Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vodafonu 7. 10. 2010 10:09

otvolust píše:Mám dotaz. Kdy už konečně programátoři Vodafone opraví Chytrý přehled v Samoobsluze? Od samého začátku Tarifů na míru nefunguje - ale prý se na tom pracuje. Odkaz na to, že jsou údaje orientační, není relevantní, neboť se jedná čistě o chybu ve vzorci, který počítá volné minuty a volné sms (ty "řádné" i "přenesené"). Pikantní na tom je, že ty vzorce jsou chybné každý jinak.


Dobrý den,
zeptali jsme se techniků, ale potvrdili nám, že žádný obecný problém týkající se Chytrého přehledu neevidujeme. Proto vás prosíme, abyste se obrátil na operátora Vodafone péče o zákazníky na *077, který vás požádá o podrobné informace a předá je technikům. Na základě konkrétních údajů pak budeme moci situaci prověřit a případně se postarat o nápravu. Děkujeme, že nám pomůžete :o)
Martina
Tiskové oddělení Vodafonu
Zástupce operátora

Odeslat příspěvekod lenka2003 7. 10. 2010 10:36

Tak mi to nedá a také se podělím o zkušenosti. Někomu nefunguje on-line platba, někomu chytrý přehled. Já se například už 3 týdny prostě do sámošky vůbec nepřihlásím. Několikrát jsem to řešila přes linku, vždy mně někdo vyslechne, následně předá problém "technikům" s tím, že se mi někdo ozve....a nic. Naposled dnes ráno mi nějaký odborník poradil, že to je počítačem! Je to nesmysl, ale přesto jsem to tedy zkusila na jiném cizím PC. A co myslíte? Nic. Nepřihlásím se. Jsme firemní zákazníci s písemnou smlouvou. Máme tarify Na míru a službu Po svém. U VF jsme od jeho vzniku. V minulosti jsme problémy neměli. Ovšem v poslední době to je neuvěřitelné, co se děje. Samoobsluhu už 3 týdny nemůžeme používat a nikdo není schopen to vyřešit. A pevně věřím, že mi sem slečna z tiskového napíše, že žádné problémy neevidují.....
lenka2003
Junior

Odeslat příspěvekod rak59 7. 10. 2010 21:03

Tiskové oddělení Vodafonu píše:
otvolust píše:Mám dotaz. Kdy už konečně programátoři Vodafone opraví Chytrý přehled v Samoobsluze? Od samého začátku Tarifů na míru nefunguje - ale prý se na tom pracuje. Odkaz na to, že jsou údaje orientační, není relevantní, neboť se jedná čistě o chybu ve vzorci, který počítá volné minuty a volné sms (ty "řádné" i "přenesené"). Pikantní na tom je, že ty vzorce jsou chybné každý jinak.


Dobrý den,
zeptali jsme se techniků, ale potvrdili nám, že žádný obecný problém týkající se Chytrého přehledu neevidujeme. Proto vás prosíme, abyste se obrátil na operátora Vodafone péče o zákazníky na *077, který vás požádá o podrobné informace a předá je technikům. Na základě konkrétních údajů pak budeme moci situaci prověřit a případně se postarat o nápravu. Děkujeme, že nám pomůžete :o)
Martina



Myslím, že to obecný problém je. Dělá mi to u všech čísel.
rak59
Junior

Odeslat příspěvekod Snekac 7. 10. 2010 22:14

Tobě ano, ale třeba já problém nemám. Zřejmě je chyba u tvého zákaznického účtu, ale neusuzuj, že se jedná o obecný problém tak rychle ;-)
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Biker65 7. 10. 2010 23:03

Mě samoobsluha normálně jede ale nejde mi Vodafone park? Po přihlášení mi to vyhodí hlášku:

Váš účet byl automaticky zablokován systémem z důvodu změny nastavení vašich telekomunikačních služeb. Pro obnovení přístupu do Vodafone parku proveďte odpojení a novou aktivaci vašeho telefonního čísla.

A nevím co s tím???
Biker65
Junior

Odeslat příspěvekod daddyb 8. 10. 2010 06:06

Zdravim,

nejde mi otevřít stránka Centra péče. Nevíte někdo kam můžu poslat rozhořčený mail? Konkrétně se chci dotázat proč u nás stojí Vodafone 845 3500Kč když v Německu je za 100Euro... Počítám že ho tam neprodávají se ztrátou.
daddyb
Junior

Odeslat příspěvekod myšpulín 8. 10. 2010 06:46

Biker65 Vždyť ti z Vodafonu odpověděli viewtopic.php?p=7739690#p7739690
Zkoušel si to?
myšpulín
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vodafonu 8. 10. 2010 08:57

daddyb píše:Zdravim,

nejde mi otevřít stránka Centra péče. Nevíte někdo kam můžu poslat rozhořčený mail? Konkrétně se chci dotázat proč u nás stojí Vodafone 845 3500Kč když v Německu je za 100Euro... Počítám že ho tam neprodávají se ztrátou.


Dobrý den,
omlouváme se, potíže s otevřením stránky Centra péče Vodafone řešíme. V případě, že nás chcete kontaktovat, najdete možné způsoby na http://www.vodafone.cz/osobni_web/kontakty/index.htm.
K ceně telefonů: každá pobočka Vodafonu vystupuje v daném státě samostatně a připravuje nabídky srovnatelné s konkurencí na místním trhu. Vodafone se v České republice snaží být maximálně férový ke svým zákazníkům, proto například služby účtujeme způsobem 60+1, nenutíme zákazníky uzavírat dlouholeté smlouvy, nabízíme tarify, které si každý může přizpůsobit podle svých potřeb, různé nástroje pro kontrolu výdajů a další zajímavé služby.
Díky za pochopení.
Martina
Tiskové oddělení Vodafonu
Zástupce operátora

Odeslat příspěvekod wit.cz 8. 10. 2010 09:10

A v Německu účtujete jak? Nebo nutíte zákazníky uzavírat dlouholeté smlouvy? Pak bych chápal, že je tam telefon levnější, nehledě na poměr kupní síly, než zde.. ale takhle je to jen šablonovité plácání a vyhýbání se odpovědi. To Vám osobně ale musí být jasné, stejně jako nám tady.

Mmch. zaplatit kartou mi v samoobsluze taky nejde - není to náhodou tím, že mám Odepiše?
<- Pod obrázkem najdete odkaz na platformu Portu, kde po registraci získáme oba 3 měsíce bez poplatků. Díky, kdo jste využil.
wit.cz
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod myšpulín 8. 10. 2010 09:24

Myslím že je zbytečné pouštět se zde do diskuzí proč u nás jsou ceny takové a v jiných zemích jiné. Navíc to s tímto tématem ani nesouvisí.
myšpulín
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod mobilman 8. 10. 2010 12:50

což je mj. pěkná blbost z pohledu uživatele. kdo chtěl má ve vodafone live možnost některé služby ovládat, kdo měl na telefonu zablokovaná data tak mohl využívat tu kapesní. teď tedy bez dat v mobilu má člověk smůlu :(
ale chápu, že podobně jako u O2, je rušení relativně praktické služby už i u Vodafone pro zákazníky v jejich zájmu a operátor to dělá pro dobro zákazníka :-S
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod myšpulín 8. 10. 2010 17:06

Tak kapesní sámoška fungovala bez poplatků i v roamingu, to jiná neumí.
myšpulín
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod The Archer 10. 10. 2010 14:53

Vodafone mi začal za připojování do mobilní samoobsluhy účtovat 17 Kč, jako za normální připojení k internetu. Ptal jsem se v prodejně a slečna mi sdělila, že samoobsluha je placená služba! :-! Podíval jsem se na web Vodafonu, píše se tam, že to má být zadarmo. Napsal jsem jim mail, už jsem 8 dní bez odpovědi. Stalo se to někomu taky?
The Archer
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Snekac 10. 10. 2010 14:59

Reklamaci udělej telefonicky, a máš to hned vyřešené. Či písemně, nicméně písemně dopisem.
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod The Archer 10. 10. 2010 22:25

Do telefonování se mi právě zrovna moc nehce, používám službu Po svém, ale asi jim nakonec zavolám. Možná bych mohl zkusit znovu prodejnu, jen se obávám, že informovanost prodavačů o službách příliš dobrá nebude - ona slečna na mě chvíli koukala a pak se ještě šla kohosi zeptat, než mi řekla, že se platí, a dokonce mi nabídla datový tarif.
The Archer
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků