Objednávka vánoční nadílky u Vodafone.

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Mirda 2005 27. 1. 2008 19:46

Chtěl bych se zeptat jestli by mi nějaká dobrá duše neporadila, kde se objednává vánoční nadílka u VF? Na jejich webu píší že prý v internetové nebo hlasové samoobsluze. Tam jsem na to ale nikde nenarazil. Při úpravách webu minulý víkend to smazali i přesto, že na reklamních stránkách uvádějí možnost aktivace do 31. ledna 2008.
Operátorovi volat nechci neb mám službu "po svém" a jeden hovor mě vyjde na 35 kaček.
Mirda 2005
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Michal P 27. 1. 2008 20:07

Přihlaš se do internetové samoobsluhy a přejdi na tuto adresu
https://samoobsluha.vodafone.cz/setup_service.php

Hned nahoře by měla být možnost aktivace vánočního dárku.
...
Michal P
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Mirda 2005 27. 1. 2008 20:20

Díky moc. Funguje to.
Já jsem slepý jak patrona. Klikal jsem pořád na ty odměny a tam to nebylo. Kliknout na služby mne vůbec nenapadlo. Ještě jednou díky.
Mirda 2005
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Já Osobně 31. 1. 2008 23:02

Tak do půlnoci hodina a nadílka nikde. Díky Vodafone za fér přístup :mrgreen:

Já Osobně 8)
Já Osobně
Pokročilý

Odeslat příspěvekod goob 1. 2. 2008 11:10

Fér přístup :mrgreen:
goob B-]

ZÁKLADY PRAVOPISU: ne "já sem", ale "já jsem". Ne "standart", ale "standard". Ne "hold", ale "holt". Ne "ženy, mobily, ryby, atd. byli", ale "byly". Nebo jste tak neschopní, že neumíte pár jednoduchých pravidel...?
goob
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mraky 1. 2. 2008 11:19

Jak to Češi a také Vodafone nezvládli s vánoční nadílkou. Kdo měl snahu aktivovat na poslední chvíli vánoční nadílku Vodafonu bonus 20% kreditu za věrnost k operátorovi, tak 31.01. večer asi po 20:00 už neměl šanci, protože na webu položka k aktivaci byla smazaná a v kapesní samoobzluze také nedostupná. Na živého operátora se čekalo s hudbou 25 minut a automat hlásil, že obsluhují zákazníky, kteří se dovolali před vámi a za uvedených 25 minut dal hlášku: řešíme technický problém, omlouváme se za přerušení spojení.
mraky
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod goob 1. 2. 2008 11:43

No, tak to je šance na to, aby se podala reklamace. Jestli chtějí mít férový přístup, jakým se prezentují v reklamách, měli by vánoční nadílku přiznat bez mrknutí oka.
goob B-]

ZÁKLADY PRAVOPISU: ne "já sem", ale "já jsem". Ne "standart", ale "standard". Ne "hold", ale "holt". Ne "ženy, mobily, ryby, atd. byli", ale "byly". Nebo jste tak neschopní, že neumíte pár jednoduchých pravidel...?
goob
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod esquire 2. 2. 2008 09:13

Já Osobně: Nezdá se ti, že to už docela přeháníš?? V každé diskusi používáš stále jeden a ten samý argument. Už to začíná být opravdu trapné. :roll:

goob: Ty abys nevyužil příležitost kopnout si do Vodafonu, že?? Zvětšilo se ti zas růžové sebevědomí??
esquire
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod toxic_woxit 2. 2. 2008 10:28

Tak já jsem si na to vzpomněl :oops: až někdy pozdě večer 31.1 (určitě to bylo po 21.00), v klidu jsem se na první pokus dostal k živému operátorovi a ráno jsem měl v telefonu SMS že nadílka byla aktivována.
Upozornenie administrátora: nevkladajte do podpisu linky
###########
Mé upozornění pro milého neznámého pana administrátora: Mýlíte se. Toto nebyl, není a nikdy nebude link: forum.n73.eu.
A proto znova:
Bydlím na forum.n73.eu
toxic_woxit
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Thom 2. 2. 2008 10:47

Propána, co to zase řešíte? Jestli to nebylo v sámošce, tak holt u těch pár lidí, kteří to náhodou ještě nemají aktivní, pomůže infolinka. Někdy to do těch online systémů dát musej (resp. to z nich odebrat).
Thom
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod AiR 2. 2. 2008 11:58

kdo pozde chodi, sam sobe skodi ;)
AiR
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Já Osobně 2. 2. 2008 14:17

esquire píše:Já Osobně: Nezdá se ti, že to už docela přeháníš?? V každé diskusi používáš stále jeden a ten samý argument. Už to začíná být opravdu trapné. :roll:y/quote] Všichni víme, kdo tady často zachází do trapnosti v slepém obhajování mnohdy neobhajitelného :twisted: Mohl bys mi tedy osvětlit, jaký argument jsem použil zde a používám ho stále a pořád dokolečka? Nějak si nejsem vědom, že bych zde, kromě konstatování nedodržení (svých) podmínek ze strany VF, nějaký argument použil :wink:

tquote="Thom"]Někdy to do těch online systémů dát musej (resp. to z nich odebrat).r/quote]Jistě, mají kolíkovou ústřednu a ty jedničky a nuly jim na serverech přenášejí malinkatí trpaslíčci, proto s tím museli začít už čtyři hodiny před koncem termínu :lol: Opravdu nemám chuť kvůli pár ušetřeným korunám volat s Po svém na plechovou hubu a čekat 20 minut, než mě spojí... Jde o princip.

equote="AiR"]kdo pozde chodi, sam sobe skodi
To bych bral, kdybych si vzpomněl 1.2., ale ne, když přijdu včas :pozor2

Já Osobně 8)
Já Osobně
Pokročilý

Odeslat příspěvekod AiR 2. 2. 2008 14:32

ale tak hlavne ze jsou vanoce slava bohu za nama a za nejakych 9 mesicu zacne ta masirka znovu, miluji dnesni pojeti vanoc, trvaji 5 mesicu a zbytek roku se pracuje na tom, aby ty pristi byly jeste lepsi

sorry za OT


ja se tesim na velikonocni nabidku, doufam ze tam bude balicek napr. Zmalujeme vam vejce podle toho jak jste s nami dlouho nebo velikonocni soutez o cokoladova vajicka pro ty co se trefi nejblize k spravne odpovedi na otazku Kolik pomlazek se vejde do nove Skody Fabia Combi?
jsem opravdu zvedav cim nas operatori letos prekvapi :nenapadne
Naposledy upravil AiR dne 2. 2. 2008 14:37, celkově upraveno 1
AiR
Pokročilý

Odeslat příspěvekod goob 2. 2. 2008 14:35

esquire: Růžové sebevědomí? OMG...
goob B-]

ZÁKLADY PRAVOPISU: ne "já sem", ale "já jsem". Ne "standart", ale "standard". Ne "hold", ale "holt". Ne "ženy, mobily, ryby, atd. byli", ale "byly". Nebo jste tak neschopní, že neumíte pár jednoduchých pravidel...?
goob
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Thom 2. 2. 2008 20:50

Já Osobně"t[quote="Thom píše:Někdy to do těch online systémů dát musej (resp. to z nich odebrat).r/quote]Jistě, mají kolíkovou ústřednu a ty jedničky a nuly jim na serverech přenášejí malinkatí trpaslíčci, proto s tím museli začít už čtyři hodiny před koncem termínu :lol: g/quote]
Ty tomu asi moc nerozumíš, viď? :wink: Já sice nevidím do informačních systémů konkrétně Vodafonu, ale jinak to můj obor je. Tyhle aktualizace se obvykle provádějí dávkově a ne že přesně o půlnoci (asi mávnutím kouzelného proutku podle některých lidí) se vše zaktualizuje :roll:

quote="Já Osobně"tOpravdu nemám chuť kvůli pár ušetřeným korunám volat s Po svém na plechovou hubu a čekat 20 minut, než mě spojí... Jde o princip.d/quote]

Tobě to někdy účtovali, když to nebyla tvoje chyba? Potom ale tvoje chyba, žes na to neupozornil, operátor má možnost zadat neúčtování toho hovoru. Jinak teď po novém roce jsem já nebo někdo známý volal na operátora jen 2x, ale nikdy mi to spojení netrvalo déle, než by trvalo napsat tvůj příspěvek. A k principu: kvůli pár čochtalům z fóra nebudou investovat desítky mega, aby se ty aktualizační dávky zpracovaly třeba 2x rychleji. To by asi museli na někom vydělat. A já bych to fakt platit nechtěl :pozor2
Thom
Mírně pokročilý

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků