od vpe 19. 7. 2017 14:40
To jsem si overil az ted, ze ucastnik se overil OP na prodejne vodafonu, presto po telefonu ja (mam login a heslo admina) uz nemam nervy se s nima dohadovat, mi pani Vodafonne operatorka tehdy asi tyden po vypovdi si mlela svou:
NEVIM KDE VE VOP JE TO UVEDENE, prectete si to sam
Dokud se nedovolaji na kontaktni cislo, nic se neukonci, vypoved mame ale nedovolali se
Proto nemam zadnou jistotu a nemohu ucastniku sdelit, co se bude dit, nezbyva nez vyckat a nasledne reklamovat (jako vzdy), jednou jsem reklamoval asi 4 mesice v rade, ukoncovali to 4 mesice - zkratka opruz.
Odmitam skakat jak korporace piska a problem je, ze normalni spotrebitel asi skace a plati. Jsme zvlastni trh.
Zajimalo by me, zda si tohle take dovoli v zahranici Vodafone anebo jen u nas? Delat takove brikule? Jako sorry ale kdyz uz chteli pisemnou vypoved, overili na prodejne, nemaji zadne moralni ani smluvni ci zakonne pravo opruzovat s retencemi, kdyby prijali vypoved telefonicky, prosim...