Tak jsem dnes obdržel svoje nový vyúčtování, špatně mi sice vyúčtovali 134 sms, což je 134 Kč bez DPH, ale vrátili mi jen 100 Kč bez DPH, tak jsem volal na infolinku, ať mi to vysvětlí, no to jsem si zase dal

Slečna z infolinky byla už od začátku arogantní, tvrdila mi, že moje reklamace již byla vyřízena, že je vše v pořádku a když jsem se jí ptal, kde je mých dalších 34 Kč bez DPH, tak mi suverénně odvětila, že vraceli poměrné částky, že je vše tak jak má být, že je přece všude uvedeno, že se sms přes bránu účtují jinak, tak co mám vlastně za problém - vůbec ji nezajímalo, že tento tarif používám už od listopadu (kde nikde nebyla napsaná ani čárka), no prostě katastrofa!! Nikam mně nechtěla přepojit, ani na reklamační, ani na deaktivační, ani na svou nadřízenou, prostě nic! Tomu říkám firma, jen co je pravda...

Pak už jsem to nevydržel, zvýšil na ni hlas a řekl jsem jí, co si o ní myslím a o jejich firemní politice a ona mi prostě zavěsila....
Sice se dohaduju o celkem jen asi sto korun, ale princip je princip a oni dělaj mrtvýho brouka, to člověkovi vážně zvedne žluč. Přemýšlím, kam ještě zavolat, abych o tomhle problému mluvil s kompetentní osobou a ne s chytračkou, co mně má už od začátku hovoru "na háku"
2 písemné reklamace, po dnešku už 2 telefonáty na infolinku a výsledek: pokud se T-mobilu bude chtít, tak mi teda něco vrátí (podle jejich uvážení) a zákazník ať drží "hubu" a krok, ikdyž je to evidentní chyba na straně T-mobilu.
Příští rok mi končí smlouva, takže už naprosto přesně vím, co udělám...
