otvolust píše:Mám dotaz. Kdy už konečně programátoři Vodafone opraví Chytrý přehled v Samoobsluze? Od samého začátku Tarifů na míru nefunguje - ale prý se na tom pracuje. Odkaz na to, že jsou údaje orientační, není relevantní, neboť se jedná čistě o chybu ve vzorci, který počítá volné minuty a volné sms (ty "řádné" i "přenesené"). Pikantní na tom je, že ty vzorce jsou chybné každý jinak.
Dobrý den,
zeptali jsme se techniků, ale potvrdili nám, že žádný obecný problém týkající se Chytrého přehledu neevidujeme. Proto vás prosíme, abyste se obrátil na operátora Vodafone péče o zákazníky na *077, který vás požádá o podrobné informace a předá je technikům. Na základě konkrétních údajů pak budeme moci situaci prověřit a případně se postarat o nápravu. Děkujeme, že nám pomůžete :o)
Martina