Problémy s vyúčtováním VF

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Mario 1. 8. 2007 21:10

Starám se několika lidem o nejvýhodnější volání a tak mně celkem překvapila po přihlášení do sámošky VF tato úvodní hláška:
Obrázek

Na následujících obrázcích je dobře vidět výše posledních faktur a i to, že byly již uhrazeny. Jsem teda zvědavý, jestli VF zablokuje kvůli přeplatku poskytování placených služeb :roll:

Obrázek
Obrázek
Nedělám to ale znám to, možná bych to dokázal provést...
Mario
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod snowboarder 1. 8. 2007 21:13

a můžeš nám ukázat kolik je dlužná částka v chytrém přehledu prosím? to je totiž rozhodující. díky.

taky je možné, že pokud to bylo placeno třeba typem "vodafone platby" misto platba faktury, tak to system registruje jako neuhrazenou fakturu, ale k omezení samozřejmě nedojde, protože to ukazuje jen vyúčtovací systém, kdežto pokud je aktuální dlužná částka nižší jak 0, tak blokace samozřejme NEproběhne.
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Mario 1. 8. 2007 21:18

Výše aktuální dlužné částky v Chytrém přehledu je "-0,50Kč". Bude prostě muset tuto dlužnou částku co nejdříve zaplatit :-)
Ono je jasné, že je vše v pořádku a uhrazeno, určitě k blokaci nedojde, jen mně rozesmála ta hláška na Úvodní stránce... Mi se totéž stalo minulou fakturu. Platil jsem inkasem, akt. dluh byl nula a ta hláška tam byla taky... Asi tam mají nějakou drobnou chybu...
Nedělám to ale znám to, možná bych to dokázal provést...
Mario
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod snowboarder 1. 8. 2007 21:19

tak mě napada, že to bude dělat ta půlkoruna. -1 nebo 0 by problémy nedělalo. Tak je to zajímavé a k pousmání :)
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Mario 1. 8. 2007 21:22

Ona platí přes GSM banking už asi 3 roky, nikdy s tím VF neměl problém, vždy se přeplatek použil do další faktury, jen teď jim to nějak začalo blbnout... Tak dokud k blokaci účtu fakt nedochází, tak asi není třeba se tím moc zabývat... Ale kdyby to blokli nebo začali otravovat s tím, že něco není zaplaceno, tak by mně naštvali...
Nedělám to ale znám to, možná bych to dokázal provést...
Mario
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod vodafone-maniak 1. 8. 2007 21:34

Mario: Je jasné, že Vodafone účet nezablokuje, i když varuje touto hláškou. Je však do očí bijící i to, jak posílal lidem faktury na nulové částky, a ti z toho dělali vědu: Když nula, tak nula. Nebo, v tvém případě, ještě dokonce přeplatek 0,50 Kč. :wink:
vodafone-maniak
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Já Osobně 2. 8. 2007 07:21

Nula dělá taky problémy. Taky mi to jednou s nulou v Sámošce strašilo :mrgreen:

Já Osobně 8)
Já Osobně
Pokročilý

Odeslat příspěvekod pan Y. 2. 8. 2007 08:04

I mně to udělalo s nulou a i s nenulovou částkou. V obou případech byla vyúčtování již korektně uhrazena inkasem. Mají tam prostě error, který zbytečně generuje tyto hlášky na úvodní stránce samoobsluhy.
“You and I have unfinished business.”
pan Y.
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod btw 5. 8. 2007 22:38

A v tom zúčtovacím období od-do mají také chybu, ne? Když začíná 16.7, tak by mělo končit 15.8 a ne 4.8..? :hm
Употреблю ваш алкоголь, недорого.
btw
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod snowboarder 5. 8. 2007 23:30

btw: tam není konec účetního období, 4.8. je splatnost vyúčtování vystaveného k 16.7.
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod btw 5. 8. 2007 23:39

Aha, díky, to mě vůbec nenapadlo :)
Употреблю ваш алкоголь, недорого.
btw
Junior
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků