Výpověď smlouvy s operátorem

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Spike26 22. 1. 2015 20:11

Danarr
mluvite nesmysly. Mozna podle prava to tak je, ale mam to dvakrat osobne vyzkousene, ze primo z tarifu prejdu na predplacenou kartu behem par minut po dokonceni hovoru s operatorem. Sam jsem to tu uz nejednou psal a nejsem sam, co to tak udelal. Proste cislo bylo preneseno i kdyz jsem mel pred 4 dny jeste fer tarif.
Jeste upresnim pro stouraly, ze jsem to tak delal u Vodafone a pochopitelne pokud jsem mel uz uvazek na dobu neurcitou.
Spike26
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Danarr 22. 1. 2015 20:39

Ano důležité slovo padlo. Provedl jste to u Vodafone. Předchozí příspěvek byl o O2. A mohu vás ujistit, že ani O2 ani T-M nepovolí a výpovědní lhůtu využijí
Danarr

Odeslat příspěvekod Spike26 22. 1. 2015 20:52

Dobra, u O2 to nemam overeno, tak mi nezbyva nic nez souhlasit. Kdyz jsem u vodafone rekl, ze chci cvop primo z tarifu, tak mi rekli, ze ok, ze mesicni vypovedni lhuta od nasledujiciho obdobi, takze me uvolni asi za 40 dni. To jsem hned odmitl a pozadal teda o prevod na predplacenou kartu ihned a ouha, s tim nebyl problem. Druhy telefonat asi za 5 minut po prevedeni na predplacenku s zadosti o cvop. A dal uz to znate. Kazdopadne bych to stejne zkusil i u O2 a predem bych o prenosu nemluvil.
Pozor, ted kdyz o tom premyslim, tak ten druhy prenos jsem zarizoval vlastne mati od tmobile naprosto stejne. Z tarifu predplacenka a hned cvop. Tak mne uz zbyva jenom nekoho od O2 prenest. Verim tomu, ze to tak jde, ale rikam, nemam osobne odzkouseno.
Spike26
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Danarr 22. 1. 2015 21:01

Nejde. A nejde to ani od TMobile. Existuje jedna jediná možnost kdy by to šlo a to při změně podstatných náležitostí smlouvy nebo z důvodu pochybení na straně poskytovatele. Jinak ani TM, ani O2 a můžete říkat, že jste to takhle udělal s celou rodinou a přesto to nebude pravda.
Danarr

Odeslat příspěvekod Spike26 22. 1. 2015 21:05

Ja mluvim proste z vlastni zkusenosti, co jsem realne sam zazil. Vy vychazite z VOP bez osobnich zkusenosti. To si musi kazdy prebrat nebo sam pripadne zkusit. Byl bych rad, kdyby tu napsal nekdo, kdo to udelal podobne. Nechce se mi prolezat diskuze zpatky, ale urco to par lidi udelalo stejne. Nepisu tady o tom poprve.
Spike26
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod zagy 23. 1. 2015 21:10

Z mojí zkušenosti nyní O2 odmítá protiprávně ukončovat Služby firemním zákazníkům.

Pokud s tím někdo potřebujete pomoct, pište SZ.
Pro vypracování nabídky O2 pro Vaši firmu nebo pro Vás jako živnostníka mě neváhejte kontaktovat do soukromé zprávy.
zagy
Junior

Odeslat příspěvekod stm01 24. 1. 2015 00:38

No já dal výpověď k 20.1 v T-Mobilu a na výpovědní smlouvě je psáno, že 21.2 bude tarif převeden na Twist. Takže žádný převod na kartu za 4 dny.
iPhone 11 128GB

" Nemá cenu nenávidět lidi,kteří ti závidí .Respektuj jejich závist,protože si myslí,že jsi lepší než oni." :)
stm01
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod LadislavM 24. 1. 2015 03:17

Všichni teď od ledna mají nové VOP a výpovědní lhůty ujednotili. Takže ty loňské finty patrně vzaly za své a jsou minulostí.
LadislavM
Junior

Odeslat příspěvekod nepss 11. 2. 2015 18:50

T-mobile mě informoval, že mi k 6.4 2015 změní tarif na pro mě nevýhodný. Rád bych díky tomu chtěl podat výpověď a využít práva vypovědět smlouvu bez sankce. Nerad bych něco podcenil; tak pokud máte někdo zkušenost, je něco na co si mám dát pozor? Výpověď můžu napsat dle sebe a nebo na to je nějaký spešl formulář? Mám ji poslat hned a nebo až se bude blížit doba změny tarifu? Díky!
nepss
Junior

Odeslat příspěvekod khr.info 12. 2. 2015 10:10

Ahoj, můžu mít jednoduchý dotázek?

Zhruba za dva týdny mi bude končit smlouva u TM a díky tomu že mi neprodlouží dále tarif, s kterým jsem byl spokojený, a k tomu další jejich nabídky jsou stále jen zhoršením podmínek než byly ty stávající, rozhodl jsem se pro přechod s číslem pod VF, kde jsem dostal o mnoho lepší nabídku.

Mám tedy v plánu dnes zajít na pobočku TM, kde bych chtěl podat výpověď.

Mohl by mi někdo, kdo má již tuto zkušenost, napsat jak to zhruba poté probíhá, respektive jaké termíny mohu očekávat?

Děkuji za odpověď 8-P
khr.info
Junior

Odeslat příspěvekod Unown 12. 2. 2015 17:14

dobrý den,

měl bych dotaz:
ve středu odlétám dlouhodobě do zahraničí. U O2 mám smlouvu bez závazku. Dneska jsem chtěl jít na pobočku si nechat převést simku na kredit a překvapením bylo, když mi řekli, že musí uběhnout 40denní výpovědní lhůta?

Má otázka je, co je to za blbost? jsem bez závazku, jaká výpovědní lhůta? nemám žádný závazek. nic. Prý je to podle ČTÚ, že jinak nemůžou.

nevíte někdo, jak s tím pryč? nechci platit paušál, když tu nebudu.

díky
Unown
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod LadislavM 12. 2. 2015 17:45

Nejspíš lhali. Už to, že je to prý podle ČTÚ, tak bych jim nevěřil.
LadislavM
Junior

Odeslat příspěvekod Klient ps 12. 2. 2015 18:12

Smlouva na dobu neurčitou a výpovědní lhůta jsou dvě zcela odlišné věci. Jasně, že běží standardní 40 denní výpovědní lhůta. Není to podle ČTÚ, ale podle obchodních podmínek O2, s nimiž zákazník vyjadřuje souhlas při podpisu jakékoliv smlouvy.
Klient ps
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Unown 12. 2. 2015 18:21

ale já nemám smlouvu na dobu neurčitou, nemám žádnou smlouvu. jsem prostě bez závazku. když mi před 2 roky končila smlouva, výslovně jsem jim zakázal ji prodloužit. Dostal jsem retenční nabídku a od té doby jedu beze smlouvy.

nechci jim platit paušál a přitom nepoužívat číslo.
Unown
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Klient ps 12. 2. 2015 18:27

Unown, teď si děláš legraci? tvrdiš, že platiš paušál, ale nemáš smlouvu na dobu neurčitou.... Nebohý pracovník O2, který s tebou musel jednat.
Klient ps
Poslední varování

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků