5uch - září 2021 píše:Tak už dva měsíce čekám, až budu moci v samoobsluze (internet i aplikace Android) kontrolovat nastavení svých služeb (hlášeno podpoře Vodafonu - zatím žádný výsledek).
Teď se u velké části služeb po kliknutí na tlačítko "Změnit" jen dozvím, že "Služba je součástí vašeho měsíčního balíčku".
Opraveno po dvou rocích od nahlášení chyby (!!! ano, po 2 rocích - první hlášení chyby 30. 6. 2021!!!).
Vodafone konečně opravil chyby Samoobsluhy, kdy na tarifech Odepiš nešlo měnit nastavení většiny služeb. Po kliknutí na tlačítko "Změnit" (vedle výpisu aktuálního nastavení služby) se místo rozbalení voleb s možnostmi nastavení a potvrzovacího tlačítka objevovalo nejprve "Služba je součástí vašeho měsíčního balíčku", resp. později (po "opravě"): "Je nám líto, ale tato služba není momentálně dostupná. Zkuste to, prosím, později." Takže na to "později" jsem musel čekat 2 roky. Bravo!

Vodafone tím dva roky porušoval své vlastní všeobecné podmínky:
"10.5 Veškeré relevantní informace týkající se smlouvy,
včetně nastavení jednotlivých služeb, změn smlouvy, vyúčtování a reklamací, jsou vám přístupné v Internetové samoobsluze po celou dobu trvání smlouvy a po dobu nejméně 6 měsíců po ukončení smlouvy. Proto Internetovou samoobsluhu pravidelně kontrolujte."
Kompenzace prakticky žádná (jednou mi dobropisovali měsíční paušál 50 Kč).