Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz
united79 píše:To je nezkutečné, co se s tou samoobsluhou v poslední době děje. Snažím se přidat dvě čísla do programu Kamarádi - napíše to, že změny proběhnou k půlnoci, ale žádná změna neproběhne. Už třetí den je tam pořád hláška, že změna proběhne o půlnoci. Teď už se několik hodin nedá do samoobsluhy přihlásit vůbec. V poslední době je samoobsluha většinu času nedostupná a když je dostupná, tak je zase nefunkční. Prostě kvalita katastrofální. Byl jsem u T-Mobile i O2 a stačilo mi. Jenže kam mám přejít teď. Je mi ze všech našich operátoru špatně. Dva mě okrádali a třetí nefunguje. Asi hodím mobil z okna a na volání se vy..ru.
mobilman píše:Mě posílali na prodejnu dvakrát, dvakrát to nepomohlo a při posledním problému s internetem v mobilu jsem jim narovninu řekl že si na prodejnu pro další SIMku na výměnu nejudu a ať to spraví. Nikdo se mi dodnes ohledně toho problému neozval, je to už dva týdny, a internet na této SIMce stále nejde (jiná SIMka Vodafone ve stejném tel. funguje na internet v pohodě - takže bláboly slečen že mám špatně nastavený telefon už ani nekomentuju).
5uch píše:mobilman:
A není náhodou jedna z těch SIM předplacenka a paušální tarif? Pak by totiž mohlo být rozdílné nastavení přístupových bodů APN internet/ointernet, wap/owap
5uch píše:mobilman:
A není náhodou jedna z těch SIM předplacenka a paušální tarif? Pak by totiž mohlo být rozdílné nastavení přístupových bodů APN internet/ointernet, wap/owap
Tiskové oddělení Vodafonu píše:Dobrý den,
pokud jde o nastavení telefonu, zavolejte prosím znovu na linku Vodafone péče o zákazníky na *077 nebo 800 77 00 77. Můžete rovnou volat z jiného telefonu, abyste ten svůj měl v ruce a mohl s operátorem zkontrolovat parametry. Operátor také v systému zkontroluje telefonní číslo, se kterým vám internet nefunguje, případně má možnost zprostředkovat vám kontakt datovým specialistou.
Martina
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků