
Když jsem už v 2. roce závazku, kdy jen musím používat služeb O2, tak to asi použít nejde, co?
Štve mne, že i když mám ještě závazek na 7 měsíců, tak nemůžu na 6 měsíců přejít na kreditní tarif

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz
Z toho důvodu, který jsem popisoval výše - na infolince mi tvrdili, že pokud mám tarif vyšší než MMP, tak to vypovědět bez sankce nemohu, jelikož už samotný tarif pokryje to MMP !!! Proto jsem ho chtěl snížit, o což jsem požádal 22. 8. a TMT na to mělo standartních - ve Všeob. podm. daných 5 pracovních dní - tudíž to měli udělat do 28.8. !!! Ve středu okolo 16 hodiny jsem se informoval na infolince, jaká je situace, že mi ještě nepřišla ta potvrzovací sms a bylo mi sděleno, že toho mají moc a že to tedy budou u O2 urgovat ... Opět celý den nic- žádná sms - opět v 16 h. telefonát na infolinku a opětovný slib urgence ... to už jsou dva dny zpoždění !!! Nakonec mi ta potvrzovací sms přišla DNES ve 14:32 po opětovné návštěvě pobočky TMT a osobní žádosti o TŘETÍ urgenci té požadované změny !!! Jelikož jsem byl ve městě, sednul jsem do první internetcafe a jal se psát výpověď, neboť paní vedoucí infolinky TMT mi v mailu napsala, že to mohu napsat přímo na adresu info@tmtczec.cz ... Jaké bylo moje překvapení, když jsem po odeslání výpovědi mailem opět zavolal na infolinku, že tedy konečně dorazila ta potvrzovací sms a tedy jsem jim poslal tu výpověd a paní mě řekla, že to jsem si měl vzpomenout dříve, jelikož teď už tam nikdo není a stejně je pozdě, protože by mi museli poslat nějaký formulář k podepsání !!! To už jsem na paní mírně zdvihnul hlas, ať ze mně nedělají blbce, že jsem byl třikrát na pobočce a tam se o tom nikdo nezmínil slůvkem (dokonce jsem se na to ptal !!!) a o tom, že mám od paní vedoucí mail, kde se píše, že to je možné poslat mailem ... Jsem zvědavý na dohru této situace ... V mezičase mezi polední návštěvou pobočky TMT a psaním mailu s výpovědí jsem ještě asi hodinu seděl u prodejce O2 (nebyla to značkovka) kde se mi ochotné slečny snažily zjistit jaké ty podmínky opravdu jsou - po třech telefonátech "někam" byly odkázány na znění Všeobecných podmínek a tím to skončilo ... Opravdu příkladný přístup nadnárodní firmy a jejího významného klienta (TMT) k zákazníkovi ...snowboarder píše:proč tarif?? proč by na to měl vliv tarif? smlouvu uzavřenou do 1.4. můžeš vypovědět. Nic víc, nic míň.
/quote]
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků