Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod fatman 6. 8. 2010 09:23

No, průměrná útrata tam byla asi 600 měsíčně (ale paušál si dát netroufáme), dneska jsem opět volal na infolinku, že jsou to ty slibované 4 dny, posílají mě na prodejnu, na což jim kašlu, tu mám 20 km daleko nebo že to možná do konce příštího týdne vyřeší. 14 dní na výměnu karty, to už je jak za socíku :-|
"Věřím v reinkarnaci, jakožto nutnou likvidaci materialisace lidské idealisace, bez vyloučení sensace!"
(J. Váchal, Krvavý román)
fatman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod audiobullys 6. 8. 2010 15:05

no rikam jak to tam funguje, dokud jim tam nebudes svitit ze volas minimalne po 3 za 24 hod, tak ses pro ne beznej pozadavek. na technickym to mas poslany tak to operator neresi. je potreba je otravovat rano , dopoledne , v poledne a urcite se najde nakej poctivej operator co ti tam zavola a zacnou to konecne resit prednostne.
takhle to fakt vypada ze tam ten pozadavek lezi netknutej nekolik dni a jeste se k nemu nikdo nedostal.
Daň ze samostatného myšlení nebyla dosud zavedena jen proto, že by to byl příjem pro stát zcela zanedbatelný.
audiobullys
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod zivan 6. 8. 2010 15:47

Muzu potvrdit, ze nefunkcni DvojSIMku zacal resit az ctvrty operator po 14 dnech (volal jsem vzdy po uplynuti slibenych 4 dnu) a kdyz se do toho pustil, tak mi za pulhodiny volal, ze je vse hotovo a o pulnoci mi prestane fungovat karta a zacnou dve nove. A opravdu vse najednou zacalo fungovat.
Motorola Edge 20; HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP USB-C G5 Essential + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Pokročilý

Odeslat příspěvekod mobilman 10. 8. 2010 10:50

Mam uz par tydnu problem se samoobsluhou vlastne na vsech svych cislech u vodafone a uz nevim co s tim. Bezne jsem pouzival Firefox ale z nouze jsem zkusil i IE, Safari ap. ale vysledek stejny.

Pri praci se samoobsluhou trva nacitani o dost dele nez drive, pri prochazeni nastaveni sluzeb (tarif na miru) se pri kliknuti na jakoukoli nabidku balicku sluzeb (kamaradi, minuty, smsky, pripojeni ap.) otevre dalsi layer s informaci "cekejte prosim" a za chvili se pak otevre v tomhle layeru okno s ruznym nastavenim dane sluzby... JENZE... to cekani a nacitani trva dlouho a samoobsluha mi v layeru podtim (spodni, tedy pod oknem nastaveni sluzeb) ukaze informaci ze jsem dlouho nic nedelal a ze se samoobsluha odpoji. nez stihnu nejake nastaveni vybrat a potvrdit tak jsem uz odpojen. Ten timeout samoobsluhy je snad jen jedna minuta ??!! nevim co s tim, na infolince mi rekli ze je to muj problem ale kdyz to takhle zlobi na jakemkoli PC s jakymkoli OS/Prohlizecem a tel.cislem tak mam pocit ze to bude nejaky obecny bug... hrozne me to stve protoze samoobsluha je tak pro me docela nepouzitelna, pripojeni mam 10Mbit doma a 100Mbit v praci a oboji funguje naprosto v pohode, jen VF Samoska uz tak 4-5 tydnu takhle zlobi ...

nevite nekdo co s tim nebo kdy to VF hodla nejak upravit/opravit ?
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mobil-man 10. 8. 2010 10:56

Zavolat znova a otravovat, dokud ti nereknou, ze to poslali na technicky. Ty to pak opravi
Mobil-man
Junior

Odeslat příspěvekod Lutzi 10. 8. 2010 12:45

No takové problémy mám také.Nejvíc mě to blbne na IE8 ale ten v poctatě nepouživám,jen když musím na účet přítele,matky popřípadě bráchy.Na Firefoxu mě to celkem v pohodě jde.I když je fakt že trochu pomale.
Lutzi
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mobilman 10. 8. 2010 13:17

hrozne me stve ten kratky timeout, kdyby tam bylo rekneme 10 minut tak to chapu ze pak se spojeni ukonci, ale tohle odpojeni tam fakt naskoci vzdycky asi po minute, to preci neni uplne normalni tak kratka prodleva, hlavne kdyz se tam nacita plno veci kolem tak to minutka ubehne aniz stihnete cokoli proklikat... drive jsem povazoval vodafone samosku za nejlepsi, ale timhle ted jak to funguje/nefunguje si dovolim tvrdit ze rozumne funkcni je sluzba Muj T-Mobile :(
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zivan 10. 8. 2010 14:00

Podle me je to chyba a ne timeout. Rano jsem se prihlasil, kliknul na chytry prehled a byl jsem odhlaseny s debilni hlaskou, ze system se nudil, tak me odhlasil. Od prihlaseni uplynulo maximalne 20s :(
Motorola Edge 20; HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP USB-C G5 Essential + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Pokročilý

Odeslat příspěvekod mobilman 10. 8. 2010 14:05

no meli vcera i problem mi aktivovat novou SIMku (objednano pres eShop s pripojenim na stalo s 50% slevou na 4 mesice - ve spojeni s O2 USB modemem za 295 Kc je to docela bezva internet na cesty za par kacek). Tak doufam ze mi skutecne alespon bezi datovy tarif ktery jsem si objednal a za cenu kterou mi eShop ukazal (50% na 4 mesice), v samoobsluze totiz nemam videt pro jistotu zadnou utratu, zadnou cenu, dokonce ani moje jmeno a adresu... cela samoska VF jde nejak s kopce jak posledni tydny pozoruju... (porad mi tam neco nejde a tech chyb a chybejicich udaju je cim dal tim vic...)
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mobil-man 10. 8. 2010 21:50

Asi bude nejaka vetsi zmena... treba uz bude prechazet na novou strukturu, zatim jdou soubezne obe najednou
Mobil-man
Junior

Odeslat příspěvekod zajDee 11. 8. 2010 12:55

Pro zajímavost: vodafoní samoobsluha konečně funguje v Opeře Mobile (verze 10.1 beta).
-= Nic není tím, čím se zdá být =-

Jsem mobilní maniak :-)
zajDee
Junior

Odeslat příspěvekod audiobullys 11. 8. 2010 18:16

no pokrok bude az to bude fungovat v opere mini.
Daň ze samostatného myšlení nebyla dosud zavedena jen proto, že by to byl příjem pro stát zcela zanedbatelný.
audiobullys
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Mobil-man 12. 8. 2010 13:29

Ja si vsim, ze uz funguje zase chytry prehled na hlavni strance a rychlost se zvysila mnohonasobne.
Bud na tom neco dali a proto to neslo, nebo to neslo a tedka to opravili:)
Mobil-man
Junior

Odeslat příspěvekod mobilman 12. 8. 2010 14:52

tipuju druhou moznost - az kdyz si to zde nekdo precetl tak to nekdo jiny zacal opravovat, protoze u velkyho operatora aby jen tak cilene neco neslo tak strasne dlouho je dost nemozny, nebo mam o VF mylny predstavy jak vsechna vylepseni predem testujou (vsechno je mozny).

no kazdopadne to je rychlejsi, ale to zdlouhavy nacitani (teda uz ne vzdy, jen obcas) u sluzeb v tarifu na miru v tom dalsim hornim layeru porad trva (ale s mirnim zlepsenim ze ne vzdycky)
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mobilman 13. 8. 2010 09:26

užasný jak ta sámoška funguje... když chci u tarifu na míru změnit vícero věcí tak to prostě nejde.. buďto změním jen minuty, nebo jen SMS, nebo jen připojení ale když chci změnit víc věcí najednou (např. změním minuty a zatím nepotvrdím, jdu ke změně smsek) tak už to nejde, už to zase jen dlouze načítá a načítá a pak se odpojí...

jelikož chci udělat na několika tarifech vícero změn tak budu muset přes operátora, jestli mi pak ale naúčtujou u každého čísla 30 kaček za placenou podporu tak budu reklamovat protože samoobsluha je bohužel nepoužitelá... good job, Vodafone.
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků