Já a moje kolegyně z práce jsme použili tento dokument a v pohodě to bylo uznáno a přijato:
https://cl.ly/2n1t373m2U10. Stačí to třeba odnést na pobočku Vodafonu.
Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz
zivan píše:Myslim, ze vysla dalsi novela, ktera tu Husakovu novelu dost oklestila a sankce jen 1/5 zavazku se uz na firmy nevztahuje:
http://www.mobilmania.cz/clanky/o2-neva ... fault.aspx
Zkus si zjistit, jetli by neslo odejit diky zmene chovani po FUPu, tedy pokud se meni i pro firemni tarify.
Angelus224 píše:Ahoj, prosím o radu.
Mám několik tarifů od O2 Family.
1 tarif byl tarif mini za 0.-Kč. Smlouva na 12 měsíců s automatickým prodloužením. Nyní mi přišel dodatek na změnu na 99.-Kč. To se mi nelíbilo a podal jsem výpověď s tím, že přecházím k jinému OP. Dnes mi přišel dopis, že mám doplatit 1/5 tarifu za zbývajících 10 měsíců.
Před 2 měsíci bylo na faktuře malými písmenky upozornění, že se obnovením smlouvy se přechází na nové podmínky.
Můj dotaz je jestli mám šanci uspět s reklamací. Je to sice blbých 200.-Kč, ale jde mi o princip. Pokud mi přijde faktura, tak ji zaplatím a reklamy a žvásty nestuduji. Dle mého názoru jsem se o změně dozvěděl, když mi poslali dodatek.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků