, co pamatuje Siemens ME45
5uch
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ředitel ČTÚ 9. 9. 2023 08:28

Vodafone chystá zpoplatnění volání na operátora - 49 Kč :D
Ředitel ČTÚ
Vrátnej na ČTÚ
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod peta809 9. 9. 2023 08:36

Tak to by byl gól do vlastní branky a hodně přes čáru! Co důchodci?! Zdroj?
peta809
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ředitel ČTÚ 9. 9. 2023 09:35

Říká to plechová huba :D

49 Kč / hovor. Zpoplatněno nebude jen volání v případě ztráty sim. :D
Vodafone to prezentuje jako vylepšení 8-)

Ovce platí a nic neříkají, já bych udělal to samé a podojil je taky. :D
Ředitel ČTÚ
Vrátnej na ČTÚ
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod oldschooltrancer- 9. 9. 2023 09:54

Tak o to víc budou lidi chodit do prodejen :-D
oldschooltrancer-
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vjetsik 9. 9. 2023 10:34

Tak to mám celodenní výlet, nejbližší krám 26km, a to se vyplatí! A je to jenom hovor s operátorem nebo každé zavolání na linku (kromě ztráty SIM)? Stejně to je nářez!
vjetsik
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků