Stránka 52 z 124
Re: Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

Napsal:
24. 9. 2010 09:51
od Raziel-CZ
Panáčci z Vodafone už mají natolik velké problémy, že neumí ani aktivovat nové telefonní číslo. Kamarádovi došel včera dopoledne balíček a do dnes se vymlouvají na technické potíže. To jsou pořád jen technické potíže a "dočasné" výpadky. Proč proboha nevyhodí ty parodiky na programátory a nezaměstnají pořádné lidi. Já třeba vůbec nemůžu teď v samoobsluze zaktivovat mobilní email. Jen to problikne bez jakékoliv hlášky a nic. Operátorka na mě taky, že dočasný výpadek. Fakt amatéři, není co dodat. Samozřejmě nijak nevyřešeno. Zlatý Oskar...
Re: Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

Napsal:
24. 9. 2010 10:02
od speedy
Také si myslím, že je to nějakým tím faceliftem. Když se přihlásíte, tak jste na doméně samoobsluha2.vodafone.cz Takže na nové se asi maká a tahle tzv. dojíždí.
Re: Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

Napsal:
24. 9. 2010 15:57
od Swejzi
Nějak upravili stránku, kde se vyplňují přihlašovací údaje a teď se tam dokážu přihlásit i přes Operu Mini v mobilu. Dřív to nešlo, skončilo to nesmyslnou hláškou, že sámoška nefunguje, ale problém byl nejspíš v nějakém certifikátu zabezpečení, který Opera Mini neumí. Takže ode mě jednoznačně +
Re: Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

Napsal:
30. 9. 2010 13:21
od Lutzi
Blbne to jen mě nebo i někomu jinému.Když na stránce chci do Samoobsluhy tak se mě ukáže bílá stránka a dole je napsané hotovo,přitom se ta stránka vůbec nenačte jak by měla.Co zase Vodafone dělá ze Samoobsluhou neví někdo?
Re: Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

Napsal:
30. 9. 2010 15:53
od Lutzi
Aha,no tak to zase několik týdnu nepojede.To už známe.
Re: Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

Napsal:
30. 9. 2010 19:19
od spachtle
v samoobsluze nefunguje změna doručovací adresy. Adresu vyplním, zvolím odeslat, ale adresa zůstane stejná...
Re: Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

Napsal:
1. 10. 2010 10:08
od Tiskové oddělení Vodafonu
Lutzi píše:Blbne to jen mě nebo i někomu jinému.Když na stránce chci do Samoobsluhy tak se mě ukáže bílá stránka a dole je napsané hotovo,přitom se ta stránka vůbec nenačte jak by měla.Co zase Vodafone dělá ze Samoobsluhou neví někdo?
Dobrý den,
omlouváme se za výpadek Internetové samoobsluhy, nyní je Samoobsluha plně funkční. Díky za pochopení.
Martina
Re: Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

Napsal:
1. 10. 2010 10:43
od spachtle
Fíla píše:spachtle: Změna kontaktních údajů se většinou v samoobsluze neprojeví hned, ale třeba až druhý den.
Ne, ani druhý den, ani za týden. Problém možná bude v tom, že tato adresa "vznikla" cca. před půl rokem (kolaudace). Asi to Vodafone nějak ověřuje, nebylo totiž na ni možné ani učinit objednávku přes e-shop a psalo to pořád něco ve smyslu "neplatná adresa"...
Vodafone Tarify na míru (FAQ)

Napsal:
2. 10. 2010 16:17
od Ciznak
Mám 3 kamarády, jeden přešel k jinému operátorovi, tak jsem to číslo chtěl v kamarádech zrušit a když se o to pokouším, tak mi to píše "Toto číslo není možné přidat do skupiny!"
Výborně samoobsluho.

Re: Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

Napsal:
3. 10. 2010 11:17
od Morx
Ciznak: Tak takovéhle problémy se samoobsluhou snad můžeš řešit přes operátora

. I jestli máš Po Svém, tak by ti to neměli účtovat, bo je to jejich chyba
Re: Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

Napsal:
4. 10. 2010 06:22
od Ciznak
Mám Po svém hlavně z toho důvodu, abych "to" nemusel přes operátora řešit. Momentálně mi tam to číslo nevadí, řešit to budu až si kvůli tomu nebudu moct přidat kamaráda.
Re: Vodafone Tarify na míru (FAQ)

Napsal:
4. 10. 2010 09:55
od Tiskové oddělení Vodafonu
Ciznak píše:Mám 3 kamarády, jeden přešel k jinému operátorovi, tak jsem to číslo chtěl v kamarádech zrušit a když se o to pokouším, tak mi to píše "Toto číslo není možné přidat do skupiny!"
Výborně samoobsluho.

Dobrý den,
v tomto případě je skutečně zapotřebí, abyste se obrátil na operátora linky Vodafone péče o zákazníky na *077, který se na to s vámi podívá, případně předá věc k prověření technikům. Děkujeme za pochopení.
Martina
Re: Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

Napsal:
4. 10. 2010 12:19
od Nighthawk
taky mám problémy, samoobsluha umožňuje zaplatit fakturu platební kartou. Tak jsem to zkusil, a ejhle: vyskočí na mne nesmyslná hláška: "Tato operace není určena pro vaše telefonní číslo".
Takže já si v samoobsluze přihlášen pod svým účtem nezaplatím ani svou fakturu. To by mne zajímalo, když to není pro mé telefonní číslo, tak pro čí?
Re: Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

Napsal:
5. 10. 2010 10:13
od Tiskové oddělení Vodafonu
Nighthawk píše:taky mám problémy, samoobsluha umožňuje zaplatit fakturu platební kartou. Tak jsem to zkusil, a ejhle: vyskočí na mne nesmyslná hláška: "Tato operace není určena pro vaše telefonní číslo".
Takže já si v samoobsluze přihlášen pod svým účtem nezaplatím ani svou fakturu. To by mne zajímalo, když to není pro mé telefonní číslo, tak pro čí?
Dobrý den,
v současnosti neevidujeme žádný výpadek v oblasti Online plateb. Proto vás i v tomto případě prosíme, abyste potíže s platbou nahlásil operátorovi na *077. Jedině na základě konkrétních případů můžeme věc prověřit a postarat se o nápravu. Děkujeme.
Martina
Vodafone Tarify na míru (FAQ)

Napsal:
6. 10. 2010 09:15
od otvolust
Mám dotaz. Kdy už konečně programátoři Vodafone opraví Chytrý přehled v Samoobsluze? Od samého začátku Tarifů na míru nefunguje - ale prý se na tom pracuje. Odkaz na to, že jsou údaje orientační, není relevantní, neboť se jedná čistě o chybu ve vzorci, který počítá volné minuty a volné sms (ty "řádné" i "přenesené"). Pikantní na tom je, že ty vzorce jsou chybné každý jinak.