Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Martuška 18. 5. 2007 19:17

Žádnej balíček jsem nebrala a i jsem operátorce řikala, že jsem pěkně naštvaná a že asi skončim i já / u Vodouše jsem asi 5 let/ a ona nic. Pořád řikala ať zruším tel. číslo a vezmu si nové a u toho mě dají zvýhodněný tel. Počkám do příštího týdne a zkusím to znova a asi začnu tím že jdu rušit tarif proto...... Jinak dík za odpověď.
nokia 5110, 3330, 6610, 3100, 6210i, 6131, N73
Martuška
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mattony85 18. 5. 2007 20:20

Tak ja nevim,ale me hejbe jak datum tak i castka:)uz tam mam 16.5 a i provolana castka se zmenila tak jak by to docela odpovidalo.No snad uz to bude brzo v poradku.A ne az v zari:)
Vodafone CZ - Neomezený tarif
LG KM 900 - ARENA
Mattony85
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mario 18. 5. 2007 23:51

2 tomashek2: O2 by si nedovolilo spustit sluzbu ktera neni plne funkcni... Ha ha ha, Ty jsi asi nebyl jejich zakaznikem, ze? No ja mam CDMA, a to je podstatne pomalejsi nez samoska a ty vypadky, no jsou na tom asi stejne..
Nedělám to ale znám to, možná bych to dokázal provést...
Mario
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod TakyPepa 19. 5. 2007 15:29

ale vyúčtování k 16. nemám - teď jsem se díval. Začátkem odpoledne jsem dostal SMS, že jsem provolal (od 16. 5.) 0 Kč a poslal 0 SMS. Ani jedno není pravda.
Už to tady několikrát bylo: co kdyby se MM obrátila na VF se žádostí o stanovisko? Jednotlivý zákazník dostane vždycky informaci typu "bla-bla" a pokud se některý operátor uřekne, další to zapře...
Oskar zašel a Vodafone už nechci.
TakyPepa
Junior

Odeslat příspěvekod snowboarder 19. 5. 2007 15:51

TakyPepa: je celkem logické, že tam máš nuly, když je chytrý přehled momentálně na 15.květnu, těžko ti může říct, co jsi provolal od 16.5.

mimochodem: toho času už na 16.5. 16:57 ; takže se během dneška šoupnul už o 3 dny (včetně částek). Buď trpělivý, podobných příspěvků je tu spousta a stále samé věci dokola nikomu nic nepřinesou.
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod TakyPepa 19. 5. 2007 18:07

Já jsem ale nepsal "Vodafone asi zapracoval :tleskani vyúčtování k 16 už je "na skladě" takže to celkem stáhli a přehled se začíná taky rozumně šoupat." Pouze jsem na to reagoval, že vyúčtování k 16. nemám. Jinak mám dojem, že si hrajete na skoromoderátora tohoto vlákna - zdá se mi, že těch nic-moc říkajících příspěvků je od Vás (všimněte si, prosím, vykání). Příjemný zbytek víkendu všem, kterým nefunguje VF samoobsluha!!
Oskar zašel a Vodafone už nechci.
TakyPepa
Junior

Odeslat příspěvekod Snekac 19. 5. 2007 20:16

K chování Vodafonu muzu říct jenom... hrůza. Tak někdo napište redakci mail, ne (ohledně vyjádření)? Já bohužel nemůžu,protoze sem chodím přes OM.
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Cittellus 20. 5. 2007 00:22

JÁ!!!!!!!! Tři měsíce jsem s nimi bojoval a vyhrál. Objednal jsem Connect kartu- poslali modem, když jsem to vrátil a čekal- chtěli platit paušál. A ty hovory s operátory. Děs. Každý říká něco jiného. Jeden vyloženě lhal a jednou volal sám a jeho mluva vypadala jak kdyby přišel z tahu. Ale jsou tam i slušní samozřejmě, ale za Oskara to bylo jiné jednání.
Cittellus
Junior

Odeslat příspěvekod pan Y. 20. 5. 2007 12:36

Chytrý přehled jako služba zdarma se reklamovat samozřejmě nedá. U přejetého flexistropu je velmi smutné jednání Vodafonu, který nejprve ústy svého tiskového mluvčího prohlásí, že takto postiženým bude vracet měsíční platbu, ve skutečnosti se toho ale dotyční musí aktivně dožadovat. Reklamovat by se měly dát také placené služby Skupinových web SMS, jak jsem uváděl v jednom z předchozích příspěvků. Těch důvodů nespokojenosti je tedy skutečně více. V mých očích jde Vodafone v poslední dobou dolů. Nedonutí mě to však plýtvat časem na psaní reklamací, budu se místo toho chovat tržním způsobem.
“You and I have unfinished business.”
pan Y.
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pan Y. 20. 5. 2007 12:54

Fíla: Podle velkohubného prohlášení tiskového mluvky byl Vodafone připraven kompenzovat všechny, kterých se daná situace týká (= u všech, kteří chybou systému Vodafonu přešvihli flexistrop, přestože je tato služba standardně poskytována zdarma). Skutečnost (na rozdíl od vyjádření mluvčího) je ale asi jiná.

Btw, nabádání k reklamacím tu nahodil Zdeněk L., do té doby tu lidi psali příspěvky popisující aktuální chyby samoobsluhy a svou rozčarovanost nad přístupem VF. Je pravda, že příspěvků v tomto vlákně je zbytečně moc, vypovídá to však o tom, že to (ne-funkčnost samoobsluhy a služeb, přístup VF) spoustě lidí není jedno.
“You and I have unfinished business.”
pan Y.
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod polda 20. 5. 2007 21:20

2goob:Jelikož se v tom teď nějaký čas pohybuji - ústní dohoda v českém bussinesu se vůbec nerovná písemné, a zřejmě se to stává normou ve všech rovinách
polda
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goob 20. 5. 2007 22:30

polda: Bohužel to tak není. Já osobně patřím mezi ty, kteří když něco závazně řeknou, tak to i udělají. To, že to tak není, je jen smutný obraz naší společnosti a kultura, která v podnikání zavládla. Já jen doufám, že časem se to začne zlepšovat a podnikatelé-hajzlové půjdou do kytek, protože s takovými lidmi nebude nikdo chtít spolupracovat.
goob B-]

ZÁKLADY PRAVOPISU: ne "já sem", ale "já jsem". Ne "standart", ale "standard". Ne "hold", ale "holt". Ne "ženy, mobily, ryby, atd. byli", ale "byly". Nebo jste tak neschopní, že neumíte pár jednoduchých pravidel...?
goob
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mario 21. 5. 2007 05:38

No tak chytry prehled nam uz spravne funguje, tak co kdybychom to uz ukoncili? Doufam, ze tentokrat bude fungovat dele...
Mimochodem k tem reklamacim... Nemohu si pomoct, ale prijde mi, ze Cesi tak nejak uz na vse rezignovali a toleruji firmam, politikum apod. uz temer vse bez jakekoli snahy neco zmenit...
Nedělám to ale znám to, možná bych to dokázal provést...
Mario
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Tomashek2 21. 5. 2007 07:23

Mario: Neukončíme to, protože Skupinové WEB SMS stále nefungují, už asi týden!!!!!
Tomashek2
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod OsklivkaBety 21. 5. 2007 10:20

Tomashek2 píše:Mario: Neukončíme to, protože Skupinové WEB SMS stále nefungují, už asi týden!!!!!d/quote]


Mě již 15 dnů nechodí SMS email z domény kb.cz a ostatní emaily na mobil chodí v pořádku. Emailová zpráva je doručena do poštovní schránky korektně, má jen 16 kB, takže není překročena velikost k přeposlání na mobil. Jenže nechodí na mobil. Internetový provider zaslal log, kde je jasně vidět, že email byl předán Vodafonu k odeslání na mobil. Psal jsem dotaz na ptejte se a techforum, přišla odpověď s tím, abych zavolal na infolinku. Tak volám, vysvětluji, slečna poslouchá. Když jí to vysvětlím, odbude mě slovy, že to nevyřeší a předá technickému oddělení. Když se jí ptám, zda by měla znát typ mého telefonu a nějaké informace, tak řekne AHA, to je pravda, to musí technik vědět. :) Jen pro informaci. Doména kb.cz patří komerční bance, která pomocí internetového bankovnictví zasílá informace o stavu účtu na email. Já si je nechávám přeposílat na mobil. Vždy to šlo, teď 15 dní mrtvo. Ostatní emaily se všechny korektně předávají. Je to záhada. ( spamové a jiné filtry jsem pro jistotu ve schránce všechny zakázal ).
PS. Dělá to i manželce. Taktéž má Vodafone tarif, účet v KB. A má jinou emailovou službu než já. Není to tedy chyba u mě. Má někdo podobné problémy?
OsklivkaBety
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků