Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Well-being 8. 2. 2008 22:57

Jinak velmi dobrou službu degradují velmi časté výpadky.
~ dubium est initium sapientiae ~
Well-being
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lucky_boy 8. 2. 2008 23:22

Přesně tak. Člověk by to pochopil kdyby se k tomu postavili čelem, ale oni to do rána trochu poslepují aby z toho částečně něco šlo a pak řeknou zase že nic, že to nešlo hodinu protože zlepšovali služby a posilovali server :-/
Lucky_boy
Junior

Odeslat příspěvekod Lucky_boy 10. 2. 2008 12:36

Tak chytrý přehled se začal hýbat, vyúčtování se vrátila a volací jistina mi fungovala vždy. Horší je to s kapesní samoobsluhou :-)
Lucky_boy
Junior

Odeslat příspěvekod esquire 10. 2. 2008 12:38

Fíla: Volací jistina a Volací limit mi funguje bez problémů.
esquire
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lucky_boy 10. 2. 2008 13:08

Fila: ještě včera odpoledne byl k 5.2. Během odpoledne a noci se pohnul. Navíc částky se účtují i zpětně, protože tam mám 7.2. a částka k vyčerpání se snižuje bez hýbnutí s datem :-) já si myslím, že jak to chvíli fungovalo, tak jim to spadlo opět vyúčtováním k 4.
Lucky_boy
Junior

Odeslat příspěvekod Madagio 18. 2. 2008 10:32

Tak už to zas nefunguje, nemůžu se přihlásit do samoobsluhy, nemůžu zjistit přes telefon poslední fakturu... :)
Madagio
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod rhinos 18. 2. 2008 11:45

Vodafon se zase vytahuje.Na jednom z mych cisel kde je nastaven flexistrop mi tvrdi ze uz je precerpany i kdyz z cisla nebyl uskutecnen jediny hovor ani sms ci jina placena sluzba :x
MacBook Pro RETINA/15.4"/
rhinos
Junior

Odeslat příspěvekod wit.cz 19. 2. 2008 16:55

je to ostuda, trva to uz neunosne dlouho a navic se tvari jako ze nic
<- Pod obrázkem najdete odkaz na platformu Portu, kde po registraci získáme oba 3 měsíce bez poplatků. Díky, kdo jste využil.
wit.cz
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speedy 19. 2. 2008 17:24

Prikladam svuj dopis co jsem jim napsal pres Ptejte se a nasledne jejich odpoved.

Je to tu opet. Vodafone upravuje svoje samoobsluhy. Jiste ku prospechu svych zakazniku. Snad budou v prehledu i data. Moc a moc chvalim a chvalim. Mel bych tu jedno neustale se opakujici ALE

Copak Vodafone toto nemuze oznamit predem! Vydat nejakou zpravu od cca 5.2. - 9.2. budou vsechny kanaly samoobsluhy nedostupne!

Opravdu toho jednani nechapu. At mi nikdo nerika, ze ted se treba sammobsluha zhroutila sama o sobe. Nezhroutila. Jen je videt, ze se provadi upravy. Špatné ceny za minutu v samoobsluze, stary prehled v kapesni samoobsluze, "nouzova" a nepravdiva hlaska, ze cislo, ktere se do samoobsluhy prihlasuje neni u VF atd.

Pokud bych se ted rozhodl, ze chci aktivovat balicek z akce "vyzkousej" a nemuzu. Žádná ze samoobsluh nefunguje. Mohla by si tohle dovolit nejaka banka, neoznavit a uzavrit IB? Opravdu by se informovanosti nedalo podle mne temhle trapnostem predejit? Ano urcite mi reknete, ze Chytry prehled je zdarma, takze negarantujete jeho funkcnost, ale to neni pravda, jelikoz jeho cena na provoz je urcite rozprostrena v cenach za jednotlive sluzby.

Vim, ze tenhle muj postreh je ponekud utocny, ale je to kvuli tomu, ze se zakazniky podle me nejednate fer. Na zaver bych rad polozil filozofickou otazku. Co kdyby se mi nekdy stalo, ze by se mi "porouchal" ucet v bance a ja nemohl zaplatit sve vyuctovani? Rekl bych, ze by se o me okamzite Vase spolecnost zacala zajímat co se stalo s moji platebni moralkou. Nebo se snad mylim?

P.S. Prosim, pokud to alespon trohu pujde prijmete tenhle muj dopis jako ponauceni do priste.


Odpoved:

děkujeme za e-mail a mrzí nás, že došlo k situaci, která způsobila Vaši nespokojenost.

Máte pravdu, v současné době se v Internetové samoobsluze některé údaje skutečně nezobrazují správně (například Chytrý přehled nebo Vyúčtování). Ujišťujeme Vás, že jsme ceník našich služeb nezměnili a že naši technici chyby postupně řeší, prosíme Vás tedy o strpení. Za případné potíže, které Vám v této souvislosti mohly vzniknout, se velice omlouváme a děkujeme za pochopení.

Váš e-mail jsme předali na příslušné oddělení, které spravuje naše systémy. Děkujeme.

Věříme, že i přes tuto skutečnost budete i nadále naším věrným zákazníkem.

Přejeme Vám hezký den.
Tak už je doma Nokia E51 a je moc pěkná :-)
speedy
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mattony85 19. 2. 2008 20:55

Chci se zeptat někoho kdo má stejně jako já účetní období k 10. jestli má již vystavenou fakturu za leden? Příjde mi divný že 19 a ještě stále nic. Faktura byla vždy do třech dní.Byl jsem se zeptat i na prodejně ale tam mi popřely, že by byla internetová samoobsluha nějak v nepořádku ale faktura stále neexistuje:)
Vodafone CZ - Neomezený tarif
LG KM 900 - ARENA
Mattony85
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Snekac 19. 2. 2008 21:26

Kde není faktura, není platba:-) Ne, teď vážně. Nám přišla dnes faktura s obdobím k 15.. Info k systémům viz příspěvek výše, zkusil bych ještě pár dnů počkat a případně kontaktovat infolinku (pokud nemáš Po svém).
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mattony85 19. 2. 2008 21:31

No mám Po svém ale nenechal bych si to naúčtovat. A když se to vezme do detailu nejdu tu o těch 30kč, ale jde o to že mi 28 vystavej fakturu a budou jí chtít do 29 mít zaplacenou což inkasem chvíli trvá.A bohužel nejde jen o fakturu, mám aktivní kamarády asi 14dnů (přišla potvrzující sms) ale v samoobsluze svítí jako neaktivní:)
Vodafone CZ - Neomezený tarif
LG KM 900 - ARENA
Mattony85
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speedy 19. 2. 2008 21:44

Mattony85: za problémem může být tohle - poslední tři příspěvky (ohledně zvláštního účtování).
http://forum.mobilmania.cz/viewtopic.ph ... 2&start=15
Tak už je doma Nokia E51 a je moc pěkná :-)
speedy
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod le_fox 19. 2. 2008 22:00

Mattony85 píše:Chci se zeptat někoho kdo má stejně jako já účetní období k 10. jestli má již vystavenou fakturu za leden? Příjde mi divný že 19 a ještě stále nic. Faktura byla vždy do třech dní.Byl jsem se zeptat i na prodejně ale tam mi popřely, že by byla internetová samoobsluha nějak v nepořádku ale faktura stále neexistuje:) /quote]


já mám účto k 10 a faktura byla vystavená hned 11.
| Svět je šílené místo, ale jsem rád, že jsem jeho součástí
_________________________________________________
NENÍ UMĚNÍ UDRŽET SE NA VRCHOLU, ALE BÝT NA NĚM NĚCO PLATNÝ.
le_fox
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod le_fox 20. 2. 2008 11:19

Fíla/ kdybys radši nekecal! nevolal jsem ani neposílal smsky na jiná než mobilní čísla a z tarifu nabito2100 jsem nevyčerpal ani půlku!

Obrázek

já si své výdaje dokážu naprosto dobře zkontrolovat a ohlídat sám, takže si své poznámky nech od cesty, když o situaci nic nevíš, sami ve Vodafonu mi řekli, že to vidí jako velkou chybu a že to začnou okamžitě řešit.
Naposledy upravil le_fox dne 20. 2. 2008 11:21, celkově upraveno 1
| Svět je šílené místo, ale jsem rád, že jsem jeho součástí
_________________________________________________
NENÍ UMĚNÍ UDRŽET SE NA VRCHOLU, ALE BÝT NA NĚM NĚCO PLATNÝ.
le_fox
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků