O2 - změna všeobecných podmínek

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod bubocz 26. 8. 2007 11:12

Já tedy ve faktuře nic psáno neměl :-(

Když jsem už v 2. roce závazku, kdy jen musím používat služeb O2, tak to asi použít nejde, co?

Štve mne, že i když mám ještě závazek na 7 měsíců, tak nemůžu na 6 měsíců přejít na kreditní tarif :-(
bubocz
Junior

Odeslat příspěvekod Hrosica 27. 8. 2007 15:54

a tento presny text mas odkial?

fiel píše:takže je to skutečně následovně:

Hrosica
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod AgentSvr 27. 8. 2007 23:18

Hrosica: Psali mu to z O2.
Mně to napsali přímo do vyúčtování, takže to mám z první roky a je tam toto, akorád v trošku jiným znění. Mám to sem snad napsat doslova?

EDIT//
Sakra lidi, to sem jedinej, komu to jasně zvýrazněně napsali do vyúčtování? Podívejte se všichni pořádně, já to taky napoprvý přehlídnul. Je to tam, jak sou rozepsaný položky, v dolní části listu.

Pokud to sem nikdo nepřepíše, tak já obětuju čas a zejtra sem hodim citaci. Ted nemám fakturu k dispozici.
Naposledy upravil AgentSvr dne 28. 8. 2007 23:54, celkově upraveno 1
AgentSvr
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Szapet 28. 8. 2007 17:07

Bylo by dobré to napsat doslova - tady jde o slovičkaření !
A nejhorsi ze vseho jsou trpaslici - ty potvory vam vlezou vsude ...
Szapet
Junior

Odeslat příspěvekod Szapet 30. 8. 2007 23:01

Jak jsem psal v jednom z předchozích příspěvků, 22.8. odpoledne okolo 16 hodin jsem požádal o snížení tarifu. I přes včerejší urgenci (nejprve tvrdili do 24 hodin to proběhne, pak prý do pěti dnů ... dnes je šestý !) a dnešní opětovné, nedočkal potvrzovací SMS, že změna proběhla ! Nevíte někdo, jestli má O2 nějaký závazný termín, do jaké doby toto musí proběhnout ? Také mně na infolince TMT CZECH neustále přesvědčují, že moji smlouvu vypovědět nemohu, neboť změna tarifu neproběhla do 1.4.2007 (nechápu, co je to za datum, když tady v příspěvcích všude zmiňují 31.4. ) a tudíž se už na mně možnost výpovědi smlouvy nevztahuje ! V tom upozornění od O2, které tady v diskusi je k dispozici, ale není ani slovo o výši tarifu - je tam pouze podmínka uzavření Smluvního závazku do konce dubna 2007 a zároveň využití Speciální nabídky (dotace na telefon a potažmo minimální měsíční plnění) . Mmch. DNES mi přišlo od TMT smskou upozornění na nové Všeob. podm. - to je tedy opravdu VČAS - jak to stojí právě ve VP ... Ještě mně napadlo, že od TMT máme vlastně výhodnější tarify, za
což jsme se museli upsat na 24 měsíců a dotovaný telefon za MMP - nejsou to náhodou dvě nesouvisející věci ? I když jsou vlastně součástí jedné smlouvy ?
A nejhorsi ze vseho jsou trpaslici - ty potvory vam vlezou vsude ...
Szapet
Junior

Odeslat příspěvekod AgentSvr 30. 8. 2007 23:31

Nejpozdější datum, kdy sme měli se upsat bylo 1.4.2007. Potom už mají ostatní smůlu. Myslím, že na zrušení závazku má O2 10 dní, tak mi to tedy řekla ope a pročítat VO se mi teď nechce, ale vim, že to tam je.
AgentSvr
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Szapet 31. 8. 2007 00:52

Ale mně jde o lhůtu na snížení tarifu - né na zrušení závazku ... To mi už pak bude jedno jak dlouho to budou 'ukončovat' - pro mně je důležité, že je zítra poslední den, kdy tu výpověď teoreticky můžu podat a stále nevím, jestli na to posouzení oprávněnosti výpovědi bude mít vliv to, jaký jsem měl tarif k 1.4. (podle TMT) nebo k 31.4. (podle O2) , nebo jestli jsou pro mne tyhle datumy z hlediska výše tarifu bezpředmětné ! Moji situaci jsem už popsal výše ...
A nejhorsi ze vseho jsou trpaslici - ty potvory vam vlezou vsude ...
Szapet
Junior

Odeslat příspěvekod snowboarder 31. 8. 2007 10:46

přesně tak, do 1.4. to bylo a všichni to měli i na fakturách napsané ;) my jsme dnes zrušili smlouvu, která byla sepsána 6.4. z důvodu, že nám byly při smlouvě předloženy všeobecné podmínky platné před 1.4.
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Szapet 31. 8. 2007 11:12

A pořád mi nikdo nevysvětlil jak je to s vlivem toho tarifu - má na to vliv nebo ne ???
A nejhorsi ze vseho jsou trpaslici - ty potvory vam vlezou vsude ...
Szapet
Junior

Odeslat příspěvekod snowboarder 31. 8. 2007 11:20

proč tarif?? proč by na to měl vliv tarif? smlouvu uzavřenou do 1.4. můžeš vypovědět. Nic víc, nic míň.
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod a.b.a.c.u.s 31. 8. 2007 11:38

Tak jsem dneska také odstoupil od závazku, který jsem uzavřel letos v únoru... Nevím ale, co si mám myslet. Dvakrát jsem kvůli tomu volal na infolinku a každý operátor mi řekl něco jiného

- první: Operátorka tvrdila, že o ničem neví a že kdyby se něco měnilo, určitě by mě včas upozornili.
- druhý: Operátor mi potvrdil tuto možnost, ale popřel to, že mám u nic závazek.

Mají v tom nějaký nepořádek. Od února mám telefon s MMP a se závazkem na dva roky a oni na konci srpna o ničem nevědí. :shock:
Dokonce i pracovník na prodejně mi řekl, že závazek nemám. Ten však také ani nevěděl (nebo dělal, že neví), že lze odstoupit bez sankcí. Když jsem mu ukázal "papíry", které potvrzují můj závazek, nakonec mi tedy umožnil od závazku odstoupit, ale říkal, že mi operátor naúčtuje normálně poplatky, které jsou s tím spojené (doplacení plné ceny telefonu, ...)

Jsem zvědav, jak to dopadne. Je také otázkou, jestli si mého odstoupení vůbec všimnou, když mají v administrativě takové mezery...
a.b.a.c.u.s
Junior

Odeslat příspěvekod snowboarder 31. 8. 2007 11:49

už jsem se s tím také setkal, otázkou je, jestli nezrušili závazky automaticky v inkriminovaném období, aby nebyly problémy? určitě by jim to ulehčilo práci a někteří lidé by bez závazku zůstali spíš, než kdyby museli kvůli zrušení závazku zrušit celou smlouvu

jinak my přešli na předplacenku, vyšli jsme z prodejny, číslo už nešlo a za půl hodinky fungovala druhá simka předplacenka.
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod a.b.a.c.u.s 31. 8. 2007 12:19

Mohli byste prosím někdo oskenovat tu zprávu o možnosti odstoupení, jak byla na tom vyúčtování??

A samozřejmě ji umístit někam na net, aby byla k nahlédnutí...
a.b.a.c.u.s
Junior

Odeslat příspěvekod Szapet 31. 8. 2007 18:45

snowboarder píše:proč tarif?? proč by na to měl vliv tarif? smlouvu uzavřenou do 1.4. můžeš vypovědět. Nic víc, nic míň.
/quote]
Z toho důvodu, který jsem popisoval výše - na infolince mi tvrdili, že pokud mám tarif vyšší než MMP, tak to vypovědět bez sankce nemohu, jelikož už samotný tarif pokryje to MMP !!! Proto jsem ho chtěl snížit, o což jsem požádal 22. 8. a TMT na to mělo standartních - ve Všeob. podm. daných 5 pracovních dní - tudíž to měli udělat do 28.8. !!! Ve středu okolo 16 hodiny jsem se informoval na infolince, jaká je situace, že mi ještě nepřišla ta potvrzovací sms a bylo mi sděleno, že toho mají moc a že to tedy budou u O2 urgovat ... Opět celý den nic- žádná sms - opět v 16 h. telefonát na infolinku a opětovný slib urgence ... to už jsou dva dny zpoždění !!! Nakonec mi ta potvrzovací sms přišla DNES ve 14:32 po opětovné návštěvě pobočky TMT a osobní žádosti o TŘETÍ urgenci té požadované změny !!! Jelikož jsem byl ve městě, sednul jsem do první internetcafe a jal se psát výpověď, neboť paní vedoucí infolinky TMT mi v mailu napsala, že to mohu napsat přímo na adresu info@tmtczec.cz ... Jaké bylo moje překvapení, když jsem po odeslání výpovědi mailem opět zavolal na infolinku, že tedy konečně dorazila ta potvrzovací sms a tedy jsem jim poslal tu výpověd a paní mě řekla, že to jsem si měl vzpomenout dříve, jelikož teď už tam nikdo není a stejně je pozdě, protože by mi museli poslat nějaký formulář k podepsání !!! To už jsem na paní mírně zdvihnul hlas, ať ze mně nedělají blbce, že jsem byl třikrát na pobočce a tam se o tom nikdo nezmínil slůvkem (dokonce jsem se na to ptal !!!) a o tom, že mám od paní vedoucí mail, kde se píše, že to je možné poslat mailem ... Jsem zvědavý na dohru této situace ... V mezičase mezi polední návštěvou pobočky TMT a psaním mailu s výpovědí jsem ještě asi hodinu seděl u prodejce O2 (nebyla to značkovka) kde se mi ochotné slečny snažily zjistit jaké ty podmínky opravdu jsou - po třech telefonátech "někam" byly odkázány na znění Všeobecných podmínek a tím to skončilo ... Opravdu příkladný přístup nadnárodní firmy a jejího významného klienta (TMT) k zákazníkovi ... :cry: [/b]
A nejhorsi ze vseho jsou trpaslici - ty potvory vam vlezou vsude ...
Szapet
Junior

Odeslat příspěvekod Szapet 31. 8. 2007 18:50

Snad ještě text té výpovědi :

V Třinci 31.8.2007

Dobrý den.

Věc : Výpověď smlouvy z důvodu zhoršení Všeobecných podmínek

Tímto vypovídám smlouvu o poskytování telekomunikačních služeb u čísla 603 ... ... z důvodu zhoršení Všeobecných podmínek, které mají začít platit dne 1.9.2007. Doufám, že tato věc bude neodkladně vyřešena, neboť již týden pátrám po skutečně konkrétních podmínkách, za kterých je možno smlouvu vypovědět a ani pracovníci infolinek TMT ani O2 mi nejsou schopni spolehlivě odpovědět na moje konkrétní dotazy (co telefonát, to jiné odpovědi - např. po dotazu na změnu VP v prvním hovoru, mi bylo pracovnicí infolinky sděleno, že obsah nových VP budete znát až 1.9., což je datum odkdy tyto už začínají platit, nehledě na to, že O2 má tyto podmínky na svých prodejnách a www už od 1.8. a takových nepřesností jsem si za tento týden vyslechl více ...). Dále mi nebyl ze strany TMT (a potažmo O2) převeden tarif z tarifu Optimum na tarif Bronz v termínu, které ukládají Všeobecné podmínky (žádost podána 23.8. a převod proveden dnes 31.8., tj. 7 pracovních dnů, oproti 5 pracovním dnům, jak je dáno VP). Vzhledem k tomu, že mi není nikdo schopen odpovědět na to, zda se na mne možnost vypovědět smluvní vztah bez sankcí opravdu vztahuje, podávám tuto výpověď až v takhle pozdním termínu. Pokud je možné, rád bych nerušil smlouvu a zrušil pouze závazek minimálního měsíčního plnění a s tím spojenou dotaci na mobilní telefon. A to v případě, že by bylo možné tyto (dotaci A MMP) následně obnovit u téže smlouvy a tedy si vzít nový dotovaný telefon se stejným MMP. V případě, že by toto nebylo možné, žádám o následný převod na standartní předplacenou GO kartu.

S pozdravem ...

> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: <info@tmtczech.cz>
> Předmět: RE: Všeobecné podmínky ...
> Datum: 23.8.2007 15:37:36
> ----------------------------------------
> Dobrý den,
>
> uvedené informace o změně Všeobecných podmínek od 1.9.2007 jsou na našich
> stránkách http://www.tmtczech.cz od dnešního dne od 12:00.
>
> Pokud budete chtít výpověď podat, máte možnost jí zaslat na naši e-mailovou
> adresu: info@tmtczech.cz. Výpoveď bude podstoupena na O2 ke kladnému
> vyřízení či zamítnutí.
>
> S pozdravem,
>
>
> Bc. Andrea Hálová
> vedoucí call centra
> TMT Czech, a.s.
> Čechova 52
> 370 01 České Budějovice
> tel. +420 380 900 380
> GSM +420 724 373 840
> email: andrea.halova@tmtczech.cz
A nejhorsi ze vseho jsou trpaslici - ty potvory vam vlezou vsude ...
Szapet
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků