Špatné účtování SMS v rámci tarifu Mých5 přes sms bránu

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod le_fox 18. 1. 2008 11:51

Diavolo/ já jí jednou na infolince t-mobile řekl: "a vy si opravdu myslíte, že tohle chování a přístup je v pořádku?" a ona to taky položila. Takhle se asi řeší problémy, to se mi nikdy nikde nestalo. A to jsem vůbec nebyl arogantní ani nezvýšil hlas.
| Svět je šílené místo, ale jsem rád, že jsem jeho součástí
_________________________________________________
NENÍ UMĚNÍ UDRŽET SE NA VRCHOLU, ALE BÝT NA NĚM NĚCO PLATNÝ.
le_fox
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Diavolo 18. 1. 2008 12:22

Já sice hlas zvýšil, ale když mně někdo jako kolovrátek pořád dokola přesvědčuje o tom, že ten míň inteligentní v rozhovoru s infolinkou jsem já, a že nechápu, že vlastně už žádný problém nemám, tak ať se na mně nezlobí, ale klidný nezůstanu..A položit někomu telefon s tím, že ho nemíním poslouchat, to teda nevím, co je na tom zákaznickým centru učí, kdyby vnímali a odpovídali na to téma, na který se člověk s nima baví, nikdo by na ně hlas nezvedal.. :pozor2 Vím, že to tam nemaj jednoduchý, ale já jako zákazník se nehodlám bavit s někým, kdo opakuje pořád stejné fráze jako stroj a nehodlá ani procentem vnímat to, co mu říkám...
Diavolo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Diavolo 18. 1. 2008 13:50

..jen bych rád dodal k neoprávněnému přeúčtovávání sms v tarifu Mých5, že je na hraně nejen z pohledu slušnosti, poctivého obchodního styku a civilně právních norem, ale rovněž na hraně z pohledu trestně právních norem a jedná se o poškozování spotřebitele, resp. porušování závazných pravidel hospodářského styku např. podle § 121 Trestního zákoníku: Poškozování spotřebitele (Kdo na cizím majetku způsobí škodu nikoli nepatrnou tím, že poškozuje spotřebitele zejména tak, že je šidí na jakosti, množství nebo hmotnosti zboží, nebo kdo uvede ve větším rozsahu na trh výrobky, práce nebo služby a zatají přitom jejich podstatné vady, získá-li takovým činem značný prospěch...)
T-mobile to zřejmě netrápí, jinak by se k celému problému postavil čelem, nedělal mrtvýho brouka a když se člověk postaví za svá práva, tak ho naprosto ignorují.. :pozor2
Diavolo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Diavolo 18. 1. 2008 14:00

le_fox píše:Diavolo/ já jí jednou na infolince t-mobile řekl: "a vy si opravdu myslíte, že tohle chování a přístup je v pořádku?" a ona to taky položila. Takhle se asi řeší problémy, to se mi nikdy nikde nestalo. A to jsem vůbec nebyl arogantní ani nezvýšil hlas.a/quote]


Mimochodem, od 1.1.2007 budete mít i Vy s tarifním zvýhodněním NEJ Nonstop zpoplatněné textovky poslané přes web na ono jedno číslo, začíná to být velmi výhodné být u T-mobilu 8)
Diavolo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aleš P. 18. 1. 2008 21:05

Diavolo & le_fox : Chlapci, s tím zavěšením ze strany operáotra se mi to moc nezdá.. Tohle oni nesmí, respektive by z toho mohli mít průšvih.

Diavolo : Šetřte naše fórum, nepište prosím vícenásobné příspěvky. I po odeslání příspěvku ho můžete Obrázek
externí redaktor e15.cz/finexpert a mobilmania.cz
Aleš P.
Redaktor MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Diavolo 18. 1. 2008 21:12

[quote="Aleš P.";Diavolo & le_fox : Chlapci, s tím zavěšením ze strany operáotra se mi to moc nezdá.. Tohle oni nesmí, respektive by z toho mohli mít průšvih.

Diavolo : Šetřte naše fórum, nepište prosím vícenásobné příspěvky. I po odeslání příspěvku ho můžete nimg]http://mobilforum.mobilmania.cz/templates/alexisOrange/images/lang_czech/icon_edit.gif[/img][/quote]

Aleši, věřte mi nebo ne, ale v průběhu toho, co jsem se s tou dotyčnou v telefonátu rozčiloval mi oznámila "děkuji za zavolání, nashledanou" a hovor prostě ukončila. Jméno té osoby mám vypsané a hodlám si na její arogantní chování stěžovat (tím neomlouvám svoje rozčilené chování vůči jejímu postupu), ale prostě je to tak.. :potichu
Diavolo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Já Osobně 19. 1. 2008 16:42

Ten TMO je tedy pěkné hvd s rozdílným účtováním přes bránu. Přístup některých lidí na infolajně je skutečně donebevolající a mezi čtyřma očima bych takovému člověku dal asi ránu :twisted: Oskar sice taky účtuje odepišákům za SMSky ze Samoobsluhy víc než podle tarifu, ale takhle to je od začátku a všichni jsou s tím srozuměni (sice nechápu proč to není podle tarifu, ale mají na to právo). Jde o přístup: TMO to udělal hezky potichoučku, nenápadně, skoro až podvodně, Oskar představil službu se stejnými poplatky pro všechny.

Já Osobně 8)
Já Osobně
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Zdeněk L. 19. 1. 2008 17:15

Diavolo & le_fox: Operátoři na infolinkách vždy prezentují stanovisto dané společnosti, za kterou vystupují, je tedy zbytečné se jich ptát na jejich subjektivní pocit a jít tak úplně zbytečně do konfliktu. Pravdou je, že operátor by měl být schopný i takové situace zvládnout, konkrétní případ však neznám, hovor jsem neslyšel... Pracuji jako supervizor na jednom velkém call centru (banka) a věřte, že moc dobře vím, čeho jsou lidé schopni. Bohužel.
Zdeněk L.
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Diavolo 19. 1. 2008 17:42

2 Zdeněk: Jsem už nějaké to desetiletí dospělý a sám v zaměstnání komunikuji jak s dodavateli, tak se zákazníky, proto vím, jak to při telefonní komunikaci chodí. Ovšem pokud po někom chci vysvětlení (a nečekám přímo vlastní názor té slečny na druhé straně drátu), proč mi nevrátí celou sumu peněz, ale jen poměr, když mi dluží 134 Kč a vrátili mi jen 100 Kč, že mě defacto okradli a jako zákazníka mne nezajímá, že vraceli částky poměrově, těžko mne uspokojí kolovrátkově omílaná věta typu "reklamace je úspěsně vyřízená, vše je v pořádku, peníze jsme vám vrátili, proč si vlastně stěžujete". Problém bych spíš viděl v "nadání a cit pro věc" některých těchto pracovnic, v takovýchto případech ignorace opravdu nezastávám pravidlo "kdo po mne kamenem, já po něm chlebem" :hm

Oživeno, 29.1.2008:

Po dalších písemných urgencích na T-mobile, podání stížnosti na chování T-mobilu u ČOIky mi poprvé za celou tu dobu přišla 25. ledna sms od T-mobilu s OMLUVOU za chybné účtování sms z webové brány a s příslibem vrátit CELOU neoprávněně naúčtovanou částku.. :oboze
Diavolo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Diavolo 18. 2. 2008 10:26

Tak aktuální stav k dnešku: už mám nové vyúčtování, kde mi vrátili nejen peníze za špatně vyúčtované sms, ale dostal i individuální slevu ve výši 280 Kč, kterou jsem si sice na infolince nevyhádal, ale o to víc mně přístup T-mobilu překvapil a zároveň potěšil :tleskani Zřejmě se zamysleli nad tím výňatkem z trestního zákoníku, co jsem jim citoval v mé poslední stížnosti.. :lol: Jejich slavnou sms bránu jsem přestal používat, koupil jsem si Bluetooth adaptér a sms v klidu opět píši na počítači a odesílám přes telefon, nejideálnější řešení :-P
Diavolo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod csu 19. 2. 2008 08:28

Hodně bych se divil,kdyby ti daly peníze jenom na základě nějakého (třeba i platného a správného) zákona.
Zatím jsem se s tím nesetkal, ale to neznamená,že není nikdo komu by to neuznaly.
csu
Junior

Odeslat příspěvekod Diavolo 19. 2. 2008 11:10

Taky bych se divil, kdyby to dělali pouze na základě citace konfrontace se zákonem :oboze Zatím pokaždé, když jsem něco reklamoval, mi dali nějaké "bolestné", ale jestli to dělají ve všech případech, to netuším, v rámci zachování dobrého jména by teoreticky měli 8)
Diavolo
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků