Jak si snazi O2 udrzet tarifni zakazniky?

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod pumpir 11. 10. 2007 07:58

pondělí 1.10.2007
- rozhodl jsem se přejít od O2 k Vodafone, zavolal na zákaznickou linku Vodafone, požádal o objednávkové číslo na přenos čísla k jinému operátorovi
- obratem jsem objednávkové číslo obdržel a dohodl všechny formality
- do 60 min. mě volal operátor O2 s nabídkou 3.000 volných minut měsíčně po dobu 6 měsíců, pokud výpověď stáhnu
- vysvětlil jsem, že na výpovědi trvám

středa 3.10.2007
- u operátora O2 jsem vyřídil ukončení smlouvy

pondělí 8.10.2007
- obdržel jsem SMS od O2, že číslo bylo uvolněno

uterý 9.10.2007
- Vodafone potvrdil, že číslo ještě stále nebylo uvolněno a ze zákona na to má O2 pět pracovních dní

středa 10.10.2007
- ptám se operátorky O2, proč ještě číslo nebylo uvolněno, dostávám odpověď, že již uvolněno bylo, ale že teď probíhá přenos a na ten mají 30 dní, na námitku že se domnívám, že tomu tak není se mě dostalo ujištění, že mají skutečně k dispozici lhůtu 30 dní (prý se musejí přenést data z telefonu k novému operátorovi a to je náročné)
- přibližně za 2 hodiny jsem dostal SMS s opětovnou nabídkou 3.000 volných minut měsíčně po dobu 6 měsíců, pokud výpověď stáhnu
- obratem jsem volal operátorovi O2, že na výpovědi trvám a že chci urychlené uvolnění čísla. Dostalo se mne odpovědi, že na to mají ze zákona 5-6 pracovních dní a že to stihnou.

Nedělám si iluze o tom, že by se boj o zákazníka vedl v rukavičkách, ale považuji takovéto jednání ze strany O2 za nekorektní a zoufalé.
pumpir
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MichalŠ 11. 10. 2007 08:13

Jsou to ubožáci nic jinýho! Dej jim jako dárek na rozloučenou http://www.coi.cz mají tam i e-podatelnu.
MichalŠ
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Well-being 11. 10. 2007 08:20

Řekl bych, že po sloučení Českého telecomu a Eurotelu do jedné divize O2, přebrala bývalá mobilní divize manýry Českého telecomu, kde byly tyto různé arogantní a podrazácké praktiky běžné. Jsou však sami proti sobě. Odhaduji, že není daleko doba, kdy začnou sklízet plody své "práce".
~ dubium est initium sapientiae ~
Well-being
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Head 11. 10. 2007 08:39

Nějak nevím kde je problém, ze zákona mají 5-6 pracovních dní na převod a pochybuji že nějaká jiná firma by to urychlila jen proto, že si to zákazník přeje (navíc odcházející zákazník) ... tady chybu nevidím :hm a to že při odchodu nabídli nějaký bonus, aby zákazník zůstal je jako arogance? :eh
Yesterday is history, tomorrow a mystery, today is a gift, thats why it's called the present
Head
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goob 11. 10. 2007 08:48

Trochu jsem neochopil tu nabídku. na co mi je 3000 minut měsíčně, ale jen na 6 měsíců? Kdyby nabídli třeba i desetinu, ale na celou dobu úvazku, tak je to skvělá nabídka. Jinak z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že O2 je šílený moloch, který opravdu nezvládá. A je to škoda, protože by mohl mít na víc...
goob B-]

ZÁKLADY PRAVOPISU: ne "já sem", ale "já jsem". Ne "standart", ale "standard". Ne "hold", ale "holt". Ne "ženy, mobily, ryby, atd. byli", ale "byly". Nebo jste tak neschopní, že neumíte pár jednoduchých pravidel...?
goob
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Well-being 11. 10. 2007 08:52

Head píše:Nějak nevím kde je problém, ze zákona mají 5-6 pracovních dní na převod a pochybuji že nějaká jiná firma by to urychlila jen proto, že si to zákazník přeje (navíc odcházející zákazník) ... tady chybu nevidím :hm a to že při odchodu nabídli nějaký bonus, aby zákazník zůstal je jako arogance? :ehh/quote]

Každý má právo na svůj názor. V tomto případě je však důležitější pocit zákazníka, se kterým se jedná "podle zákona".
~ dubium est initium sapientiae ~
Well-being
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pumpir 11. 10. 2007 10:02

a) kdyz nabidli volne minuty poprve, jednal jsem s nimi velice slusne a vysvetlil, proc to pro me neni zajimave nicmene jsem podekoval za nabidku a jasne rekl, ze nemam zajem
Vadi me tedy, ze to zkouseji znovu a to v dobe, kdy uz umele prodluzuji uvolneni cisla
b) operatorka argumentujici 30 dny na prevedeni dat prokazatelne lhala
c) nabizeji volani zdarma zhruba 2 hod. denne po dobu 6 mesicu (copak jsem blazen abych porad jenom telefonoval?), ale uz nereknou, ze diky tomu budu dalsi rok a pul jejich zakaznikem bez dalsich vyhod, jenom pekne platici pausal (a to je to, oc tu bezi).
pumpir
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod radim 11. 10. 2007 10:14

Tos ale v prvním příspěvku neuvedl, že ten bonus byl spojen s úpisem na 2 roky. To bych je taky poslal do řiťi. A ty minuty byly jen do vlastní sítě a po provolání volných minut, ne? Nebo do všech a od začátku?
radim
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mischelinka.OK 11. 10. 2007 10:15

můj bratr taky přecházel od O2 k Vodafone a taky mu nabídli volné minuty, které odmítl a bylo to vyřešené, u Vodafonu byl za pár dní. Domnívám se ale, že Ty jsi jim patrně dal víc vydělat tak Tě lákali déle a na víc volných minut.
Alcatel wap -> Nokia 3310 -> Nokia 3510i -> Nokia 6230 -> Nokia 5800 -> Samsung galaxy S III NEO -> LG G6
Mischelinka.OK
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Szapet 11. 10. 2007 10:31

Koukni se do diskuse - O2 změna všeobecných podmínek ... to byl teprve boj !!! :oboze :oboze :oboze Lžou nebo mlží, kde jen můžou ...
A nejhorsi ze vseho jsou trpaslici - ty potvory vam vlezou vsude ...
Szapet
Junior

Odeslat příspěvekod goob 11. 10. 2007 10:38

Jediná možnost je v případě OPRÁVNĚNÉ stížnosti jít danému subjektu tvrdě po krku. Čím větší společnost, tím je drzejší a více ji projde. A to není v této oblasti. Naproti nám staví hotel. Dělají si tam co chtějí, všechny úřady mají podplacené a jedině proto, že se ozýváme, tak dostávají trochu strach. Bohužel takových lidí, co se ozvou, je málo. Proto se nesmíte divit, že se s vámi snaží každý "vyjebat" (omlouvám se za ten vulgarismus, ale nejlépe vystihuje daný stav).
goob B-]

ZÁKLADY PRAVOPISU: ne "já sem", ale "já jsem". Ne "standart", ale "standard". Ne "hold", ale "holt". Ne "ženy, mobily, ryby, atd. byli", ale "byly". Nebo jste tak neschopní, že neumíte pár jednoduchých pravidel...?
goob
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod _Jose_ 11. 10. 2007 21:02

Well-being píše:Řekl bych, že po sloučení Českého telecomu a Eurotelu do jedné divize O2, přebrala bývalá mobilní divize manýry Českého telecomu, kde byly tyto různé arogantní a podrazácké praktiky běžné. Jsou však sami proti sobě. Odhaduji, že není daleko doba, kdy začnou sklízet plody své "práce". /quote]


Víš, ona mobilní divize nepřebrala manýry žluťáků, ale bohužel do mobilní divize přišla spousta žlutých, kteří by jinak asi byli vyhozeni a vše pod vlivem jejich infiltrace do týmu exEurotelu jde dolů... Od počátku roku již bohužel nejsem klientem ani datových ani hlasových služeb...
_Jose_
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Slávek 12. 10. 2007 10:56

To máte všude stejné, já přecházel od VF k O2 a postup od VF byl úplně stejný jak se tu popisuje postup O2.
Slávek
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MiG34 12. 10. 2007 11:22

...tak taková byla nabídka o2 při stáhnutí žádosti o přenos čísla. Když jsem takto učinil, neb kdo by odolal, tak mám 5000+30 minut měsíčně do kteréko-li sítě u tarifu Bronz. Bez drobných zádrhelů se to ovšem při rušení žádosti neobešlo, taktéž jsem se musel o ty minuty upomínat.
Naposledy upravil MiG34 dne 12. 10. 2007 11:28, celkově upraveno 1
MiG34
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod goob 12. 10. 2007 11:36

MiG34: A na celou dobu uvázku?
goob B-]

ZÁKLADY PRAVOPISU: ne "já sem", ale "já jsem". Ne "standart", ale "standard". Ne "hold", ale "holt". Ne "ženy, mobily, ryby, atd. byli", ale "byly". Nebo jste tak neschopní, že neumíte pár jednoduchých pravidel...?
goob
Pokročilý
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků