Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Mario 15. 5. 2007 08:51

No ale co kdyby MM pozadala VF o oficialni stanovisko k vypadku teto sluzby? Jak to udelala treba v pripade vypadku signalu u TM?

(jsem omezen poctem znaku v mobilu, proto je muj prispevek ve dvou dilech)
Nedělám to ale znám to, možná bych to dokázal provést...
Mario
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Tomashek2 16. 5. 2007 12:19

Je to síla... Už několik hodin nefungují ani hromadné SMS, což je placená služba v samoobsluze...

Obrázek

Zajímalo by mě, jestli existuje ještě něco, co v samoobsluze pracuje tak jak má??
Tomashek2
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod pan Y. 16. 5. 2007 21:24

Taky bych byl pro. Zmatky už trvají příliš dlouho. Chabé upozornění na nefunkčnost služeb samoobsluhy, které nevydrželo v samoobsluze ani týden (a ještě v průběhu zobrazení toho upozornění v něm "férově" hýbali s datumem domnělého vzniku problémů), je trošku slabé vysvětlení a přiznání chyby.

Co se týče nefunkčních skupinových web SMS, být zákazníkem s jedním z placených balíčků (Web SMS standard - 238 Kč měsíčně, Web SMS partner - 952 Kč měsíčně), tak se na Vodafone zlobím a dotáži se na náhradu za nemožnost placenou službu používat...
“You and I have unfinished business.”
pan Y.
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ovo 16. 5. 2007 21:57

Naše Internetová samoobsluha je prostě skvělá
    * Má otevřeno nonstop!
    * Je úplně zdarma!
    * Je rychlá a pohodlná!
    l/list:u]
    Poznámkyy/b]

      Svatá pravda....
Ovocné víno každý den, tvůj život se změní v sen.
Ovo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod snowboarder 16. 5. 2007 22:40

jen bych si dovolil vyjádřít skromný názor a to, že oprava jen tak rychle nebude; dnes jsem rušil dva tarify kamarádce (nebaví ji někam volat :) ) a byly oba dost vysoke (n1000), přepojeno na deaktivační oddělení, nabízeli různé promo nabídky a všechno když zůstane a já řekl, že odchází kvůli nefungující kontrole nákladů a kdyby to bylo do měsíce v pořádku, že by to stačilo, načež se pán zarazil se slovy že "toto slíbit, věděl bych, že vám lžu".

Takže asi tak
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod pan Y. 17. 5. 2007 02:07

Tak jestli to zvládnou dát dohromady (ať zavést nový nebo polátat stávající systém) do konce roku, tak to bude úspěch. A zákazníci to jistě ocení - tedy ti skalní, kteří Vodafonu na konci roku zbudou.

Nějak začínám chápat tu novou strategii Vodafonu "dělat jen to, co je výhodné pro zákazníka" - VF chce ukázkovou demonstrací vlastních chyb svým zákazníkům prostě ukázat, že jinde to jde i bez táhlých problémů a pštrosího přístupu, a takováto možnost volby (s nevyřčeným popostrkováním ke konkurenci) je pro zákazníky v očích VF velmi výhodná.

Omlouvám se za mírně sarkastický příspěvek, okolnosti mě k němu nutí ;-)
“You and I have unfinished business.”
pan Y.
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Michal P 17. 5. 2007 08:49

Já mylím že velká většina zákazníků ty výpadky ani neregistruje, volání a sms z mobilu fungují a to je základ.
Já se svým 3x odepiš zůstávám, a ti kvůli kterým je mám taky zůstávají a to nejsou "odepišáři", ale příbuzní a známí s tarify či předplacenkami kteří ani nevědí že nějaká samoobsluha existuje.
...
Michal P
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Tomashek2 17. 5. 2007 10:31

Mohu říci, že jako zákazník Oskara/Vodafonu jsem nespokojen. To by si totiž ET/O2 nikdy nedovolil, spustit službu, která není dostatečně dimenzována. Nechci vyvolat flame, ale všichni víme, že přestože leckdy a leckde byl ET ve svých dobách nejdražší, zákazníci si za to, že to bude funogvat, rádi připlatili. A to je právě rozdíl oproti demo-síti OS/VF. Pánové na svých místech by se měli pořádně zamyslet, jestli ot myslí vážně.

Dodávám - na nefungující hromadné SMS jsem upozornil já, neb využívám placený paušál a tato služba je PLACENÁ narozdíl od chytrého přehledu a spol. Když se nemůžu přihlásit do samoobsluhy, nemůžu logicky ani posílat předplacené SMS. V posledních měsících jsou výpadky čím dál tím častější. A když už se do samoobsluhy přihlásím, nefungují zase hromadné SMS (I NYNÍ).

Dodávám také důvod pro zvědavce, proč tento balíček mám - jsem dlouhodobě v zahraničí, mám tarif Odepiš a SMS z mého čísla odesílám jen a zásadně přes net, raději než platit předražené roamingové ceny. Troufám si tvrdit, že moje důvody, proč jsem závislý na této službě jsou pochopitelné.
Tomashek2
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod snowboarder 17. 5. 2007 11:07

myslím, že určité zastávání se zde Vodafonu je už na hranici veškeré etiky! nehledě na jeden chat za druhým;

dále bych k tomu dodal, že o samoobsluhu ani tak nejde, je mi jedno kde si zaktivuju služby (jestli přes automat nebo přes operátora, nebo na netu, to je vodafonu plus, ale žádné extrémní, všichni operátoří mají dost kanálů), proto nějaké tvrzení, že je to jen dočasný výpadek toho, co O2 ani nemá mi přijde naprosto buranské!

především zde jde o Chytrý přehled, vlajkovou loď Vodafonu, kdy láká na nesrovnatelnou kontrolu nákladů, kterou prostě, v tuto chvíli, mají oba operátoři lepší. U T-Mobile i O2 je to sice jen u nové generace tarifů, tedy kreditních, ale je. A funguje. U O2 do půl hodiny aktualizovaný stav vidím, jaký mám stav kreditu, kolik mám smsek nebo minut v balíčcích a jaká je má současná platba nad rámec. Myslím, že to naprosto stačí. A ačkoliv za zjištění stavu zaplatím odeslanou sms, rád si zaplatím, když to funguje. T-Mobile vás zase upozorní, když svůj kredit přečerpáte, takže kontrola zde také je. U Vodafonu nevím nic.

Nehledě na "hromadné sms" - u O2 i T-Mobile také existují a také fungují bez problémů.

Shrnutě: Vodafone mám rád, vychází mi vstříc a vím, že problémy jsou a nastat můžou. Nelíbí se mi však strkání hlavy do písku, neoficiální vyjádření a neustálé opakování některých uživatelů o tom, že za to nikdo nemůže a Vodafone je nejlepší a nikdo jiný nic takového nemá.
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod polda 17. 5. 2007 14:51

V dobách kdy jsem si platil podobnej tarif jako N1000 jsem se na nějaký přehled nákladů vybod.Nějakejch 300 minut + něco sms se ani nedalo vyvolat a pak jesli platím 1050 nebo 1200 už nehraje rozdíl,dnes ještě Po svém další sleva 20% - to jsou pak nějací Bulíci na nosech,že si potřebuje hlídat účty přesně na mimutu a korunu.Každý telefon má snad počítadlo volaných minut pro cimprlichy. Jinak souhlas s Michal P.
polda
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pan Y. 17. 5. 2007 16:58

esquire píše:pan Y.: Myslím, že ty problémy trochu přeháníš jako by měl přijít nejmíň konec světa. Nezdá se ti??N/quote]
Nezdá.


quote="esquire"]Už je to trapné číst pořád dokola to samé. Dejte tam jinou desku, tahle už je ohraná. :roll:r/quote]

Nezlob se, ale nikdo Tě nenutí toto vlákno číst ani do něj přispívat. Byl jsem také velký příznivec Vodafonu (a ještě více Oskara), ale nadšení poslední dobou hodně opadlo. Ani ne tak kvůli chybám samotným, ale kvůli přístupu - ten se celkově zhoršil ve více aspektech. Zastávat se něčeho za každou cenu mi nepřijde rozumné. Toto vlákno slouží primárně k reportování nefunkčnosti samoobsluhy a jak vidno, o problémy (a tím pádem) příspěvky tu není nouze.
“You and I have unfinished business.”
pan Y.
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mattony85 18. 5. 2007 13:52

Tak jsem dneska volal na VF a bylo mi receno ze se cely chytry prehled predelava,a ze nevi kdy bude v poradku,ale ze faktury k 16. se uz vystavovali vcas.A hle najednou se mi chytrej prehled posunul o 5dnu dopredu.Uz jsem u 15.5 jen tak dal:)
Vodafone CZ - Neomezený tarif
LG KM 900 - ARENA
Mattony85
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Martuška 18. 5. 2007 16:26

Omlouvám se, vůbec to sem nepatří, ale jsem naštvaná!!!!!!!! Přítel před měsícem přecházel z O2 k Vodoušovi, zvýhodněný telefon si nebral, chtěl až teď a bylo mu řečeno že zvýhodněný telefon si může vzít buď hned při objednávce nebo až za 2 roky. Chci se zeptat vy tu znáte různé finty nevíte jak docílit toho. aby mu ho dal teď????
nokia 5110, 3330, 6610, 3100, 6210i, 6131, N73
Martuška
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod snowboarder 18. 5. 2007 16:30

Potvrzuji šoupnutí času, ale opět stylem "podvržení", protože částky se vůbec nepohnuly, jen datum a čas.

Faktury k 16. také nejsou vystaveny včas, protože už je třetí den večer a není známa ani dlužná částka, natož faktura (dovolil jsem si nahlídnout na kámošův účet). Prý teď nějakou dobu budou faktury vždy tak do pěti dní (v tomto případě snad nejpozději 20).

Slečna z velice příslušného oddělení mi řekla, že to původně chtěli mít do prázdnin, ale že doufají, že do konce léta (srpna) už to bude tip top.


Martuška: zvýhodněný telefon při přechodu k Vodafone od jiného operátora je možné vzít hned, nebo do 7 dní ode dne, kdy číslo bylo fyzicky přeneseno. Myslím, že ale nebude problém vám udělit "výjimku" v rámci vstřícnosti. Pokud vám ho tedy nebudou chtít objednat, požádejte o zrušení čísla právě z tohoto důvodu a vyhoví vám. Dělal jsem to stejně (je smutné, že se to musí "takto" ale nevím co je to za taktiku, nemoci si kdykoliv číslo zadotovat, vždyť si můžete vzít kdykoliv nové a staré zrušit a pro ně zbytečná administrace.
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod crocodille 18. 5. 2007 17:36

Martuška: Souhlas se snowborder, ale zjisti jestli si během aktivace nebral žádný balíček. Protože v podmínkách je dáno, že je možnost vzít telefon NEBO balíček ;-)
crocodille
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků