Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod speedy 20. 1. 2008 14:46

Vanocni nadilka se aktivuje se zacatkem noveho uctovaciho obdobi. O deaktivaci hlasovky by měla prijit SMS.
Tak už je doma Nokia E51 a je moc pěkná :-)
speedy
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod robuTEKK 20. 1. 2008 17:10

no dik no.. to s tou sms jsem se tam taky docet. ale kdy ma prijit ta SMS? Uz je to dyl nez 24 hodin a porad nic. Zajimavy je, ze kdyz to zmenim pres net, tak tam u toho pisou, ze se vyrizuje muj pozadavek a ze ted nemuzu nic menit a kdyz se odhlasim a prihlasim, tak si s tim muzu zase delat co chci..
S nadilkou to sami. To ze by mela jit az dalsi zuctovaci obdobi jsem teda z toho co tam pisou nejak nepobral. Kazdopadne ji muzu aktivovat porad dokola a stejne se nic nezmeni..
robuTEKK
Junior

Odeslat příspěvekod wit.cz 20. 1. 2008 18:46

samoobsluha ted prochazi upravami, co treb si zavolat na operatora a zjistit skutecny stav veci?
<- Pod obrázkem najdete odkaz na platformu Portu, kde po registraci získáme oba 3 měsíce bez poplatků. Díky, kdo jste využil.
wit.cz
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod le_fox 20. 1. 2008 18:52

wit.cz/ a proč by tam měl volat, pokud má třeba po svém? a o úpravách taky nikdo neinformuje, zákazníci byli seznámeni s úpravami minulý víkend!
| Svět je šílené místo, ale jsem rád, že jsem jeho součástí
_________________________________________________
NENÍ UMĚNÍ UDRŽET SE NA VRCHOLU, ALE BÝT NA NĚM NĚCO PLATNÝ.
le_fox
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod robuTEKK 20. 1. 2008 18:56

prave proto pisu sem, abych zjistil, jestli je normalni cekat na zruseni hlasovky vic nez den coz jsem se stejne nedozvedel. Cekat 30 minut nez se dovolam na operatora si necham az po tom co to vyzkousim jeste zejtra jakoze ve vsedni den. Vim o tom, ze pred par tydny meli hlasenou na vikend nefunkcni samoobsluhu, ale na tejnhle vikend jsem o nicem takovy necetl..
robuTEKK
Junior

Odeslat příspěvekod 5uch 23. 1. 2008 11:22

robuTEKK píše:...pisu sem, abych zjistil, jestli je normalni cekat na zruseni hlasovky vic nez den...


Nevím jak teď u hlasovky, ale měl jsem podobný pocit při aktivaci vánoční nabídky. Dřive byly změny hlasovky provedeny do několika minut.
Aktivoval jsem vánoční nabídku v neděli 20.1., ale na potvrzení aktivace vánoční nabídky jsem čekal až do 22.1. Kliknul jsem na aktivaci, ale žádná potvrzovací SMS nedošla, při dalším přihlášení do samoobsluhy byla vánoční nabídka opět ve stavu neaktivovaná a šla opakovaně aktivovat. Po těch cca 3 dnech mi přišla potvrzovací SMS a v samoobsluze se změnil stav na oznámení, od kdy do kdy bude nabídka aktivní (začne samozřejmě příštím zúčtovacím obdobím, jak je u paušálů zvykem).
Byl jsem se mezitím ptát i ve VF obchodě, v jejich systému již viděli, že nabídka je ve frontě k aktivaci. Ale proč to teď tak dlouho trvá... možná doznívají důsledky úprav systému ve VF ;-)
Moderátor, co pamatuje Siemens ME45
5uch
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod le_fox 23. 1. 2008 11:28

ono nejen to, já rušil po svém, chtěl jsem volat na operátora, ale zrušilo se až za zhruba 36 hodin :(
| Svět je šílené místo, ale jsem rád, že jsem jeho součástí
_________________________________________________
NENÍ UMĚNÍ UDRŽET SE NA VRCHOLU, ALE BÝT NA NĚM NĚCO PLATNÝ.
le_fox
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod robuTEKK 26. 1. 2008 18:39

pisu sice pozde, ale prece :) asi po trech dnech mi prisly 2 sms. V jedny info o zruseny hlasovce a v druhy info o aktivaci vanocni nadilky. Takze vse OK. Ani jsem nestih zavolat na operatora. Po par dnech jsem jeste aktivoval MMS a zprava o aktivaci dorazila behem nekolika minut..
robuTEKK
Junior

Odeslat příspěvekod zivan 6. 2. 2008 09:54

Tak pro zmenu vcera okolo pulnoci byla samoobsluha opet mimo - neslo se prihlasit.

Ted uz jsem se tam dostal a koukam, ze se nejaka oprava moc nepovedla :(
- nejsou videt vyuctovani
- v informacich mi to pise SMS za 1.42 (to vypada jak 2x DPH)
- chytry prehled taky nejak nesedi

Mate stejne problemy?

Obrázek
zivan
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Lucky_boy 6. 2. 2008 09:59

No taky jsem si všiml. A kapesní samoobsluha se mi změnila na verzi minutového tarifu, takže tam nejde najít čerpání. V internetové mám všechno dražší. Sms za 1,42 a minutu hovoru za 3,57 místo 3koruny.

Co oceňují je změna v připojeních. Už jen jedna kolonka na internet a wap dohromady. A není nutné deaktivovat stávající připojení ale je možné provést rovnou změnu.

Další věc kterou naprosto oceňují je ve speciální nabídce kolonka odpuštění paušálu připojení na dlouho. Prostě si ho odectete až budete chtít. Nemusíte službu deaktivovat a aktivovat. Navíc tím pádem platí i pro lidí, kteří mají službu aktivní. A nikoliv jako podle podmínek, že jen těm, co to nikdy aktivní neměli.
Lucky_boy
Junior

Odeslat příspěvekod zivan 7. 2. 2008 09:50

Tak se opet "povedla" oprava, ted uz se do samoobsluhy ani neprihlasim :-(

Prenesene cislo pry neni v siti Vodafone.

Edit:
Tak hlasova linka (*077) je taky mimo provoz.
zivan
Pokročilý

Odeslat příspěvekod esquire 7. 2. 2008 10:31

zivan: Tak to je dobrá hláška. :)

Obrázek
Naposledy upravil esquire dne 7. 2. 2008 10:33, celkově upraveno 1
esquire
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zivan 7. 2. 2008 10:32

Jj, nejdrive vitaji a pak me poslou do haje :-)
Motorola Edge 20; HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP USB-C G5 Essential + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Pokročilý

Odeslat příspěvekod speedy 7. 2. 2008 10:54

Je to tu opet. Vodafone upravuje svoje samoobsluhy. Jiste ku prospechu svych zakazniku. Jak jsem psal vcera na jinem miste fora budou v prehledu i data. Jak uz jsem psal chvalim a chvalim. Mel bych tu jedno neustale se opakujici ALE

Copak Vodafone toto nemuze oznamit predem! Vydat nejakou zpravu od cca 5.2. - 9.2. budou vsechny kanaly samoobsluhy nedostupne!

Opravdu toho jednani nechapu. At mi nikdo nerika, ze ted se treba sammobsluha zhroutila sama o sobe. Nezhroutila. Jen je videt, ze se provadi upravy. Špatné ceny za minutu v samoobsluze, stary prehled v kapesni samoobsluze, atd.

Prave ted jsem se rozhodl, ze chci aktivovat balicek z akce "vyzkousej" a nemuzu. Žádná ze samoobsluh nefunguje :tleskani Opravdu by se informovanosti nedalo podle mne temhle trapnostem predejit?
speedy
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lucky_boy 8. 2. 2008 22:51

Od večera zase nic nejde. Tedy kapesní nesla ani předtím, ale teď už nejde nic. Ani internetová a dokonce ani hlasová, což už je co říct. Jen to nabízí přepojení na blokaci sim. To vypadá, že kopli do hodně špatnýho kabelu to vypadá :-(
Lucky_boy
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků