Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod fatman 13. 8. 2010 20:38

Tak karta po 14 dnech a 5 telefonátech dorazila, teď pro změnu na 3 číslech v samoobsluze je u všech kategorií na hlavní stránce "Bohužel teď vám tady nemůžeme dané informace zobrazit" a po kliknutí na jakékoliv nastavení prázdná obrazovka.
"Věřím v reinkarnaci, jakožto nutnou likvidaci materialisace lidské idealisace, bez vyloučení sensace!"
(J. Váchal, Krvavý román)
fatman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mobilman 15. 8. 2010 12:39

No jo, tak funguje sámoška Vodafone. Taky mě to pěkně štve, potřebuju dělat změny a nemůžu, na infolince mi říkají že problém se samoobsluhou hlášený není tak si to asi všichni vymýšlíme...
Když jsem dámu poprosil ať se zkusí na moje číslo přihlásit sama a podívá se jak to funguje (nebo spíš nefunguje) tak prý tohle nesmí...
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jerrycze2 20. 8. 2010 00:32

Na prodejne dnes tvrdili, ze byl nekolikadenni vypadek. Na odstraneni se vsak udajne usilovne maka. Samoska ale zatim stale vic nepracuje nez pracuje:( Tuhle vec napravit a dat do nabidky Blackberry. Pak to bude dokonaly v ramci CR:)
jerrycze2
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod united79 2. 9. 2010 02:38

To je nezkutečné, co se s tou samoobsluhou v poslední době děje. Snažím se přidat dvě čísla do programu Kamarádi - napíše to, že změny proběhnou k půlnoci, ale žádná změna neproběhne. Už třetí den je tam pořád hláška, že změna proběhne o půlnoci. Teď už se několik hodin nedá do samoobsluhy přihlásit vůbec. V poslední době je samoobsluha většinu času nedostupná a když je dostupná, tak je zase nefunkční. Prostě kvalita katastrofální. Byl jsem u T-Mobile i O2 a stačilo mi. Jenže kam mám přejít teď. Je mi ze všech našich operátoru špatně. Dva mě okrádali a třetí nefunguje. Asi hodím mobil z okna a na volání se vy..ru.
united79
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mobilman 2. 9. 2010 13:11

jojo pravda, sámoška více nefunguje než funguje. zajímavé je že ti co vždycky hájili vodafone za nejlepší sámošku teď všichni mlčí.

mohli jsme sámošku vylepšit a nechat funkční ale my jsme řekli ne, zákazníkům to asi moc nevadí když se jich ozve jen pár... tak proč investovat peníze do provozu :)
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vodafonu 2. 9. 2010 14:55

united79 píše:To je nezkutečné, co se s tou samoobsluhou v poslední době děje. Snažím se přidat dvě čísla do programu Kamarádi - napíše to, že změny proběhnou k půlnoci, ale žádná změna neproběhne. Už třetí den je tam pořád hláška, že změna proběhne o půlnoci. Teď už se několik hodin nedá do samoobsluhy přihlásit vůbec. V poslední době je samoobsluha většinu času nedostupná a když je dostupná, tak je zase nefunkční. Prostě kvalita katastrofální. Byl jsem u T-Mobile i O2 a stačilo mi. Jenže kam mám přejít teď. Je mi ze všech našich operátoru špatně. Dva mě okrádali a třetí nefunguje. Asi hodím mobil z okna a na volání se vy..ru.


Dobrý den, v posledních dnech jsme skutečně zaznamenali několik krátkodobých výpadků Samoobsluhy. Ale pokud se Vám nedaří zadat změnu v Programu kamarádi už několik dnů, nahlašte to prosím operátorovi linky Vodafone péče o zákazníky na *077 nebo 800 77 00 77. Operátor se nejenom postará o přidání čísel do Programu kamarádi, ale požádá Vás také o podrobné informace a předá hlášení o chybě technikům. Teprve na základě detailních informací můžeme zajistit nápravu. Děkujeme! Martina
Tiskové oddělení Vodafonu
Zástupce operátora

Odeslat příspěvekod mobilman 2. 9. 2010 15:53

haha... chyby ode mě má vodafone nahlášené už několik týdnů. výsledek k dnešnímu dni: NIC!
a to jsem zdůrazňoval že mám problémy se samoobsluhou na několika paušálech a přesto se nikdo neobtěžoval poslat alespoň na jedno číslo SMS že se to řeší ap., prostě komunikace taky nulová. čili brzy bude bye-bye vodafone jestli to bude trvat ještě dalších pár týdnů.
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lament 10. 9. 2010 16:10

Já měním operátora a kvůli tarifům jsem si vybrala Vodafone. Ovšem už o své volbě pochybuju - 5 dní se pokouším koupit si v tom, čemu říkají e-shop (a co nefunguje) simkartu s tarifem. Zatím mě u mého přesvědčení drží ty ceny a přehlednost nabídky, ale fakt nevím... Jak může firmě, která se živí službami tak dlouho nefungovat cokoliv? A pročtení tohoto fóra mě moc pozitivně nenaladilo. Pro ty, co napadne, že si můžu simku koupit po telefonu nebo v prodejně - ano, můžu, ale opravdu z různých důvodů nechci.
Lament
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod fatman 12. 9. 2010 12:45

Vodafone je super když vše funguje, jakmile se vyskytne problémek, jediná komunikace ze strany péče o zákazníky je "zajeďte si na prodejnu". Samoobsluha někdy od června víc nefunguje než funguje a kvůli hlouposti opravdu nepojedu tam a zpátky 50 km. Už mi taky lezou na nervy :-/
"Věřím v reinkarnaci, jakožto nutnou likvidaci materialisace lidské idealisace, bez vyloučení sensace!"
(J. Váchal, Krvavý román)
fatman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mobilman 13. 9. 2010 12:44

Mě posílali na prodejnu dvakrát, dvakrát to nepomohlo a při posledním problému s internetem v mobilu jsem jim narovninu řekl že si na prodejnu pro další SIMku na výměnu nejudu a ať to spraví. Nikdo se mi dodnes ohledně toho problému neozval, je to už dva týdny, a internet na této SIMce stále nejde (jiná SIMka Vodafone ve stejném tel. funguje na internet v pohodě - takže bláboly slečen že mám špatně nastavený telefon už ani nekomentuju).
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 5uch 13. 9. 2010 14:25

mobilman:
A není náhodou jedna z těch SIM předplacenka a paušální tarif? Pak by totiž mohlo být rozdílné nastavení přístupových bodů APN internet/ointernet, wap/owap
Moderátor, co pamatuje Siemens ME45
5uch
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vodafonu 14. 9. 2010 08:22

mobilman píše:Mě posílali na prodejnu dvakrát, dvakrát to nepomohlo a při posledním problému s internetem v mobilu jsem jim narovninu řekl že si na prodejnu pro další SIMku na výměnu nejudu a ať to spraví. Nikdo se mi dodnes ohledně toho problému neozval, je to už dva týdny, a internet na této SIMce stále nejde (jiná SIMka Vodafone ve stejném tel. funguje na internet v pohodě - takže bláboly slečen že mám špatně nastavený telefon už ani nekomentuju).


Dobrý den,
pokud jde o nastavení telefonu, zavolejte prosím znovu na linku Vodafone péče o zákazníky na *077 nebo 800 77 00 77. Můžete rovnou volat z jiného telefonu, abyste ten svůj měl v ruce a mohl s operátorem zkontrolovat parametry. Operátor také v systému zkontroluje telefonní číslo, se kterým vám internet nefunguje, případně má možnost zprostředkovat vám kontakt datovým specialistou.
Martina
Tiskové oddělení Vodafonu
Zástupce operátora

Odeslat příspěvekod Gumby 14. 9. 2010 09:15

5uch píše:mobilman:
A není náhodou jedna z těch SIM předplacenka a paušální tarif? Pak by totiž mohlo být rozdílné nastavení přístupových bodů APN internet/ointernet, wap/owap

Už ne. APN ointernet a owap už nejsou.
Byl odstraněn podpis odporující plavidlům fóra.
Gumby
Junior

Odeslat příspěvekod mobilman 14. 9. 2010 21:54

5uch píše:mobilman:
A není náhodou jedna z těch SIM předplacenka a paušální tarif? Pak by totiž mohlo být rozdílné nastavení přístupových bodů APN internet/ointernet, wap/owap


tak to fakt není, a mj. i u předplacenky normálně funguje APN internet taky. Prostě vodafone má problémy, nikdo to nechce řešit a mě jen posílají na výměny SIMky což stejně nepomáhá a tak musím kvůli stejnému problému volat několikrát. S prominutím to je fakt jak u blbých pořád dokola... až mi dojde trpělivost tak jim tam zase zruším všechno a už slyším ty jejich kecy jak je to mrzí a že mi udělají nabídky, slevy ap.. ale k čemu mi to je když na mě dva měsíce kašlou nato nikdo neodpoví...

-- 14. 9. 2010 22:58 --

Tiskové oddělení Vodafonu píše:Dobrý den,
pokud jde o nastavení telefonu, zavolejte prosím znovu na linku Vodafone péče o zákazníky na *077 nebo 800 77 00 77. Můžete rovnou volat z jiného telefonu, abyste ten svůj měl v ruce a mohl s operátorem zkontrolovat parametry. Operátor také v systému zkontroluje telefonní číslo, se kterým vám internet nefunguje, případně má možnost zprostředkovat vám kontakt datovým specialistou.
Martina


Promintě ale pokud s jednou paušální SIMkou internet funguje a s druhou ne, čili telefon je zcela správně nastavený což dokazuje funkčnost první SIMky, máte pocit že je to chybou v nastavení telefonu (oba paušály, stejný operátor samozřejmě a tedy stejné nastavení APN). Mám pocit že vaše odpověď, bohužel, zcela odráží support infolinky - můžu argumentovat, opakovat a stejně mě nikdo neposlouchá... Bohužel.
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vodafonu 16. 9. 2010 09:06

pro mobilman

Dobrý den,
obecně opravdu nedokážeme říct, kde může být v tomto případě chyba. Proto je zapotřebí, abyste se znovu obrátil na operátora linky Vodafone péče o zákazníky, který zkontroluje vaše telefonní číslo v systému (jaká datová služba je aktivní, zda není číslo z nějakého důvodu blokováno atd.), případně vás požádá o podrobné informace a předá záležitost technikům k prověření.
Díky za pochopení.
Martina
Tiskové oddělení Vodafonu
Zástupce operátora

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků