Stránka 3 z 4

Odeslat příspěvekNapsal: 30. 6. 2007 16:20
od sonyericsson2
Ahoj, moje rada je,zažalovat společnost Vodafone czech rep, dat do do medií atd, je to hrubé porušení prace Vodafone, todle si nemuže dovolit,,nehledě nato že mas narok na odškodnění za psichyckou ujmu coz ja bych asi neunesl a zmlatil na prodejne nekoho,je to chyba jejich!! dej to do medii a hotovo,ps: pokud mas doklad o koupi sim není apsolutne problem jit na vodafone a rict ze ses majitelem a ze sis to nepřal a kde maji nejaky podpis s tvím svolením, český zakon je postaven na podpisech a ne ze si jen tak nekdo zavola, je to porušení podminek ktere ma Vodafone a telekomunikační uřad,

RE:

Odeslat příspěvekNapsal: 30. 6. 2007 16:48
od softmann
Ano jsem zahleděnej do vodafone protože jsem měl tu možnost využít služeb všech 3 operátorů, bohužel to se zřejmě o Tobě říci nedá, ano O2 má rozsáhlou síť, některé služby super, ale Vodafone se dost snaží to musíš uznat a doufám, že nejsi lama a neuvěřil si tomu příběhu na začátku.

To sonyericsson2: Máš naprostou pravdu, pokud se to opravdu stalo ať takto postupuje, protože operátor tu chybu napravit musí. Ta pohádky sice pravda není, ale kdyby náhodou

Aleš P.: Příspěvky sloučeny. I po odeslání příspěvku ho můžete Obrázek

Odeslat příspěvekNapsal: 30. 6. 2007 16:54
od Hastrman07
sonyericsson2 píše:Ahoj, moje rada je,zažalovat společnost Vodafone czech rep, ..../quote]

Moje rada je zase nerozohňovat se nad každým blábolem, co tu lidé napíšou. Může to být i tak, že Vodafone by mohl žalovat "brandona" :wink: Ten by mohl, pokud má pravdu, ukradené číslo uveřejnit, ale doposud to neudělal.

RE:GOOB

Odeslat příspěvekNapsal: 30. 6. 2007 17:12
od softmann
Jo a ještě jsem si vzpomněl, goobe prosímtě a kde já psal něco o zlatým čísle a paušálu, mě jenom štve, že sem někdo něco dal a podle všeho to bude pěknej blábol, Tobě to tak nepřipadá?

Odeslat příspěvekNapsal: 30. 6. 2007 17:31
od goob
softmann: A proč by se to nemohlo stát? Někomu se zalíbilo číslo a zkusil ho přenést a díky tomu, že pracovník VF to blbě nastavil, tak místo povolení zákazu to povolil. Díky lidskému faktoru bych se vůbec nedivil.
Jinak pokud chceš ještě něco dodat, použij fci "editovat" a nepiš další příspěvek, abys jich tu pak neměl několik za sebou..

RE:

Odeslat příspěvekNapsal: 30. 6. 2007 17:41
od softmann
Jasně, sorry. Ano já souhlasím stát se to může, ale proč ten člověk mlčí, samozřejmě, třeba , neni u počítače, může to mít různou vinu, ale vsadim se s Tebou, že tohle je prostě blábol. Jinak abych k Vodafonu mám taky své výhrady, třeba mají nahouby datový služby což mě štve, proto mám teď na data když jsem mimo domov T-mobile, aby si neřek, že jen chválim VF

Odeslat příspěvekNapsal: 30. 6. 2007 20:07
od Zdeněk L.
sonyericsson2 píše:Ahoj, moje rada je,zažalovat společnost Vodafone czech rep, dat do do medií atd, je to hrubé porušení prace Vodafone, todle si nemuže dovolit,,nehledě nato že mas narok na odškodnění za psichyckou ujmu coz ja bych asi neunesl a zmlatil na prodejne nekoho,je to chyba jejich!! dej to do medii a hotovo,ps: pokud mas doklad o koupi sim není apsolutne problem jit na vodafone a rict ze ses majitelem a ze sis to nepřal a kde maji nejaky podpis s tvím svolením, český zakon je postaven na podpisech a ne ze si jen tak nekdo zavola, je to porušení podminek ktere ma Vodafone a telekomunikační uřad,e/quote]


Pokud tvůj příspěvek nemyslíš ironicky, tak bych tě někdy rád potkal.

Jinak se přikláním k názoru, že ve svém prvním příspěvku si autor trošku něco vymyslel a upravil tak, aby to vypadalo co nejsenzačněji...

Odeslat příspěvekNapsal: 30. 6. 2007 20:41
od _brandon_
je mi to líto pánové, ale odmlčel jsem se proto, že trávím dovolenou na Šumavě a opravdu mě nebaví rozbalovat notebook. Zlaté číslo jde i k předplacence, ale to je věc vedlejší.

Problém byl vyřešen tak, že mi bylo nabídnuto adekvátní náhradou jiné zlaté číslo, a až bude "moje" přeneseno, tak se ho pokusím získat zpět, pokud tomu "nový majitel" bude svolný.

Znovu opakuji, že nikdo nezneužil mé číselné heslo. Já jsem jej sám nadiktoval operátorovi s tím, že chci objednávku zrušit, že ji zadal někdo neprávem. ŽIVÝ operátor udělal chybu a místo toho aby objednávku zrušil, ji potvrdil. Není to tedy chyba Vodafonu, ale selhání lidského faktoru. A psal jsem to již od začátku.

Vodafone přistoupil k věci férově a adekvátní náhradou mi nabídl podobné zlaté číslo, za což společnosti děkuji.

RE:

Odeslat příspěvekNapsal: 30. 6. 2007 20:58
od softmann
No tak to co jste ted napsal je souhrn toho co jsme tady řešily, teď ještě napsat tady to zlaté číslo :lol: napsat třeba alespon prvních 6 číslic aby to bylo jednoduší k dohledání kdyby to někoho zajímalo a chtěl to prověřit.

Odeslat příspěvekNapsal: 30. 6. 2007 21:04
od _brandon_
jak jsem řekl, v první řadě se budu pokoušet s "novým majitelem" domluvit, až se číslo přenese, pokud to nepůjde, klidně ho sem napíšu.

Jinak jsem v pohodě, mám teď ještě hezčí. Spíš mi šlo o princip, jak jeden překlik živé osoby dokáže způsobit nenapravitelnou chybu :( Co jsem slyšel, může být vina také na straně O2, protože nastavují "preferované datum přenosu" Tím možná ta objednávka prošla schválením místo storna. Zatímco ostatní operátoři nastavují datum přenosu až po uvolnění čísla.

Odeslat příspěvekNapsal: 30. 6. 2007 22:17
od petrumr
Já se ptám,na co je mu číslo,když nemá simku?Jsem naprosto neznalej,ale tomu fakt nerozumím,jak může nekdo používat nějaký číslo bez sim karty. :roll:

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 7. 2007 07:01
od Michal P
Není problém si objednat novou sim, číslo není vazané jen na jednu sim.

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 7. 2007 13:06
od Sperhak
_brandon_ píše:Znovu opakuji, že nikdo nezneužil mé číselné heslo. Já jsem jej sám nadiktoval operátorovi s tím, že chci objednávku zrušit, že ji zadal někdo neprávem. ŽIVÝ operátor udělal chybu a místo toho aby objednávku zrušil, ji potvrdil. Není to tedy chyba Vodafonu, ale selhání lidského faktoru. A psal jsem to již od začátku.s/quote]
Já Vám to stejně nevěřím a to proto,že jestli to celý den sleduji správně,tak jste na infolince nahlásil heslo,když jste chtěl zrušit přenos čísla,ale pokud někdo zažádá o přenos čísla,musí se identifikovat heslem,takže tu původní žádost o převod zadal kdo?
Pavel

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 7. 2007 13:38
od _brandon_
To se celkem mýlíte. Pokud přijdete do prodejny konkurenčního operátora, můžete požádat o přenos jakéhokoliv telefonního čísla. Důležitá je potom ta autorizace čísla u operátora, odkud ho odnášíte. A tady právě nastala ta jediná chyba lidského faktoru. Místo zamítnutí ji ten pán schválil. Nevratny krok.

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 7. 2007 17:06
od softmann
No tak pokud to udělal operátor Vodafone, je to chyba Vodafone, ale vzhledem k tomu, jak jste v průběhu diskuze otočil od pomlouvání VF tak si myslím, že by jsme těch řečí mohly už nechat, protože je jasné, že to pravda není, ano tato situace se může stát to je pravda, ale určitě minimálně polovina Vašeho příběhu není tak, jak jste napsal, už jen kvůli tomu, že nechcete napsat ani část vašeho čísla, je zde právě obava z prověření. A nebo je taky možné, že to "ZLATÉ" číslo jste neměl od Vodafone. .