O2 Roaming

Určitě se to taky někomu stalo, protože jsem to slyšel od dvou lidí, nezávisle na sobě.
Chystal jsem se do Holandska. Jelikož jsem papírově nový paušální zákazník O2 (změna jména), tak jsem si mohl aktivovat pouze Easy Roaming. Dobře, fajn, to mi stačí řekl jsem si. Takže jsem si ho aktivoval přes web. Vše proběhlo v pořádku. Ono by to i stačilo, ale...
Přiletím na letiště, zapnu mobil, jako obvykle. Mobil mi vyhledá síť. Podsaď vše v normálu. Takže jsem začal hned psát smsku. Odešlu a ejhle. Zprávu nelze odeslat. Zpráva blokována. Takže jsem zkoušel prozvánět. To také nešlo. Mimochodem síť jsem měl normálně místní, přijímat smsky mi šly.
Takže jsem zkusil jako obvykle změnit síť, vypnout, zapnout mobil, atd. Prostě všechny možné i nemožné možnosti. Pořád nic. Takže jsem napsal mail domů, jestli by nemohli zavolat na infolinku. Pak mi odepisovali zpátky, že prý mám roaming aktivovaný. Že prý bylo číslo blokované, ale že to prý technik už odblokoval. Takže jsem zase vypnul a zapnul mobil. Zkusil další hledání sítě. Jak automatické, tak ruční.
A pořád nic.
Pak jsem se vrátil zpět do ČR a hned jsem volal na infolinku. Tam mi chlapík řekl, že prý z jejich strany bylo vše v pořádku, že musela být chyba v mobilu. Zvláštní, že jsem zkoušel v Holandsku vyměnit simku do jiného mobilu, kde s jinou simkou roaming normálně běžel.
Stalo se vám to také? Nemohli byste mi poradit, aby se už tento problém neopakoval? Díky
Chystal jsem se do Holandska. Jelikož jsem papírově nový paušální zákazník O2 (změna jména), tak jsem si mohl aktivovat pouze Easy Roaming. Dobře, fajn, to mi stačí řekl jsem si. Takže jsem si ho aktivoval přes web. Vše proběhlo v pořádku. Ono by to i stačilo, ale...
Přiletím na letiště, zapnu mobil, jako obvykle. Mobil mi vyhledá síť. Podsaď vše v normálu. Takže jsem začal hned psát smsku. Odešlu a ejhle. Zprávu nelze odeslat. Zpráva blokována. Takže jsem zkoušel prozvánět. To také nešlo. Mimochodem síť jsem měl normálně místní, přijímat smsky mi šly.
Takže jsem zkusil jako obvykle změnit síť, vypnout, zapnout mobil, atd. Prostě všechny možné i nemožné možnosti. Pořád nic. Takže jsem napsal mail domů, jestli by nemohli zavolat na infolinku. Pak mi odepisovali zpátky, že prý mám roaming aktivovaný. Že prý bylo číslo blokované, ale že to prý technik už odblokoval. Takže jsem zase vypnul a zapnul mobil. Zkusil další hledání sítě. Jak automatické, tak ruční.
A pořád nic.
Pak jsem se vrátil zpět do ČR a hned jsem volal na infolinku. Tam mi chlapík řekl, že prý z jejich strany bylo vše v pořádku, že musela být chyba v mobilu. Zvláštní, že jsem zkoušel v Holandsku vyměnit simku do jiného mobilu, kde s jinou simkou roaming normálně běžel.
Stalo se vám to také? Nemohli byste mi poradit, aby se už tento problém neopakoval? Díky