O2: Přechod z paušálu na předplacené služby "O2 karta"

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Chree 13. 8. 2007 08:36

Máte někdo zkušenosti z přechodem z paušálu na go? Já to podstoupil a už mi nejde asi 60 hodin telefon.
Na infolince mi tvrdili, že telefon nepůjde max 24 hodin, v prodejně potom, že to bude hned a ani to nepocítim... haha.
Dost mě štve, že je teď číslo jako neexistující, takže pokud mi někdo pošle sms nebo mi zavolá, tak se to ani nedozvim. Prostě kvalitní služby zákazníkum.
Chree
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod esquire 13. 8. 2007 08:41

Chree: Bohužel asi pracovnice na prodejně něco zkazila. Taky jsem rušil paušál a přecházel z něj na O2 kartu a převod trval několik dní, během kterých číslo neexistovalo. Byl jsem taktéž na prodejně ujištěn, že do 2 hodin to bude hotové. :(
Jinak nutná výměna SIMky při přechodu z paušálu na O2 kartu je opravdu unikát.
esquire
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod snowboarder 13. 8. 2007 08:52

Bohužel teď mají problémy v komunikaci systému předplacenek a paušálů, dříve to skutečně proběhlo v půlnoci během pár minutek bez jakékoliv citelné změny. Přehodil jsem sim kartu a vše bez problémů. (Tu jste doufám prohodil).

esquire: každý má jiný systém, a každý operátor má svá stanoviska. výměna simky je nutná kvůli PIN2, který na předplacence pořád ještě umí kouzla, dokud nebudou převedeny všechny staré předplacenky na nový systém účtování, je logické, že tě operátor k pin2 pustit nemůže. Takhle by sis jako paušalista mohl pin2 získat, přejít na go a tam si volat co hrdlo ráčí.
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Já Osobně 13. 8. 2007 09:37

snowboarder píše:výměna simky je nutná kvůli PIN2, který na předplacence pořád ještě umí kouzla, dokud nebudou převedeny všechny staré předplacenky na nový systém účtování, je logické, že tě operátor k pin2 pustit nemůže. Takhle by sis jako paušalista mohl pin2 získat, přejít na go a tam si volat co hrdlo ráčí.o/quote]
Tak tohle snad má Outů ošetřené na ústředně už nějaký pátek, ne? Oskar se mi nebál k Oskartě PIN2 dát, a stejně jsem nemohl provolat co hrdlo ráčilo a ani kouzlit se s tím nedá. Co tvrdí ústředna je podstatné, ikdybych měl na displeji kredit za milión. Outů je prostě skostnatělý a jakékoliv změny v systému zavádí hodně pomalu. Nic víc bych v tom nehledal :mrgreen:

Já Osobně 8)
Já Osobně
Pokročilý

Odeslat příspěvekod snowboarder 13. 8. 2007 09:46

[quote="Já Osobně"tOutů je prostě skostnatělý a jakékoliv změny v systému zavádí hodně pomalu. Nic víc bych v tom nehledal :mrgreen:

Já Osobně 8)>/quote]

to byla samozřejmě taky má vychozí varianta, ale nevím nevím, proč by radši nepřevedli to číslo na stejnou simku, určitě je musí i ta karta něco stát apodobně. Nezdá se mi, že by to dělali schválně :) Škoda, že to nejde jako u VF, člověk zavolá a o půlnoci má prepaid :)
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Chree 13. 8. 2007 10:03

snowboarder píše:.... Přehodil jsem sim kartu a vše bez problémů. (Tu jste doufám prohodil).d/quote]

No jasně, hned jak přestala jít ta první... Až to začne jít, tak sem napíšu, už je to dnes vlastně 4. den (pá, so, ne, po), tak snad s tim něco udělaj a nebudou čekat na 5.
Chree
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod X-Brace 13. 8. 2007 19:44

Já jsem si byl vyměnit simkartu, protože špatně fungovala a při té příležitosti jsem přešel na O2 Pohodu Simple. Nová sim šla asi 3 hodiny a pak se zobrazilo Neaktivní sim. Vložil jsem tam starou a šlo to bez problémů. Tak jsem se vydal na prodejnu a dali mi další novou sim a od té doby je to v pořádku (zatím a zaťukat) :wink:
@peroutka
X-Brace
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Chree 13. 8. 2007 20:17

Trvalo jim to skoro 70 hodin, ale už to funguje...
Chree
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod snowboarder 13. 8. 2007 20:25

X-Brace :oboze tady není přechod z Go na paušál, ale přechod z paušálu na go
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Chree 13. 8. 2007 22:12

Tak jsem si jen myslel, že je hotovo. Síť mam, volat můžu, ale pořád se nikdo nedovolá m.ě.
Chree
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod vaclavbarak 13. 8. 2007 22:29

Já sem taky přecházel na GO a bylo to hotoví během 24 hodin.
Kolem 16 hodiny jsme požádal o přechod a dostal sem novou sim druhý den kolem 11 hodiny volala pracovnice z té prodejny kde sem podával návrh na přechod že je vše ok a už je to hotovo. Pak sem měl jen problém s aktivací služeb jako MMS apod. trvalo to asi 3 dny ale pak to bylo v pohodě.
vaclavbarak
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod X-Brace 14. 8. 2007 05:24

snowboarder píše:X-Brace :oboze tady není přechod z Go na paušál, ale přechod z paušálu na gou/quote]


Vím, ale je to dost podobný případ a je vidět, že mají problémy s přenosem oběma směry.
@peroutka
X-Brace
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Chree 14. 8. 2007 09:01

Tak teď už snad úplně hotovo :oboze
shrnutí
pátek - večer přestal jít telefon
sobota - nefungoval
neděle - nefungoval
pondělí - odpoledne jsem chytil síť, mohl jsem volat, ale na moje číslo nešlo volat
úterý ráno - asi 10 minut poslouchnání tý jejich pitomý znělky na infolince, než mi dali operátorku, pak dalších pár minut znělky a pak radostný oznámení, že už by to mělo jít...
shrnuto - 5 dní trvala změna tarifu... člověk žasne, jak to dokážou zkomplikovat. Kdysi, ještě u Oskara, jsem to fakt ani nepoznal.
Chree
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod snowboarder 14. 8. 2007 09:33

Chree: no nejsou tak flexibilní, Oskar (Vodafone) má o deset let novější systém a pak je to trochu poznat ;-) mimochodem: 5 dní ne, víkendy nepracují technici nikde ;) takže to skutečně nakonec bylo do 24hodin, jen s tím, že tam byl problém s tím příchozím směrem ;)
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod mobilman 15. 8. 2007 22:43

Chree píše:Máte někdo zkušenosti z přechodem z paušálu na go? Já to podstoupil a už mi nejde asi 60 hodin telefon..e/quote]


60 hodin? bud rad.. u me dodrzeli lhutu 5 pracovnich dnu, bohuzel v tom byly i dva dny vikendu a bylo to moje dost dulezity cislo nicmene jako klient nemas zastani, operator muze vse :-/ takze ja to mel za 5+2 dny, jinak za posledni 3 mesice jsem prevadel CTYRI pausaly na prepaid a vzdy to bylo cca. za 4 pracovni dny takze ta dlouha dobe je asi standard, protoze jinak by to byla dost velka nahoda ze by bylo neco spatne a vzdy jen u mne :-/
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků