Špatné účtování SMS v rámci tarifu Mých5 přes sms bránu

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Diavolo 10. 1. 2008 11:14

Ahoj, nemáte někdo zkušenosti s tím, že T-mobile účtuje sms (v rámci čísel Mých5) odeslané přes sms bránu na t-zones jako sms na ostatní čísla, tudíž za 1,80 Kč? U posledního vyúčtování mi takhle "přecenili" skoro 140 esemesek a když jsem volal na zákaznickou linku, tak nikdo nevěděl čím to je a že to postoupí na reklamační a těm ignorantům, co mají ve správě nastavení účtování na sms bráně.. :shock: Prý mi to vrátí v příštím vyúčtování, tak jsem zvědavej :hm Každopádně na to, jakou tomu dělali reklamu, to nemaj vůbec dotažený do konce, aby to fungovalo na 100%..
Naposledy upravil Diavolo dne 10. 1. 2008 11:33, celkově upraveno 1
Diavolo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod le_fox 10. 1. 2008 11:23

idiotům? kde myslíš, že seš, aby ses tu takhle oháněl a sprostě nadával?

každopádně k problému smsbrány: mně řeší to samé, účtují se mi přes smsbránu i smsky na číslo, které mám mít zdarma v NEJ Nonstop.
| Svět je šílené místo, ale jsem rád, že jsem jeho součástí
_________________________________________________
NENÍ UMĚNÍ UDRŽET SE NA VRCHOLU, ALE BÝT NA NĚM NĚCO PLATNÝ.
le_fox
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Diavolo 10. 1. 2008 12:21

Idioti opraveni, aby se někdo další tak hrozně nepohoršoval, to bych velmi nerad.. :oboze 8)
Naposledy upravil Diavolo dne 10. 1. 2008 19:36, celkově upraveno 1
Diavolo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aleš P. 10. 1. 2008 12:34

Diavolo : Chybička se prostě sem tam vloudí, s tím toho jako obyčejný zákazník moc nenaděláte. Nemyslete si, že jste jediný, komu operátor naúčtoval víc než měl.. Akorát je mi divné, že takové "omyly" jsou vždy ve prospěch operátora, já si třeba vše kontroluji a tak reklamuju skoro pořád :(

Tu se převede méně do přeplatku, tady se zapomene na 3 % při dobíjení z účtu paušálního (při 1 000 Kč už je to 30 Kč), támhle zas balíček za celý měsíc místo poměrné části, atd. To je pořád něco a když se člověk nepřihlásí, jako že se 90 % zákazníků nepřihlásí, tak má smůlu..

Ano, stojí to spoustu sil a nervů a je to pěkná otrava. Bohužel nadnárodní korporace jako jsou naši operátoři mají vše ošetřené ve smlouvě a mohou si se zákazníkem dělat co chtějí..
externí redaktor e15.cz/finexpert a mobilmania.cz
Aleš P.
Redaktor MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Fido+ 10. 1. 2008 13:38

Presne. Chyby se stavaji ale zajimave je ze to je vzdycky v neprospech zakaznika a nikdy v neprospech operatora.
Fido+
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Well-being 10. 1. 2008 13:57

Mám zkušenost, že operátoři mají "díry" v systému i ve svůj neprospěch. Jako příklad bych uvedl: Využívám akční předplacenky, které se snažím max. využít a často se mi povede vydudat je do mínusových částek v řádu desetikorun.
~ dubium est initium sapientiae ~
Well-being
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Diavolo 10. 1. 2008 14:01

Tak jsem si ze zvědavosti stáhl aktuální ceník T-mobilu (01/2008) a u tarifu Mých5 jsem nevěřícně zíral na novou větičku, která v prosincovém ceníku nebyla:
"* SMS odeslané z SMS brány na t-zones jsou vždy účtovány jako SMS na ostatní čísla."
Opravdu šalamounsky vyřešeno, jen co je pravda, ovšem to, o co mne připravili minulý rok, mi hezký vrátí :x
V kompletních podmínkách pro tarif Mých5 na stránkách T-mobilu ani čárka, v podmínkách užívání sms brány na t-zones ani čárka, na stránkách Mych5.cz taky nic, to by mne teda zajímalo, jak lidem oznámí, že je jejich sms brána de facto k ničemu a místo, aby dotáhli konfiguraci sms brány, tak raděj dopíšou poznámky k jednotlivým tarifům a tarifním zvýhodněním, tak budou lidi vědomě okrádat.. :x
Diavolo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Well-being 10. 1. 2008 14:10

Když jste odesílal SMS z brány, jak se chovalo počítadlo SMS odeslaných zdarma?
Bylo by dobré také vyzkoušet, jak se chová nyní.
~ dubium est initium sapientiae ~
Well-being
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Diavolo 10. 1. 2008 14:14

..normálně odečítalo, kolik volných sms ještě můžu odeslat do T-mobilu (v případě když jsem posílal sms na číslo Mých5 v rámci T-mobilu).. :hm
Diavolo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Well-being 10. 1. 2008 14:18

V tom případě to podporuje nárok na vrácení neoprávněně účtované částky za SMS, které měly být zdarma.
~ dubium est initium sapientiae ~
Well-being
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Diavolo 10. 1. 2008 14:27

Ty volné sms se odečítaly správně, tady není třeba nic reklamovat. Hlavní problém je v jejich podmínkách užívání sms brány:
Všechny zprávy odeslané nad aktuální limit nebo do jiné sítě než T-Mobile (ČR) včetně sítí zahraničních operátorů jsou zpoplatněny sazbou za odeslání SMS dle tarifu resp. aktivního tarifního zvýhodnění uživatele.
Prostě když mám mít sms za 60 haléřů, tak mám mít sms za 60 haléřů a ne za 1,80 Kč :x A vyřešit reklamace tím, že doplní po dvou měsících fungování tarifu jeho podmínky užívání a to pouze v ceníku služeb, tomu říkám drzost.. :idea:
Diavolo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Well-being 10. 1. 2008 14:37

No jo, četl jsem moc rychle a vyložil si to po svém ...
~ dubium est initium sapientiae ~
Well-being
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Diavolo 10. 1. 2008 14:52

Dobrej fór je taky v tom, že v novém ceníku služeb poznámku "* SMS odeslané z SMS brány na t-zones jsou vždy účtovány jako SMS na ostatní čísla." doplnili pouze k cenám zvýhodněných sms u paušálu Mých5, ovšem u Twistu Mých5 žádné takové omezení u zvýhodněných textovek není, tak tomu už vůbec nerozumím.. :pozor2
Diavolo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Snekac 10. 1. 2008 18:56

Já bych jen přihodil k úvaze, že jde vždy o neprospěch pro zákazníka. Já jsem u T-Mobilu po několika reklamacích dostal příslib nápravy (jednalo se o problémy s Surf+) a od té doby jsem měl pokaždé balíček zdarma. Sice jsem stále měl účtováno malé množství dat, ale ve výsledku jsem ušetřil vždy asi 100 korun. Ale neměl jsem na to nervy a tak jsem tuto "výhodu" využil asi 3x.
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Diavolo 18. 1. 2008 11:33

Tak jsem dnes obdržel svoje nový vyúčtování, špatně mi sice vyúčtovali 134 sms, což je 134 Kč bez DPH, ale vrátili mi jen 100 Kč bez DPH, tak jsem volal na infolinku, ať mi to vysvětlí, no to jsem si zase dal :shock: Slečna z infolinky byla už od začátku arogantní, tvrdila mi, že moje reklamace již byla vyřízena, že je vše v pořádku a když jsem se jí ptal, kde je mých dalších 34 Kč bez DPH, tak mi suverénně odvětila, že vraceli poměrné částky, že je vše tak jak má být, že je přece všude uvedeno, že se sms přes bránu účtují jinak, tak co mám vlastně za problém - vůbec ji nezajímalo, že tento tarif používám už od listopadu (kde nikde nebyla napsaná ani čárka), no prostě katastrofa!! Nikam mně nechtěla přepojit, ani na reklamační, ani na deaktivační, ani na svou nadřízenou, prostě nic! Tomu říkám firma, jen co je pravda... :twisted: Pak už jsem to nevydržel, zvýšil na ni hlas a řekl jsem jí, co si o ní myslím a o jejich firemní politice a ona mi prostě zavěsila....
Sice se dohaduju o celkem jen asi sto korun, ale princip je princip a oni dělaj mrtvýho brouka, to člověkovi vážně zvedne žluč. Přemýšlím, kam ještě zavolat, abych o tomhle problému mluvil s kompetentní osobou a ne s chytračkou, co mně má už od začátku hovoru "na háku" :|
2 písemné reklamace, po dnešku už 2 telefonáty na infolinku a výsledek: pokud se T-mobilu bude chtít, tak mi teda něco vrátí (podle jejich uvážení) a zákazník ať drží "hubu" a krok, ikdyž je to evidentní chyba na straně T-mobilu.
Příští rok mi končí smlouva, takže už naprosto přesně vím, co udělám... :!:
Diavolo
Junior
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků