Výpověď smlouvy s operátorem

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod ice.man2 8. 10. 2014 11:48

Zdravím, potřeboval bych poradit a nenašel jsem vhodnější vlákno. Já a přítelkyně odcházíme od vodafone k jinému opovi. Sám sem kvůli změně podmínek odstoupil od smlouvy a včera jsem si chtěl vyžádat ČVOP i na čísle přítelkyně, která má sice paušál, ale bez smluvního závazku. Bylo mi řečeno, že přenos může proběhnout nejdříve někdy v polovině listopadu a že u vodafone bude muset zůstat ještě celé příští zúčtovací období. Chci se jen zeptat, na základě čeho, když smlouva není časově smluvně podmíněná a všude je tarif bez závazku prezentovaný jako "volný". Ještě chápu, že je třeba doplatit celé současné období, ale proč je tam ten měsíc navíc, kdy si ani za podmínky, že zaplatím tarif nemohu přenést číslo, to nechápu...
ice.man2
Junior

Odeslat příspěvekod beznick 8. 10. 2014 12:06

Na základě bodu VOP 6.1.2 - Smlouva na dobu neurčitou bude ukončena nejdéle v poslední den následujícího zúčtovacího období. Někdo mi tu poradil (v topicu o přenositelnosti) požádat o převod na předplacenou kartu. Pak můžeš pryč "hned".
beznick
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod ice.man2 8. 10. 2014 12:37

No to mě napadlo taky, ale jelikož již mám zažádáno o přenos, tak mi bylo řečeno, že v tu chvíli již nelze dělat žádné změny s tarifem a tudíž ani převést ho na kredit nebo cokoliv jiného.. tak snad poučení pro ostatní :oops: Přijde mi to ale jako pěkně "šmejdské" jednání i když to v těch podmínkách mají...
ice.man2
Junior

Odeslat příspěvekod beznick 8. 10. 2014 13:00

Mně taky a taky jsem na to teď dojel ... přenos bude trvat 51 dní. Leč je to podle smlouvy a ČTÚ to zajímat nebude. Paní na infolince se mi dokonce vysmála.
beznick
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod pavel.pipal 8. 10. 2014 14:13

Teď se na mě sesypete jako vosy...
Já s nimi mám tu 51denní zkušenost také + to zrušení (tarifu ČD1) ještě zbabrali a měl jsem s tím starosti rok - co se z toho poučit a už s nimi žádnou smlouvu neuzavírat (ani s jinými opy - jsou stejní) a jet jen na předplacenky. Nemyslím, že to nejde - dobít můžete 1x za půl roku, takže to neobtěžuje, ceny se dají získat dobré.
Já svoje hlavní číslo dal na Kaktus - dobití 1x za rok snad ohlídá každý.
A potřebu volání řeším akcemi:
- dnes má Kaktus 100% kreditu navíc
- do Vánoc má Opencall 100 Kč dárek k nové kartě - tj minuta volání za 1,20 Kč
- pro odvážné Axolot 1,45 Kč - při využití jejich akcí se to také stlačí skoro ke koruně za minutu
- Vodafone pro školáka - 60 volných minut na půl roku
Teď před Vánoci toho bude...
---
Ještě jeden důvod, proč se neupisovat, ověřený roky praxe - napište mi, kolik bylo akcí pro uživatele paušálů (ne)uvázané na smlouvě? Proč by op něco dával ovci, kterou už lapil?
Pro nové zákazníky tuny akcí, pro předplacenkáře alespoň občas nějaké výhody.
pavel.pipal
Junior

Odeslat příspěvekod ice.man2 9. 10. 2014 09:42

Pavle není důvod se sesypat jak vosy. Vcelku s tím souhlasím. V zásadě jsem s paušálem fungoval řadu let, ale nyní i rodinou přecházíme na virtuála a rovněž to bude s kreditem. Jelikož možností jak si udržet kredit jsou dnes již jinde než v době nokie 5110, nevidím v tomto žádnou administrativní náročnost jak se mě snažil ze všech sil přesvědčit zaměstnanec na vodafone lince. A pokud se operátor chová jak čuně, dlabe na stávající dlouhodobé klienty a ve chvíli kdy je má "jisté" už ho nezajímají.. ano jsem rozhodně pro předplacenku. Nehledě na to, že finančně se s předplacenkou člověk paradoxně dostane někam úplně jinam. Smířil jsem se s 1 a půl zůčtovacího období dlouhou výpovědní lhůtou když to tedy vodafone požaduje a hřeje mě na srdci, že to budou poslední peníze, které z naší strany dostanou...
ice.man2
Junior

Odeslat příspěvekod .357. 9. 10. 2014 11:09

Taky souhlasím, pro děti a seniory je předplacenka ideální volba... :-)
Standardní nabídka operátorů je nezajímavá, a tak se rozhodně vyplatí poohlédnout se po nějaké neveřejné nabidce anebo po nabídce virtuálů. A jsme zpět u tématu, nejsnažší cestou jak výpovědět smlouvu na dobu neurčitou je přechod na prepaid.
.357.
Junior

Odeslat příspěvekod Pillowrecker 9. 10. 2014 11:11

pavel.pipal píše:Ještě jeden důvod, proč se neupisovat, ověřený roky praxe - napište mi, kolik bylo akcí pro uživatele paušálů (ne)uvázané na smlouvě? Proč by op něco dával ovci, kterou už lapil?
Pro nové zákazníky tuny akcí, pro předplacenkáře alespoň občas nějaké výhody.


Přesně tak. Pravidelně platící zákazník má dnes z tohoto pohledu jasně nejhorší pozici. Navíc v dnešní době, kdy je jedno jestli z e-bankingu zaplatím fakturu nebo dobiju kredit mi smyl paušálů vlastně uniká ...
Lenovo Y700-15ISK | Samsung Galaxy Note 8 | Sony PS4 | New Nintendo 3DS XL | Sony RX100
Pillowrecker
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ice.man2 9. 10. 2014 11:26

.357. no já měl u vodafone retenční nabídku a stejně se mi vyplatí přejít k virtuálovi. Ono úplně na rovinu, tarif s vyhádanou retenční slevou je i tak v naší kotlině dost předražená věc a je mi opravdu těch lidí, co za ty tarify ještě ke všemu platí plnou palbu a z principu nebo nevědomosti je jim blbě se ozvat a hádat se jak na tureckém tržišti o lepší cenu :oops:
Ohledně kreditu si myslím, že se nehodí pro firemní klientelu, ale jinak? Nejsem ani vyloženě mlaďoch už a ani senior ještě a s kreditem opravdu nemám problém.. dle mého pro jakoukoliv soukromou osobu je to dnes zcela plnohodnotná alternativa k paušálu... ano operátoři nás den co den přesvědčují, že tomu tak není.. to asi není nic zvláštního :-D No a jak již bylo napsáno.. v době kdy si kredit mohu pohodlně řešit z mobilu v ebankingu nebo v lepším případě s pomocí nějaké aplikace operátora atp. je to úplně v klidu.

Ten přechod na předplacenku před žádostí o přenesení čísla je poučení pro příště a snad i pro jiné čtenáře, co toto budou podstupovat... Nevím, jaký důvod má, že po žádosti o přenesení čísla (vyhověno žádosti bude za měsíc a půl - do té doby se stále účtuje stejný tarif a platí) již nejde změnit žádné nastavení a ani přejít na předplacenou kartu.. ale určitě to bude pravda, když to říká paní na infolince :D ještě mě napadla varianta, jestli nelze vzít požadavek na přenesení čísla jinam zpět a tvářit se, že jsem si to rozmyslel a následně číslo převést na prepaid... Normálně by takto člověk neuvažoval, ale pokud hází klacky pod nohy operátor, proč bych neměl zkoušet něco vymyslet...
ice.man2
Junior

Odeslat příspěvekod Tonda512 22. 10. 2014 10:48

Včera jsem se dotazoval když dám dnes výpověď, jak dlouho to bude trvat než mě uvolní. Prý 9.12.

Nestačil jsem se divit, ale když to tady tak čtu, tak normální situace. Takže jdu zaplatit poslední fakturu a zažádat o přechod na předplacenku.
Tonda512
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod LadislavM 22. 10. 2014 11:38

Tondo, pak napiš jestli s tímto zkráceným procesem není požadováno nucené dobití.
LadislavM
Junior

Odeslat příspěvekod Spike26 22. 10. 2014 11:49

Ladislav: asi pred mesicem jsem odchazel od Vodafone s tim, ze jsem presel na predplacenku a nic jsem nedobijel. Chtel jsem si to na stopro overit, zda to pujde a normalne jsem prenesl cislo s 0,- Kc kreditem. Uz jsem to v nejakem vlakne psal. Takze od Vodafonu je to tuti.
Spike26
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Tonda512 22. 10. 2014 11:54

Spike26: A jak dlouho to tak trvalo?

Tak jsem volal na infolinku VF a tam ni bylo receno, ze stejne musim na prodejnu a dat pisemnou vypoved a oni maji 30 dni na to ji zpracovat. Nekolikrat jsem se ptal na to, ze prechod z tarifu na kredit ma byt "ihned" - maji to tak i na webu.

Ale pan si furt jel svoji - pisemna vypoved a cekat 30 dnu.
Tonda512
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vod 23. 10. 2014 08:37

Tonda512 píše:Spike26: A jak dlouho to tak trvalo?

Tak jsem volal na infolinku VF a tam ni bylo receno, ze stejne musim na prodejnu a dat pisemnou vypoved a oni maji 30 dni na to ji zpracovat. Nekolikrat jsem se ptal na to, ze prechod z tarifu na kredit ma byt "ihned" - maji to tak i na webu.

Ale pan si furt jel svoji - pisemna vypoved a cekat 30 dnu.


Dobrý den,
pošlete nám prosím vaše číslo přes http://tam.je/dotaz. Změnu platební metody pro vaše číslo ověříme. Tomáš, Péče o zákazníky
Tiskové oddělení a péče o zákazníky Vodafonu
Pro řešení konkrétních požadavků nás můžete kontaktovat přes ikonku webu.
Tiskové oddělení Vod
Zástupce operátora
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tonda512 23. 10. 2014 09:22

Číslo máte odeslané. A už to spolu řešíme i přes Twitter, ale tady je větší prostor se vyjádřit.

Někde na Vašem webu jsem četl a i zkušenosti uživatelů z tohoto tématu tomu odpovídají,že přechod na předlacenou kartu je proveden v podstatě ihned.
Ale Váš kolega na infolince mi furt tvrdil, že musí být písemná výpověď a pak čekat 30 dnů.

Vy nemáte ani moji podepsanou smlouvu, ale přesto po mě chcete písemnou výpověď? Však já u Vás ani žádný závazek nemám. Podepsanou smlouvu jste ode mě zpátky nikdy nedostali.

Ve smlouvě kterou jsem od Vás dostal k podpisu se píše, že když ji do 14 dnů nedostanete podepsanou, závazek zaniká - můžete si ověřit, máte ji také.

A pán na infolince mi poradil ať ji teď podepíšu(proč?) a pak hned dám na prodejně písemnou výpověď budu čekat minimálně měsíc než závazek skončí...


Tak jak???
Tonda512
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků