Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vodafonu 15. 10. 2010 10:27

Gamba1 píše:Mně internetová somoobsluha funguje dobře. Na všechny čísla z účtu. Většinou si nemůžu na nic stěžovat, ale vadí mi na ní dvě věci. Jednak to, že jí někdy trvá trochu delší dobu než se načte, zdá se mi trochu pomalá a možná zbytečně přeplácaná. A další věc co mi vadí je to, že když si po přihlášení přepnu na "Změnit na novou strukturu" tak po odhlášení a dalším přihlášení je to znova v té původní staré struktuře. Proč to nezůstane natrvalo přihlášený už v té nové verzi?


Dobrý den,
děkujeme za připomínky k Internetové samoobsluze. Na nové struktuře ještě pracujeme, proto jsme ji prozatím nastavili jen na vyzkoušení. Díky za pochopení.
Martina
Tiskové oddělení Vodafonu
Zástupce operátora

Odeslat příspěvekod Raziel-CZ 16. 10. 2010 10:58

Tak mi samoobsluha nejde ještě teď + se potýkám s mnoha dalšími problémy a planými sliby operátorů. Nejspíš udělám Vodafone v podělí pápá, telefon potřebuji používat. Jeden by řekl, že když si zvýší tarif, budou si ho jinak vážit, ovšem opak je pravdou, pohár přetekl.
ICT s důrazem na zabezpečení, datová analýza, poradenství investiční, rehabilitační psychologie, specialista na služby síťových mobilních operátorů. Info bezplatně podávám veřejně pouze v rámci své kapacity. Po SZ individuálně 500 Kč předem / 30 minut.
Raziel-CZ
Expert na retence
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Raziel-CZ 16. 10. 2010 13:25

Fíla: Brání, poněvadž mi to nebere ani heslo, nic. Operátora mám placeného a i když by to bylo kvůli reklamaci zdarma, nebudu reklamovat pořád dokola. A i kdyby, cokoliv řeknu OP že nejde, jen se omlouvá, slibuje a nebo jinak lže. Ani zpět nikdy nezavolají, nic. Zlatej Oskar, Vodafone celou síť akorát do*urvil. Tohle nemám zapotřebí a navíc za tak neskutečný prachy.
ICT s důrazem na zabezpečení, datová analýza, poradenství investiční, rehabilitační psychologie, specialista na služby síťových mobilních operátorů. Info bezplatně podávám veřejně pouze v rámci své kapacity. Po SZ individuálně 500 Kč předem / 30 minut.
Raziel-CZ
Expert na retence
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Biker65 16. 10. 2010 14:29

Fíla píše:Raziel-CZ: A nefunkční samoobsluha Ti snad brání v používání telefonu, tedy nemůžeš volat, smskovat či datovat? Pokud potřebuješ aktivovat nějakou službu, můžeš tak učinit přes samoobsluhu hlasovou nebo přes operátora.

Když jsem měl kdysi obdobné problémy, zašel jsem na prodejnu, kde se prodejce spojil přímo s příslušným oddělením a problémy byly do druhého dne vyřešeny. Avšak chce to počkat do pondělí.

Naprosto souhlasím s Fílou. Nefunkční samoobsluha nemá žádný vliv na volání nebo posílání SMS. A o tom, že je Vodafone drahý? Dovol abych se zasmál, všichni víme že je u nás nejlevnější.
Biker65
Junior

Odeslat příspěvekod mobilman 16. 10. 2010 22:24

Musím se zastat Raziel-CZ, samoobsluha často nefunguje a mě osobně to teda dost omezuje - volání na operátora stojí čas a peníze při službě po Svém, hovory často i při nefunkci samoobsluhy účtují takže se musí reklamovat zpětně. Pokud se vůbec do samoobsluhy přihlásím půlka informací je špatně nebo chybí a balíčky u tarifu na míru si ani nemůžu měnit - čili další volání na operátora. S promiutím za soukromý účet cca. 2800-3000 Kč měsíčně je to hodně špatný servis...
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Raziel-CZ 17. 10. 2010 08:40

Právě jsem vstal a opět přišel na to, že operátor neudělal co slíbil. Měl jsem do tří dní mít nějaké úpravy na účtě a opět absolutně nic, zase jen samé lži a sliby. No a samoobsluha samozřejmě nejde dál. Pokud mi zítra na místě nenabídnou nějakou pořádnou satisfakci, končím. Na nějaké prodejny jim se*e pes, nemám na takové kraviny čas.
ICT s důrazem na zabezpečení, datová analýza, poradenství investiční, rehabilitační psychologie, specialista na služby síťových mobilních operátorů. Info bezplatně podávám veřejně pouze v rámci své kapacity. Po SZ individuálně 500 Kč předem / 30 minut.
Raziel-CZ
Expert na retence
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Raziel-CZ 17. 10. 2010 09:25

Fíla: Na tři pracovní / běžné dny jsem se ptal a bylo mi řečeno, že běžné. Tedy do neděle 6 hodin ráno. Btw máš pravdu, nebrání mi nic. Píšu zde jen abych ta ty amatáry upozornil, ne si stěžoval. Ale to je jedno... Blbý je, že v čechách se všichni jen snaží maximalizovat zisk a to na úkor kvality a za každou cenu. Nějaké mezilidské vztahy jsou každýmu šumák.
ICT s důrazem na zabezpečení, datová analýza, poradenství investiční, rehabilitační psychologie, specialista na služby síťových mobilních operátorů. Info bezplatně podávám veřejně pouze v rámci své kapacity. Po SZ individuálně 500 Kč předem / 30 minut.
Raziel-CZ
Expert na retence
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Biker65 17. 10. 2010 14:20

Po přihlášení do samoobsluhy nemohu nikde najít fakturu k zaplacení. Nevíte někdo kam to přesunuli?
Biker65
Junior

Odeslat příspěvekod Snekac 17. 10. 2010 19:53

Vyúčtování je vždy zde:

Výdaje pod kontrolou > Vyúčtování
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vodafonu 18. 10. 2010 09:06

Raziel-CZ píše:Fíla: Na tři pracovní / běžné dny jsem se ptal a bylo mi řečeno, že běžné. Tedy do neděle 6 hodin ráno. Btw máš pravdu, nebrání mi nic. Píšu zde jen abych ta ty amatáry upozornil, ne si stěžoval. Ale to je jedno... Blbý je, že v čechách se všichni jen snaží maximalizovat zisk a to na úkor kvality a za každou cenu. Nějaké mezilidské vztahy jsou každýmu šumák.


Dobrý den,
rádi bychom vás ujistili, že nám velice záleží na odpovědném přístupu operátorů k našim zákazníkům, a mrzí nás, že změny, které jste požadoval, nebyly provedeny. Prosíme vás, abyste se znovu obrátil na naši informační linku, kde operátor záležitost prověří a podá vám přesné informace o stavu vyřízení vašeho požadavku. Děkujeme.
Martina

-- 18. 10. 2010 10:08 --

Biker65 píše:Po přihlášení do samoobsluhy nemohu nikde najít fakturu k zaplacení. Nevíte někdo kam to přesunuli?


Dobrý den,
posledních 5 Vyúčtování najdete v sekci Výdaje pod kontrolou - Vyúčtování. Pokud máte firemní účet se zavedeným administrátorským heslem, je pro zobrazení Vyúčtování nutné přihlásit se s admin heslem.
Martina
Tiskové oddělení Vodafonu
Zástupce operátora

Odeslat příspěvekod Raziel-CZ 18. 10. 2010 11:05

Tiskové oddělení Vodafonu: Hezky se mi vysmíváte, to by Vám šlo. Stačí tam zavolat 18x a nebo vícekrát? Buď problémy řeště nebo raději mlčte.
ICT s důrazem na zabezpečení, datová analýza, poradenství investiční, rehabilitační psychologie, specialista na služby síťových mobilních operátorů. Info bezplatně podávám veřejně pouze v rámci své kapacity. Po SZ individuálně 500 Kč předem / 30 minut.
Raziel-CZ
Expert na retence
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod CoolPoker 18. 10. 2010 17:29

Ahoj přešel jsem k Vodafone.. Jelikož nechci volat na linku, protože mám službu po svém.. Tak se chci zeptat.. Je cena u fialové položky celkem v samoobsluze u chytrého přehledu i včetně všech tarifních poplatků?? Mám tarif ve výši 2170 Kč , ale položka "celkem" ukazuje méně, cca 2070 Kč. Jinak je normální, že na dobu před začátkem 1. celého účtovacího období přišla poštou složenka za užívání služeb na ten 1 den před začátkem tohoto období?? Účtujou si tam 75 Kč za tarif na míru a 148 Kč za internet, který mám mít neomezený(IVM). Tá pálka internetu mi příjde na jeden den trochu moc... Samoobsluha ukazuje, e mám všechny služby aktivní, včetně internetu.. Díky moc.. Jde mi jen o to abych nakonec neplatil nějaké pálky... Třeba 2070+tarif atd...
CoolPoker
Junior

Odeslat příspěvekod audiobullys 18. 10. 2010 17:44

hlasovej tarif pomernou casti,
datovej tarif je celou casti uctovanej ,148 kc to mas bez dane , s dani je to 177 kc, zrejme verze internet v mobilu na plno , od listopadu za 315 kc vc. dane .
to mas jeste dobry jsou pripady kdy meli lidi pripojeni na stalo fup 3 gb jeden den a uctovano 650 Kc
Daň ze samostatného myšlení nebyla dosud zavedena jen proto, že by to byl příjem pro stát zcela zanedbatelný.
audiobullys
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Krevety 18. 10. 2010 19:30

Jo to maji chytre udelane tak, ze prejdes a oni ne ze by ti udelali uctovaci obdobi treba 32 dni, ne oni ti udelaji 2dny a pak novy mesic, takze te vlastne okradou o jeden pausal na internet. Spousta lidi to tu uz resila, nekterym pak tu castku vratili/odpustili, doporucuji zavolat si na operatora a podekovat za takovy darek na uvitanou.
Samsung NP730U
Xperia Z1 Compact
Krevety
Junior

Odeslat příspěvekod CoolPoker 18. 10. 2010 20:10

Díky za objasnění... :D Naštěstí to není tak závratná částka.. Za ty samý služby jsem u O2 platil min. dvojnásobek... Hlavně aby to už bylo v pohodě... Ale je fakt, že na uvítanou to neudělá dobrý dojem.. Měli by s tím něco dělat.. Zvlášť u těch co si pořídí dražší internet...
CoolPoker
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků