Stránka 25 z 124

Napsal:
23. 8. 2007 09:08
od fiel
nemáte někdo problém s aktivací služeb v samoobsluze? vůbec to nejde, už druhý den, MMS, MMS balíček, Připojení na skok, nic

Clever status

Napsal:
26. 8. 2007 18:49
od vodafone-maniak
Takže Vodafone má asi opět problémy, vím, je datum zúčtovacího období, ale i tak mi připadá, že poslední týden má Chytrý přehled docela "zpoždění".
Teď není funkční ani jeden samoobslužný kanál .
Máte podobné, ne-li stejné, zkušenosti? 

Napsal:
26. 8. 2007 20:44
od snowboarder
vodafone-maniak: ani bych se nedivil, kdybys začal psát pro Blesk
4 a 25 jsou pro Vodafone nejvytíženější termíny, sám jsem si kvůli tomu převedl účet na 10. Je doba dovolených a tím pádem myslím systém dost "šrotí" účtování roamingu, vůbec bych to nezazlíval, vzhledem k tomu, že za toto ustoupení je roaming účtován, narozdíl od O2 a T-Mobile přesně bez jakéhokoliv zpoždění. Chytrý přehled také nemám zrovna přesný, ale dva-tři dny to přežiju. A částku za fakturu už mám od včera.

Napsal:
26. 8. 2007 21:43
od pan Y.
vodafone-maniak: Mám opačné zkušenosti - v průběhu posledních dvou dní jsem neměl s internetovou samoobsluhou jediný problém (a to jsem se přihlašoval docela často). Částku vyúčtování již také mám, vyúčtování samotné zatím ne, ale je to z výše popsaných důvodů pochopitelné...

Napsal:
27. 8. 2007 06:06
od Tlumex
Dobry den, dnes pri prihlaseni do samobsluhy se mi ve vykricniku objevilo at zaplatim 0Kc jinak mi omezi sluzby! Faktura zaplacena inkasem i smskou mi oskar podekoval! Stalo se to taky nekomu nebo mam zase neco extra

Obrazek je velkej takze tady je na nej pouze odkaz
http://ftp.tlumex.net/oskar.JPG

Napsal:
27. 8. 2007 06:23
od Tlumex
[quote="Fíla";Tlumex: Mám nastavenu platbu inkasem a pokud někdy uhradím fakturu přes bankomat, rovněž se mi v samoobsluze objeví tato hláška, ale k žádnému omezení služeb samozřejmě nedojde, takže není čeho se obávat.

Napsal:
27. 8. 2007 09:30
od Mattony85
Já jsem na tom úplně stejně:) taky vykřičník a že mám do 28.8 uhradit 0kč, jnak dojde k omezení služeb

Už se ani nevzrušuju protože se mi to stává skoro každý měsíc


Napsal:
27. 8. 2007 10:18
od Tlumex
Mattony85 píše:Já jsem na tom úplně stejně:) taky vykřičník a že mám do 28.8 uhradit 0kč, jnak dojde k omezení služeb

Už se ani nevzrušuju protože se mi to stává skoro každý měsíc

H/quote]
No pri moji klice me to sluzby fakt omezi


Napsal:
27. 8. 2007 12:55
od vodafone-maniak
Už se to pomalu rozjíždí, asi to bylo tím, co psal snowboarder.

Napsal:
8. 1. 2008 08:35
od le_fox
Taky vám chytrý přehled stojí už více jak 2 dny? Byl jsem na to zvyklý ve dny, které byly třeba na začátku účetního období, ale tohle je jaksi mimo.

Napsal:
8. 1. 2008 09:48
od Já Osobně
[quote="Chytrý přehled"tStav k: 06.01.2008 00:56[/quote] Takže asi ano, stojí
Já Osobně


Napsal:
8. 1. 2008 10:36
od garfi
Dnes v 10:35 jsem to zkusil a jde to OK.

Napsal:
8. 1. 2008 10:43
od le_fox
garfi/ ano, jde, ale je to 2,5 dne staré a vůbec se to nepohybuje, takže v tomto případě stejné jako by to nešlo, to je jako kdyby místo televizních novin ukazovaly jen fotky z místa
Jinak mně jde spíš o to, že 9.1. se mi ukončí simka, tak jsem chtěl vědět, kolik vyvolat kreditu


Napsal:
8. 1. 2008 10:46
od garfi
Toho jsem si bohužel nepovšimnul. Mám splatit účet až 22. ledna, tak jsem to přehlédl. Včera se zobrazilo: ...omluvte ...

Napsal:
20. 1. 2008 12:37
od robuTEKK
jak dlouho asi tak trvá, než se mi deaktivuje hlasová schránka a aktivuje Vánoční dárek u Vodafonu? Zkousel jsem to včera nějak touhle dobou přez tu jejich internetovou samoobsluhu, pak jsem ještě k večeru zkoušel deaktivovat tu schránku prěz hlasovou samoobsluhu a doteď stále bez výsledku... Je někde problém, nebo je normální, že na to musim čekat takovou dobu? Díky