od speedy 19. 2. 2008 17:24
Prikladam svuj dopis co jsem jim napsal pres Ptejte se a nasledne jejich odpoved.
Je to tu opet. Vodafone upravuje svoje samoobsluhy. Jiste ku prospechu svych zakazniku. Snad budou v prehledu i data. Moc a moc chvalim a chvalim. Mel bych tu jedno neustale se opakujici ALE
Copak Vodafone toto nemuze oznamit predem! Vydat nejakou zpravu od cca 5.2. - 9.2. budou vsechny kanaly samoobsluhy nedostupne!
Opravdu toho jednani nechapu. At mi nikdo nerika, ze ted se treba sammobsluha zhroutila sama o sobe. Nezhroutila. Jen je videt, ze se provadi upravy. Špatné ceny za minutu v samoobsluze, stary prehled v kapesni samoobsluze, "nouzova" a nepravdiva hlaska, ze cislo, ktere se do samoobsluhy prihlasuje neni u VF atd.
Pokud bych se ted rozhodl, ze chci aktivovat balicek z akce "vyzkousej" a nemuzu. Žádná ze samoobsluh nefunguje. Mohla by si tohle dovolit nejaka banka, neoznavit a uzavrit IB? Opravdu by se informovanosti nedalo podle mne temhle trapnostem predejit? Ano urcite mi reknete, ze Chytry prehled je zdarma, takze negarantujete jeho funkcnost, ale to neni pravda, jelikoz jeho cena na provoz je urcite rozprostrena v cenach za jednotlive sluzby.
Vim, ze tenhle muj postreh je ponekud utocny, ale je to kvuli tomu, ze se zakazniky podle me nejednate fer. Na zaver bych rad polozil filozofickou otazku. Co kdyby se mi nekdy stalo, ze by se mi "porouchal" ucet v bance a ja nemohl zaplatit sve vyuctovani? Rekl bych, ze by se o me okamzite Vase spolecnost zacala zajímat co se stalo s moji platebni moralkou. Nebo se snad mylim?
P.S. Prosim, pokud to alespon trohu pujde prijmete tenhle muj dopis jako ponauceni do priste.
Odpoved:
děkujeme za e-mail a mrzí nás, že došlo k situaci, která způsobila Vaši nespokojenost.
Máte pravdu, v současné době se v Internetové samoobsluze některé údaje skutečně nezobrazují správně (například Chytrý přehled nebo Vyúčtování). Ujišťujeme Vás, že jsme ceník našich služeb nezměnili a že naši technici chyby postupně řeší, prosíme Vás tedy o strpení. Za případné potíže, které Vám v této souvislosti mohly vzniknout, se velice omlouváme a děkujeme za pochopení.
Váš e-mail jsme předali na příslušné oddělení, které spravuje naše systémy. Děkujeme.
Věříme, že i přes tuto skutečnost budete i nadále naším věrným zákazníkem.
Přejeme Vám hezký den.
Tak už je doma Nokia E51 a je moc pěkná
