Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Raziel-CZ 18. 10. 2010 23:28

Fíla: Nemohu se do samoobsluhy vůbec přihlásit, ale to jsem už přeci psal, nevím proč jsi to nečetl, je to jen kousek nahoře. Nefunguje zhola nic. Je to pro mě jakoby žádná samoobsluha vůbec neexistovala, jakoby po nedávném spuštění mobilních sítí. Celkem dobrý retro. Zítra už na prodejnu zajdu, ovšem dost pochybuji, že tam něco vyřeší, zase jen budou lhát a slibovat. Alespoň, že jsem dnes dostal retenci, už jsem trval na kódu a byl fakt hnusnej. Jenže k čemu mi je retence když si sotva zavolám a pošlu SMS.
ICT s důrazem na zabezpečení, datová analýza, poradenství investiční, rehabilitační psychologie, specialista na služby síťových mobilních operátorů. Info bezplatně podávám veřejně pouze v rámci své kapacity.
Raziel-CZ
Expert na retence
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod audiobullys 19. 10. 2010 08:45

jeste k uctovacimu obdobi - clovek at uz na lince, prodejni lince ci v obchode by mel nabidnout uctovaci obdobi,
jediny kdo ho nenabizi je eshop , takze pokud to delal clovek to novy cislo tak bych to reklamoval ze jsem chtel jiny uctovaci obdobi.
jinak system automaticky prideluju to nejblizsi 4/10/16/25 ale uz nebere v potaz jestli je aktualni datum pred ci po uctovacim obdobi.
nejlepsi je si vzit na hlasovej tarif pred zacatkem uctovaciho obdobi - pomerna cast, ale minuty jsou vsechny, horsi je to ale na datovej tarif , tam je naopak potreba mit uctovaci obdobi co uz zaclo , napr. dnes je 19. tak mit ucto 16.
Daň ze samostatného myšlení nebyla dosud zavedena jen proto, že by to byl příjem pro stát zcela zanedbatelný.
audiobullys
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Pukavec 19. 10. 2010 10:15

Zdravím. Se samoobsluhou jako takovou problémy nemám, co mi však vadí je nemožnost změny hesla k ní. Samoobsluha obsahuje poměrně citlivé údaje a když je používáno stejné heslo pro styk s operátorem, pracovníkem na prodejně i do samoobsluhy, připadá mi to nebezpečené.

Minulý týden jsem něco řešil s pracovníky v kamenné pobočce. Musel jsem vyklopit své telefonní číslo i heslo. Sice jsem šeptal, ale slyšet to samozřejmě mohl kdokoli okolo. Dost mi to vadí (co kdyby mi někdo jen tak z legrace změnil tarif) a hned jak jsem přišel domů, zkusil jsem heslo změnit. Přihlásil jsem se do samoobsluhy (tzn. použil jsem své tlf. číslo a heslo) a zvolil "Změnit heslo". Když jsem dal jako původní heslo to, se kterým jsem se před minutou přihlásil, řeklo mi to, že jsem ho zadal špatně.

Tak nevím. Nedá se tohle nějak vyřešit? Nemá s tím někdo z Vás nějakou zkušenost? Dá se používat jiné heslo do samoobsluhy a jiné pro styk s operátorem / pracovníkem Vodafone?

Předem děkuji za odpovědi.
Pukavec
Junior

Odeslat příspěvekod Pukavec 20. 10. 2010 08:13

Díky za odpověď. Včera jsem se rozhodl, že vytrvám, a že to přes webové rozhraní změním. Po několikátém pokusu, když mi to konečně zahlásilo, že zpracovávají mou žádost a že mě budou informovat SMSkou, jsem to vzdal a šel dělat něco jiného. Večer jsem se - byť mi žádná SMS od nich nepřišla - zkusil znovu přihlásit do samoobsluhy a hle - už tam bylo heslo změněné a musel jsem použít nově zadané. Naštěstí jsem si ho pamatoval :-).

Osobně si myslím, že vzhledem k nutnosti používat stejné heslo všude by bylo při změně hesla bezpečnější zaslání jednorázového potvrzovacího kódu na telefonní číslo, kterého se to týká. Tak by se nemohlo stát, že by se mi někdo nejen vlomil do účtu, ale i mi tam změnil heslo a znemožnil tak komunikaci s operátorem. Jasně, účet u VF není online banka, ale i tady se dá nastavit peněženka pro online platbu třetím stranám, takže se dá přijít o hodně.
Pukavec
Junior

Odeslat příspěvekod Snekac 22. 10. 2010 21:25

Již 3 dny se nedostanu do samoobsluhy. Dnes jsem vytočil hlasovou a hle - prý nemám žádné nastavené heslo :O Docela sranda, tak jsem si ho nechal "nově" nastavit, doufám, že se tím problémy vyřeší.
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod audiobullys 23. 10. 2010 15:27

no po dlouhy dobe jsem si vzal zas naky tarif u vdf , sic mam odepis ale ten nic neukazuje takze tam neni co zkazit.
byl jsem zdesen ze nemam internet v mobilu naplno s fupkou 500 MB ale jen obyc. s 100 MB, natoz ze nevidim nikde slevu 28 procent zrejme ze mam spatne aktivovanej net me opravdu vystrasilo .
nastesti je to jen bordel v zobrazovani samosky.
Daň ze samostatného myšlení nebyla dosud zavedena jen proto, že by to byl příjem pro stát zcela zanedbatelný.
audiobullys
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod technikus 24. 10. 2010 18:31

V samoobsluze přibyla nová položka u Internetu - konkrétně položka Internet v mobilu naplno. Přitom mám již 2. měsíc Solo a dle nastavení je aktivní Internet v mobilu. Předělá to Vodafone sám z původního na nový, abych i dále splňoval podmínky Solo? Protože předtím nebyl v nabídce ten vyšší Internet, ale pouze jedna možnost
technikus
Junior

Odeslat příspěvekod Snekac 25. 10. 2010 09:28

Nevzrušoval bych se tím, tarif naplno se zobrazuje teprve pár dní, takže bude chvíli trvat, než se vše zobrazí naprosto správně.
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ciznak 27. 10. 2010 07:56

V samoobsluze u tarifu NM nejdou přidat kamarádi v síti.
Xperia mini, X10 mini, J10i2-Elm, K550, M65, M55, C35, C25 Nokie vynechám, CMDJ6 a taky nějaké Motoroly
Ciznak
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lord_Maxx 27. 10. 2010 16:33

Ahoj,

jak snížím počet Kamarádů ze 4 na např. 2? Samoobsluha mi nedává žádnou možnost potvrzení změn u tohoto výběru. Asi budu muset volat opa :-(
Lord_Maxx
Junior

Odeslat příspěvekod Ciznak 27. 10. 2010 16:54

Přesně tak, prostě jim to nejede. Ale kamarádi do cizích sítí přitom fungují.
Xperia mini, X10 mini, J10i2-Elm, K550, M65, M55, C35, C25 Nokie vynechám, CMDJ6 a taky nějaké Motoroly
Ciznak
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mobilman 29. 10. 2010 14:55

Já v pondělí u služby Kamarádi ze všech sítí přidal ke 2 číslům další 2, mělo to být aktivní od půlnoci (tzn. od 0:00 úterý 26.10) ale ještě ve středu a čtvrtek tam porád bylo v nastavení vidět že změna probíhá a že bude provedena k půlnoci, teprve včera večer kolem 22h přisla SMS a teprve ode dneška (pátek) jsou všechna 4 čísla přidaná. trvalo to teda 4 dny a tři hovory s operátorem (v úterý, ve středu kdy mi slíbili ve čtvrtek ve svátek kolem 10h ráno zavolat a pak ve čtvrtek kdy mi nikdo nevolal tak jsem se kolem 15h ozval zase já sám). No hlavně že to tam už je a že už volám zdarma... :)
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vodafone-maniak 29. 10. 2010 18:02

Novinky se chystají, kdo ví ale jaké...
Přílohy
intranet-vf-vaclavak-II.jpg
VF-PRAHA;WS
vodafone-maniak
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speedy 29. 10. 2010 21:43

U me se zatim nic nezlepsuje. Oznámená stránka ZLEPŠUJEME nefunguje. Jako vždy pravá ruka neví co dělá levá. Oddělení si to mezi sebou nepředalo. Je logické, že pokud od pondělí začnou s Vánocemi, tak chtějí přijít s "něčím" novým. Ale všichni se to dozví až po... :-)
speedy
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Milil 1. 11. 2010 09:42

Mám nastavené 4 kamarády a samoobsluha (jak stará, tak nová) mi hlásí, že balíček je neaktivní (ale jednotlivá čísla aktivní jsou). Nějak tomu nerozumím.Obrázek
Milil
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků