Stránka 81 z 101
Re: Výpověď smlouvy s operátorem

Napsal:
31. 10. 2016 14:43
od pokudos
piski: Přišel jsi s křížkem po funuse. Změna už dávno platí. Stěžovat sis měl do účinnosti změny. O2 sice změnu nepovažuje za zhoršení postavení uživatele, ale lidé podávali podněty na ČTÚ, a z doslechu vím, že O2 nakonec těmto lidem vracelo zaplacenou pokutu. Teď už je to bezpředmětné. Změna už několik měsíců platí.
Samozřejmě můžeš zkusit pohrozit O2 stížností na ČTÚ, ale obávám se, že neuspěješ...
Re: Výpověď smlouvy s operátorem

Napsal:
11. 11. 2016 13:03
od Well-being
Po žádosti o zrušení paušálního tarifu se mnou Vodafone komunikuje prostřednictvím sms v angličtině. Nevím proč ...

Napsal:
12. 11. 2016 05:34
od osobne2
Za trest ...

Re: Výpověď smlouvy s operátorem

Napsal:
23. 11. 2016 10:40
od kokotus
Chtěl bych odejít od VF, kde mám smlouvu na dobu určitou. Zbývají asi 4 měsíce. Chtěl bych poprosit o sdělení co nejlepšího postupu. Mám zažádat o převod na předplacenku? Kdy? Jde mi o to, abych se vyhnul placení celého paušálu beze slevy. Mockrát děkuju.
Re: Výpověď smlouvy s operátorem

Napsal:
24. 11. 2016 04:49
od Cajky
Ahoj, potreboval bych poradit. Vyrizuji si tarif od Tmobilu a nyni jsem u Vodafone, kde mam smlouvu do cervence.
Jiz jsem byl osobne na pobocce Vod., kde mi dal k podpisu papir o zruseni slevy.
Takze bych vas poprosil, jaky udelat ted figl, jestli nejaky je, abych nemusel platit dva mesice dvojnasobnou cenu?
Diky za rady.
Re: Výpověď smlouvy s operátorem

Napsal:
9. 2. 2017 21:00
od masvers
Zdravím ,Jak dlouho trvá uvolnění čísel z vodafone k přenosu k jinému operátorovi ? Slečna mě řekla že k 15.3 bude poslední vyúčtování a 20.3.bude něco ale nevím co něco. Mluvila o nějakých specialistech hned na to se zasmála a opravila se a řekla jejich malý speciální team se mně ozve . To bude tak ještě na dlouho ? Vždyť budu mít vyúčtování příští týden 15 únor . Je to vůbec podle pravidel já někde četl že přechod trvá u nás čtyři dny né???

Napsal:
9. 2. 2017 21:15
od polda
Výpovědní lhůta bude asi měsíc což je 15.3.+4dny bude 20.3. asi prevod.
Re: Výpověď smlouvy s operátorem

Napsal:
10. 2. 2017 07:27
od mmmjack
Co se takhle podívat do podmínek operátora? Na převod mající 4 dny nemá nic společného s výpovědní lhůtou smlouvy, kterou máš s operátorem.
Re: Výpověď smlouvy s operátorem

Napsal:
10. 2. 2017 08:40
od Tiskové oddělení Vod
masvers píše:Zdravím ,Jak dlouho trvá uvolnění čísel z vodafone k přenosu k jinému operátorovi ? Slečna mě řekla že k 15.3 bude poslední vyúčtování a 20.3.bude něco ale nevím co něco. Mluvila o nějakých specialistech hned na to se zasmála a opravila se a řekla jejich malý speciální team se mně ozve . To bude tak ještě na dlouho ? Vždyť budu mít vyúčtování příští týden 15 únor . Je to vůbec podle pravidel já někde četl že přechod trvá u nás čtyři dny né???
Dobrý den,
rádi vám data upřesníme

Napište nám prosím přes
http://tam.je/dotaz, podíváme se na to. Lenka
Re: Výpověď smlouvy s operátorem

Napsal:
10. 2. 2017 08:54
od masvers
Díky za odezvu milá Lenko z Vodafone. Dotaz byl poslán právě teď. Martin Š.
Re: Výpověď smlouvy s operátorem

Napsal:
10. 2. 2017 15:24
od marthuf
Mám smlouvu s úvazkem.
Pokud uzavřu smlouvu přes telefon nebo přes internet, dle zákona mám právo na odstoupení do 14 dnů.
Když uzavřu u stávajícího operátora, u kterého mám úvazek, přes internet/telefon novou smlouvu, která mě zaváže na dalších 24 měsíců a novou smlouvu dle zákona do 14 dnů vypovím, zruší se tím všechny smlouvy a případné sankce za odstoupení?
Re: Výpověď smlouvy s operátorem

Napsal:
10. 2. 2017 17:16
od mmmjack
Pokud to v podmínkách tvého (utajeneho) operátora není specifikovano že neruší, pak se neruší a naopak.
Re: Výpověď smlouvy s operátorem

Napsal:
11. 2. 2017 10:10
od marthuf
O2
Re: Výpověď smlouvy s operátorem

Napsal:
5. 4. 2017 20:19
od Scaver
Dal jsem vypoved smlouvy Vodafonu kvuli zdrazeni tarifu. Musim platit ten zdrazeny tarif v ramci tech dvou mesicu vypovedni doby? (To kdyby Vodafone zdrazil treba na 100tis., tak bych jim musel zaplatit 200tis. nez od nich muzu odejit?) Dekuji.
Re: Výpověď smlouvy s operátorem

Napsal:
5. 4. 2017 20:42
od Strady
Mám stejný problém a už jsem psal i stížnost na hnusné jednání a tady je odpověď.
Na změnu tarifu jsme Vás upozornili včas ve Vyúčtování číslo ......, kde bylo uvedeno: "Vážený zákazníku, snažili jsme se cenu Vašeho tarifu co nejdéle držet na dosavadní úrovni. Abychom však mohli naše služby i nadále poskytovat v požadované kvalitě, od následujícího zúčtovacího období jsme nuceni ji upravit na 347 Kč vč. DPH měsíčně. I tak Váš tarif zůstane stále výhodnější než naše standardní nabídka. Pokud byste se změnou nesouhlasil, dle § 63 odst. 6 zákona o elektronických komunikacích máte právo k tomuto datu smlouvu s námi bez sankce ukončit. Věříme však, že budete s našimi službami i nadále spokojeni. Pokud máte na svém čísle nastavený FlexiStrop nebo Volací jistinu tak nízko, že bychom vás na nový tarif nemohli převést, navýšíme vám hodnotu těchto služeb tak, abyste se novým tarifem do limitu pohodlně vešli. Váš Vodafone",tím jsme splnili zákonnou povinnost. S ohledem na to, o jak podstatnou změnu se jedná, jsme zvolili zákonem předepsanou formu komunikace, kterou je zákazníkem zvolený typ Vyúčtování. Informaci navíc zákazníci najdou také ve zprávách v naší samoobsluze.
Neposlali ani jednu sms a ani email kde by mě o změně informovali, prostě hnůj! Takže k tvému dotazu můžeš ihned odstoupit od smlouvy, jelikož Vodafone změnil znění smlouvy.