Zaměstnání u operátora: Zkušenosti, Benefity, Prostředí

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod dejvidek 27. 3. 2009 11:33

Tady se někdo vrtal ve VDF systémech? Ještě jim to jede na UDS a nebo Generixu? Pamatuju si jak jednou nefungoval ani jeden systém 4 dny! To se vše dělalo přes emaily :-D No a nevim jak dneska u kyslíka, ale tehdy to bylo IN mít všechno na SAPu, měl to i tehdy Paegas - jak je to dnes nevim.
Jinak nevim jak je to s platama dneska, ale tehdy u Oskara byl nástupák na shop 20 měsíčně.
dejv
dejvidek
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod audiobullys 27. 3. 2009 18:49

uds a arbor.
Daň ze samostatného myšlení nebyla dosud zavedena jen proto, že by to byl příjem pro stát zcela zanedbatelný.
audiobullys
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod andre (novy) 9. 5. 2009 21:12

to O2MAN: Já nevím, dělal jsem na O2 dříve ET značkovce nějakou dobu. Nevím o nikom kdo by měl více jak jednu VŠ. Nechápal bych člověka s VŠ co dělá na ZP. Většina lidí při práci na ZP studuje a po ukončení studia jde do háje.

Pokud by si znal poměry na ZP, tak by si věděl, že hromada lidí utíká pryč, jelikož jim klesají provize, nyní nový polofunkční systém atd...
,,The World is not Enough"

Blackberry 9700 Bold
andre (novy)
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Anonymni 18. 11. 2009 19:29

zdravím, je tu někdo kdo pracuje nebo pracoval na prodejně T-mobile? kdyžtak SZ nebo icq 336 276 354
měl bych pár dotazů :-)

děkuji
Anonymni

Odeslat příspěvekod martinz01 12. 1. 2010 21:58

No nevím jestli jsi pracoval určitě pro Vodafone. Neměl jsi třeba smlouvu s agenturou?
Na druhou stranu za odpracovaných 90hod, by jsi si představoval jaký plat???
Řekl bych, že benefity zaměstnanců VF jsou příjemné. Tak jak je VF fér k zákazníkům, řekl bych že je i k zaměstnancům.
audiobullys píše:no to uz i uklizecky tam maj vic nez dlouholeti pracovnici . si to spocitej misto 8,5 h makas jen 5,5 h cistejch tedy 4,5 * 20 dni .vyplata pracovnika z retenci v breznu. tomu rikam pohlavni zneuzivani vyumelkovanemu pojmu krize . hlavne ze je si na co stezovat a vodrbavat vlastni zamestnance.
holt nemaj odbory .
martinz01
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod audiobullys 13. 1. 2010 03:42

v ty dobe jsem uz tam nedelal ale slysel to od vice lidi co tam delali.vzdycky je na co se vymluvit a pojem vyumelkovana krize je toho nejlepsim dukazem.zasterky miluju
Daň ze samostatného myšlení nebyla dosud zavedena jen proto, že by to byl příjem pro stát zcela zanedbatelný.
audiobullys
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Carismatico 30. 8. 2011 19:02

Dobrý den, chtěl bych oživit tuto diskuzi. Chtěl bych se zeptat, na co všechno se mohu připravit a očekávat u výběrového řízení operátora Vodafone? Jste spokojeni s prací konzultanta?

Včera jsem absolvoval VR "assessment centre " u operátora 02. A byl jsem šokován jak samotným VR tak i požadavky a očekáváním ze strany 02. Nepřekvapilo by mě ani tak, že výběrko trvá celý den, že součástí výběrka jsou psychologické a grafologické testy. Co mě zarazilo, koho chtějí? Do finále výběrového řízení poustopili uchazeči, kteří nedokázali přesně definovat co znamená UMTS, GSM a co nedokázali přeložit do AJ souvislý text o třech větách?

Navíc na konci výběrového řízení čeká účastníka měsíční školení a na konci náročný test? Absurdní požadavky na konzultanta.....
Xperia S White + Wave 3 + Galaxy S II + S III

Mobilní poradenství a konzultace, více v "zeměkouli" :D
Carismatico
Moderátor Galerie
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod andre (novy) 30. 8. 2011 22:31

Takhle ten narocny test zase neni tak narocny, byt jsem ho pred 5-ti lety absoloval, od te doby se dosti zmenil a ted jsem ve firme na uplne jine pozici.

Jelikoz kvalita konzultantu sla hodne dolu tak se pritvrdilo aby nebyla takova chybovost, aby ten kdo prodava vedel co prodava - proto je to skoleni, nicmene behem toho skoleni clovek i prodava na prodejne, vetsinou 3 dny skoleni a 2 dny praxe.
,,The World is not Enough"

Blackberry 9700 Bold
andre (novy)
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Carismatico 5. 9. 2011 18:44

Tak jsem se nyní dozvěděl podmínky operátora Vodafone u partnerské prodejny. Finanční ohodnocení je 80 Kč na hodinu, mezi benefity patří mobilní telefon do 5 000,- a tarif 350 nabito. Chci se zeptat, jsou podobné podmínky a benefity obdobné i u jiných operátorů, případně liší se nějak podmínky u frančísy a originální prodejny?

Děkuji
Xperia S White + Wave 3 + Galaxy S II + S III

Mobilní poradenství a konzultace, více v "zeměkouli" :D
Carismatico
Moderátor Galerie
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mobilman 6. 9. 2011 11:08

před 11 lety jsem měl služební Alcatel one touch a měsíčně zdarma 120 minut na Paegas (nynější T-Mobile) a pevné linky. Kolegové někteří super a občas zavzpomínám na hezké časy, někteří prevíti a podrazáci.
Vedení celkem OK až na prá managerů kteří běžně vytvářeli umělé prac.pozice pro svoje kamarády a známé.
V té době byl Paegas vůdcem inovací u nás i ve světě (SIM toolkit, GSM Banking, Paegas info služby, CAMEL ap.), dneska je náš mobilní trh spíš odpadem ... (sorry ale já to tak vidím, přitom zrovna Paegas měl několik mezinárodních ocenění a mohl být ten nejlepší min. v celé Evropě)
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod andre (novy) 6. 9. 2011 23:26

carreaum17 píše:Tak jsem se nyní dozvěděl podmínky operátora Vodafone u partnerské prodejny. Finanční ohodnocení je 80 Kč na hodinu, mezi benefity patří mobilní telefon do 5 000,- a tarif 350 nabito. Chci se zeptat, jsou podobné podmínky a benefity obdobné i u jiných operátorů, případně liší se nějak podmínky u frančísy a originální prodejny?

Děkuji
Tak urcite se vyznamne lisi francizy a znackove prodejny - platove, i benefitne. Jelikoz franciza je soukromnik timpadem je jen na nem co da za benefity. Co se tyce mobilu tak se jedna o nejake dealerske tarify, nicmene pro kazdeho mohou byt jine a za jine penize.
,,The World is not Enough"

Blackberry 9700 Bold
andre (novy)
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aleš P. 10. 5. 2014 11:36

Dobré poledne všem diskutujícím.

Je tady někdo, kdo pracuje pro mobilního operátora? Mám na mysli 1. linii, čili prodejnu nebo call centrum. Pokud by byl někdo ochoten mi říct jaké to je, byl bych mu vděčný...

Stačí poslat SZ
externí redaktor e15.cz/finexpert a mobilmania.cz
Aleš P.
Redaktor MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Kuk321 11. 5. 2014 00:39

popr k jakym zmenam doslo za tech par let ,od poslednich prispevku
Kuk321
Junior

Odeslat příspěvekod pepher 11. 5. 2014 11:59

Aleš P. píše:Dobré poledne všem diskutujícím.

Je tady někdo, kdo pracuje pro mobilního operátora? Mám na mysli 1. linii, čili prodejnu nebo call centrum. Pokud by byl někdo ochoten mi říct jaké to je, byl bych mu vděčný...

Stačí poslat SZ


Dobrý den,
v srpnu minulého roku jsem dělal v call centru Buseness call s.r.o. , které sice není přímo call centrum operátora, ale nějakým způsobem spolu spolupracují. Jednalo se o spolupráci s T-mobile.

Vedoucí byla paní Pavlišová, která vyžadovala po každém aby každý den uzavřel minimálně 3 až 4 smlouvy dopoledne a 2 až 3 smlouvy odpoledne. Pokud jsme tyto limity nesplnili paní Pavlišová nám dávala tresty, například nám sebrala do konce směny židli, nebo kolegině musela volat bez přestávky na oběd apod.

Nejvíc mě zvedalo žaludek to, že jsme měli nevýhodný tarif doslova nátlakem vnutit důchodcům. (Jednalo se o tarif za 299,-Kč, kde v balíčku měli volání a SMS na 5 čísel v jakékoliv síti zdarma a potom vysoké sazby na jiná čísla. A samozřejmě závazek byl 24 měs.) Důchodci kterým jsme toto měli vnucovat nám několikrát řekli, že třeba 200kč kreditu mají na půl roku. U některých důchodců, kteří měli třeba 70 let a více jsem měl i pocit, že informacím, které od nás dostávali nerozuměli a možná i by se dalo říct už nebyli svéprávní.

Nejvíc mě ale šokovalo to, jak se zde zachází s údaji o zákaznících. Vše jsme zapisovali do počítače,ale také na papír, kde jsme zapisovali: Rodné číslo, datum narození, číslo občanky/cestovního pasu nebo řidičského průkazu u cizinců a adresy (fakturační, dodací, trvalá) a "tajné heslo" pro komunikaci. Tyto papíry s těmito údaji jsme měli volně položené a zastrkané u PC na stole a nebo na hromádce na "centrálním stolku". Někteří jsme si nedoplněné papíry brali domů s tím, že to prostě doděláme z domova apod. Takže kdokoliv od call operátorů až po uklízečky měl volně k přístup k údajům o všech zákaznících a nic jim nebránilo tyto data zneužívat.

Co se týká výplaty v tomto call centru je to šílenost. Zde nás neplatili hodinovou sazbou, ale pouze za uzavřené smlouvy (1 smlouva byla cca 300,-Kč). Když se mi dostala moje výplatní pásky do ruky, měl jsem tam napsáno, že jsem odpracoval 15 hodin ve 3 dnech a vše ostatní bylo v prémiích. Celková výplata mi ale stejnak nesouhlasila s tím, co jsem měl předem dohodnuté.

Pokud budete chtít, můžu vám ukázat výplatnici neb odalší dokumenty. Zajímala by mě vaše reakce na toto a prosím o nějakou odpověd. Děkuji.
pepher
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod pojdmebojovat 11. 5. 2014 15:20

Mohu vidět Vaše výplatní pásky?
Naposledy upravil Fíla dne 11. 5. 2014 21:43, celkově upraveno 2
Důvod: necituj předchozí příspěvek
pojdmebojovat
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků