Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod mobilman 11. 10. 2010 09:31

Myslím že za reklamaci ti nenaúčtují 30 Kč za hovor u služby po svém, neboť v samoobsluze si raklamaci sám nevyřešíš a je to hlavně chyba Vodafonu...
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vodafonu 11. 10. 2010 09:35

The Archer píše:Vodafone mi začal za připojování do mobilní samoobsluhy účtovat 17 Kč, jako za normální připojení k internetu. Ptal jsem se v prodejně a slečna mi sdělila, že samoobsluha je placená služba! :-! Podíval jsem se na web Vodafonu, píše se tam, že to má být zadarmo. Napsal jsem jim mail, už jsem 8 dní bez odpovědi. Stalo se to někomu taky?


Dobrý den,
využívání Mobilní samoobsluhy je zdarma. Záleží však také na způsobu, jakým se do Samoobsluhy přihlašujete. V případě, že si nejdřív otevřete svoji domovskou stránku a teprve poté přejdete do Mobilní samoobsluhy, dojde k naúčtování datového přenosu. Pokud Mobilní samoobsluhu otevíráte ve svém telefonu přímo, a přesto jsou vám datové přenosy účtovány, kontaktujte prosím operátora Vodafone péče o zákazníky na *077, který se na tuto záležitost podívá, případně ji předá technikům.
Martina
Tiskové oddělení Vodafonu
Zástupce operátora

Odeslat příspěvekod khonsun 11. 10. 2010 13:03

Stalo se:
Jsem klientem, tlf.c. 603732521 a odjizdim 8.10,do zahranici. Protoze mam tarif volani 250 minut, potrebuji jej prenastavit k zuctovacimu obdobi na 0 minut. Pro samoobsluhu na inetu by to mela byt banalni zalezitost.
Po pulhodine prenastavovani tarifu mi samoobsluha na internetu 7.10. vecer stale opakuje, ze pozadavek je treba potvrdit. Tak stale dokola. Vzdavam to a protoze jsem sluchove hendikepovana, tak prostrednictvim pritele z telefonu 603737603 /svuj mam zapakovany/ volam operatora. Ochotna operatorka to zkousi, po sdeleni hesla, sama. Ani ji se prenastaveni meho tarifu na 0 minut volani nedari a tak me ujistuje, ze pozadavek sdeli kolegum a ti ze mi zavolaji a pozadavek vyresi. Zduraznuji, ze druhy den odjizdim. Protoze ani druhy den nikdo nevola a abych nemusela platit prijate volani do zahranici, volam tesne pred odjezdem, prostrednictvim pritele z cisla 603737603 znovu a situaci znovu vysvetluji jinemu operatorovi a pozaduji prenastaveni. Hovor si nahravam, jsem ujistena, ze o pozadavku se vi od vcerejska, pozadavek je registrovan a ze mi tarif na 0 minut bude k zuctovacimu obdobi zmenen jak pozaduji. Dekuji a vec je pro me vyresena, ovsem jen zdanlive.
Je 8.9. dopoledne a odjizdim do zahranici. Do zahranici mi vola v poledne 9.10. Vodafone a resi se mnou znovu muj banalni pozadavek......
Takze banalni pozadavek na zmenu tarifu. Inetova samoobsluha pro me cislo 7.10. vecer nefunguje, nefunguje ani operatorce, slibene zavolani se neuskutecni a kdyz jsem byla po mem druhem volani ubezpecena operatorem, ze vec je vyresena, tak me znovu volate do zahranici. Z operace, ktera by mela byt banalni je anabaze se ztratou casu, usili...... Doufam, ze v inetove samobsluze prenastaveni tarifu bude mozne a zbytecny hovor do zahranici, resp. jeho prijem mi nebude nakonec nauctovan.
Hezky den!
khonsun
Junior

Odeslat příspěvekod mobilman 12. 10. 2010 08:59

Fíla píše:Mohlo by se prosím Tiskové oddělení Vodafonu vyjádřit k budoucímu osudu Kapesní samoobsluhy? Viz můj první příspěvek na této stránce.

Tiskové oddělení si všiměte vždy jen ujišťuje že všechno bude v pořádku nebo směruje lidi na infolinky, žádnou konkrétní informaci jsem tu nezaznamenal a tak ji nečekám ani v tomto případě :-/
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vodafonu 12. 10. 2010 10:44

Dobrý den,

do budoucna chceme ovládání účtu přes mobilní telefon nabízet prostřednictvím bezplatné mobilní samoobsluhy, která nabízí pohodlnější uživatelské prostředí a je optimalizována pro všechny mobilní telefony.

Lukáš Kropík
Tiskové oddělení Vodafonu
Zástupce operátora

Odeslat příspěvekod speedy 12. 10. 2010 14:55

Tiskové oddělení Vodafonu píše:Pokud Mobilní samoobsluhu otevíráte ve svém telefonu přímo, a přesto jsou vám datové přenosy účtovány, kontaktujte prosím operátora Vodafone péče o zákazníky na *077, který se na tuto záležitost podívá, případně ji předá technikům.
Martina


Dám tu polopatický dotaz. Když ve svém telefonu v Opeře Mini zadám adresu http://ms.vodafone.cz a použiju internetového připojení VF, tak mi nebude naúčtováno 17Kč za Internet na den? Jestli to dobře chápu, zkoušet se mi to nechce :-)
speedy
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Snekac 12. 10. 2010 20:12

Přes Operu Mini bych si troufl rovnou říci že to bude placené. Opera Mini má své proxy...
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Raziel-CZ 13. 10. 2010 13:12

Mě si nevšímejte, jen hlásím, že zase nefunguje Internetová samoobsluha.

Kód: Vybrat vše
Systém se už trochu nudil, tak se po delší nečinnosti raději odpojil. Přihlaste se prosím znovu.

A píše blbosti. Nic se nenudilo, prostě jen probliklo a nic. Opět.
ICT s důrazem na zabezpečení, datová analýza, poradenství investiční, rehabilitační psychologie, specialista na služby síťových mobilních operátorů. Info bezplatně podávám veřejně pouze v rámci své kapacity. Po SZ individuálně 500 Kč předem / 30 minut.
Raziel-CZ
Expert na retence
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mobilman 13. 10. 2010 16:50

No já nevím ale ty časté potíže s přihlášením že to háže už při najetí na přihlašovací stránku tu chybu o odpojení mi dost vadí a hádám že nejsem sám... v 80% přístupů do samoobsluhy se přihlásím až na druhý pokus, což teda asi není úplně v pořádku.
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wit.cz 13. 10. 2010 19:17

Přesně tak. Přihlásit se je pomalu zázrak. Zaplatit kartou je jako výhra v loterii. Kdy už konečně tento kočkopes nahradí něčím funkčním?
<- Pod obrázkem najdete odkaz na platformu Portu, kde po registraci získáme oba 3 měsíce bez poplatků. Díky, kdo jste využil.
wit.cz
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Gamba1 14. 10. 2010 08:35

Mně internetová somoobsluha funguje dobře. Na všechny čísla z účtu. Většinou si nemůžu na nic stěžovat, ale vadí mi na ní dvě věci. Jednak to, že jí někdy trvá trochu delší dobu než se načte, zdá se mi trochu pomalá a možná zbytečně přeplácaná. A další věc co mi vadí je to, že když si po přihlášení přepnu na "Změnit na novou strukturu" tak po odhlášení a dalším přihlášení je to znova v té původní staré struktuře. Proč to nezůstane natrvalo přihlášený už v té nové verzi?
Gamba1
Junior

Odeslat příspěvekod Raziel-CZ 14. 10. 2010 10:51

Fíla píše:Není nutné tu hlásit každý výpadek samoobsluhy, jelikož pak by tu za chvíli nebyly příspěvky o ničem jiném. Spíše bych se zaměřil na to, co v ní korektně nefunguje, např. často Chytrý přehled, než tu psát, že právě teď nejede.

No a co napsat když nefunguje déle jak 24 hodin se stále stejnou hláškou? Jako třeba nyní? Nic?
ICT s důrazem na zabezpečení, datová analýza, poradenství investiční, rehabilitační psychologie, specialista na služby síťových mobilních operátorů. Info bezplatně podávám veřejně pouze v rámci své kapacity. Po SZ individuálně 500 Kč předem / 30 minut.
Raziel-CZ
Expert na retence
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 5uch 14. 10. 2010 12:18

Fíla píše:Dnes u čísla, kde mám Tarif na míru, se mi po vytočení *111#, tedy Kapesní samoobsluhy objevilo následující sdělení:

Vážený zákazníku, Kapesní samoobsluhu jsme nahradili Mobilní. Je zdarma a najdete ji ve vašem mobilu na portálu Vodafone live! nebo na adrese ms.vodafone.cz

U Nabitého tarifu i Odepiš mi Kapesní samoobsluha zatím funguje, ale vypadá to, že ji Vodafone postupně zruší na všech číslech a nahradí pravě tou Mobilní.


Mě to zatím na Odepiši Kapesní samoobsluha jede.
Jestli to zruší, tak to bude škoda. Tohle fungovalo rychle, dobře a relativně spolehlivě. Zejména jsem oceňoval možnost uložit si často používané "postupy" (třeba zjištění útraty) jako číslo a pak je třeba přes klávesovou zkratku rovnou provést.

Navíc - jestli se nepletu - tak tohle bylo postavené na poměrně jednoduché technologii, která fungovala i na hodně starých mobilech.

WAPová sámoška je problematická:
- kvůli nutnosti používat datové služby (někdo si je záměrně deaktivuje kvůli obavě z nečekané útraty, případně je na historickém přístroji nemá),
- kvůli nutnosti přepínat APN (APN pro WAP se kvůli ceně nehodí k ničemu jinému než přístupu na bezplatný portál),
- v současné době poskytuje minimální možnosti nastavení služeb. Nejde z ní např. aktivovat Internet v mobilu na den. Po kliku na odkaz Internet v mobilu se neobjeví další nabídka na aktivaci měsíčního či denního paušálu, ale rovnou se aktivuje internet na měsíc.
- Technicky to musí být složitější - připravit samošku tak, aby správně fungovala v různých typech mobilů a prohlížečů (vím, že vzhled portálu Vodafonu se liší podle mobilu).
Moderátor, co pamatuje Siemens ME45
5uch
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mobilman 14. 10. 2010 20:37

no nejen zákazníci bez dat ale třeba i ti s daty ale v zahraničí :( škoda...
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Raziel-CZ 14. 10. 2010 20:46

Fíla: Operátoři toho moc nezmůžou, jen se omlouvají a slibují. Samozřejmě jsem tam volal a není to jen u mého čísla. Dokonce mi to ani v hlasovém systému nebralo heslo. Ach jo, amatéři... Ještě teď nic nefunguje. Dokonce mi přestal fungovat i Vodafonepark...
ICT s důrazem na zabezpečení, datová analýza, poradenství investiční, rehabilitační psychologie, specialista na služby síťových mobilních operátorů. Info bezplatně podávám veřejně pouze v rámci své kapacity. Po SZ individuálně 500 Kč předem / 30 minut.
Raziel-CZ
Expert na retence
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků