Stránka 1 z 2

Objednávka vánoční nadílky u Vodafone.

Odeslat příspěvekNapsal: 27. 1. 2008 19:46
od Mirda 2005
Chtěl bych se zeptat jestli by mi nějaká dobrá duše neporadila, kde se objednává vánoční nadílka u VF? Na jejich webu píší že prý v internetové nebo hlasové samoobsluze. Tam jsem na to ale nikde nenarazil. Při úpravách webu minulý víkend to smazali i přesto, že na reklamních stránkách uvádějí možnost aktivace do 31. ledna 2008.
Operátorovi volat nechci neb mám službu "po svém" a jeden hovor mě vyjde na 35 kaček.

Odeslat příspěvekNapsal: 27. 1. 2008 20:07
od Michal P
Přihlaš se do internetové samoobsluhy a přejdi na tuto adresu
https://samoobsluha.vodafone.cz/setup_service.php

Hned nahoře by měla být možnost aktivace vánočního dárku.

Odeslat příspěvekNapsal: 27. 1. 2008 20:20
od Mirda 2005
Díky moc. Funguje to.
Já jsem slepý jak patrona. Klikal jsem pořád na ty odměny a tam to nebylo. Kliknout na služby mne vůbec nenapadlo. Ještě jednou díky.

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 1. 2008 23:02
od Já Osobně
Tak do půlnoci hodina a nadílka nikde. Díky Vodafone za fér přístup :mrgreen:

Já Osobně 8)

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 2. 2008 11:10
od goob
Fér přístup :mrgreen:

malinko zkrácená lhůta... a kdy končí31.01. 2008?

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 2. 2008 11:19
od mraky
Jak to Češi a také Vodafone nezvládli s vánoční nadílkou. Kdo měl snahu aktivovat na poslední chvíli vánoční nadílku Vodafonu bonus 20% kreditu za věrnost k operátorovi, tak 31.01. večer asi po 20:00 už neměl šanci, protože na webu položka k aktivaci byla smazaná a v kapesní samoobzluze také nedostupná. Na živého operátora se čekalo s hudbou 25 minut a automat hlásil, že obsluhují zákazníky, kteří se dovolali před vámi a za uvedených 25 minut dal hlášku: řešíme technický problém, omlouváme se za přerušení spojení.

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 2. 2008 11:43
od goob
No, tak to je šance na to, aby se podala reklamace. Jestli chtějí mít férový přístup, jakým se prezentují v reklamách, měli by vánoční nadílku přiznat bez mrknutí oka.

Odeslat příspěvekNapsal: 2. 2. 2008 09:13
od esquire
Já Osobně: Nezdá se ti, že to už docela přeháníš?? V každé diskusi používáš stále jeden a ten samý argument. Už to začíná být opravdu trapné. :roll:

goob: Ty abys nevyužil příležitost kopnout si do Vodafonu, že?? Zvětšilo se ti zas růžové sebevědomí??

Odeslat příspěvekNapsal: 2. 2. 2008 10:28
od toxic_woxit
Tak já jsem si na to vzpomněl :oops: až někdy pozdě večer 31.1 (určitě to bylo po 21.00), v klidu jsem se na první pokus dostal k živému operátorovi a ráno jsem měl v telefonu SMS že nadílka byla aktivována.

Odeslat příspěvekNapsal: 2. 2. 2008 10:47
od Thom
Propána, co to zase řešíte? Jestli to nebylo v sámošce, tak holt u těch pár lidí, kteří to náhodou ještě nemají aktivní, pomůže infolinka. Někdy to do těch online systémů dát musej (resp. to z nich odebrat).

Odeslat příspěvekNapsal: 2. 2. 2008 11:58
od AiR
kdo pozde chodi, sam sobe skodi ;)

Odeslat příspěvekNapsal: 2. 2. 2008 14:17
od Já Osobně
esquire píše:Já Osobně: Nezdá se ti, že to už docela přeháníš?? V každé diskusi používáš stále jeden a ten samý argument. Už to začíná být opravdu trapné. :roll:y/quote] Všichni víme, kdo tady často zachází do trapnosti v slepém obhajování mnohdy neobhajitelného :twisted: Mohl bys mi tedy osvětlit, jaký argument jsem použil zde a používám ho stále a pořád dokolečka? Nějak si nejsem vědom, že bych zde, kromě konstatování nedodržení (svých) podmínek ze strany VF, nějaký argument použil :wink:

tquote="Thom"]Někdy to do těch online systémů dát musej (resp. to z nich odebrat).r/quote]Jistě, mají kolíkovou ústřednu a ty jedničky a nuly jim na serverech přenášejí malinkatí trpaslíčci, proto s tím museli začít už čtyři hodiny před koncem termínu :lol: Opravdu nemám chuť kvůli pár ušetřeným korunám volat s Po svém na plechovou hubu a čekat 20 minut, než mě spojí... Jde o princip.

equote="AiR"]kdo pozde chodi, sam sobe skodi
To bych bral, kdybych si vzpomněl 1.2., ale ne, když přijdu včas :pozor2

Já Osobně 8)

Odeslat příspěvekNapsal: 2. 2. 2008 14:32
od AiR
ale tak hlavne ze jsou vanoce slava bohu za nama a za nejakych 9 mesicu zacne ta masirka znovu, miluji dnesni pojeti vanoc, trvaji 5 mesicu a zbytek roku se pracuje na tom, aby ty pristi byly jeste lepsi

sorry za OT


ja se tesim na velikonocni nabidku, doufam ze tam bude balicek napr. Zmalujeme vam vejce podle toho jak jste s nami dlouho nebo velikonocni soutez o cokoladova vajicka pro ty co se trefi nejblize k spravne odpovedi na otazku Kolik pomlazek se vejde do nove Skody Fabia Combi?
jsem opravdu zvedav cim nas operatori letos prekvapi :nenapadne

Odeslat příspěvekNapsal: 2. 2. 2008 14:35
od goob
esquire: Růžové sebevědomí? OMG...

Odeslat příspěvekNapsal: 2. 2. 2008 20:50
od Thom
Já Osobně"t[quote="Thom píše:Někdy to do těch online systémů dát musej (resp. to z nich odebrat).r/quote]Jistě, mají kolíkovou ústřednu a ty jedničky a nuly jim na serverech přenášejí malinkatí trpaslíčci, proto s tím museli začít už čtyři hodiny před koncem termínu :lol: g/quote]
Ty tomu asi moc nerozumíš, viď? :wink: Já sice nevidím do informačních systémů konkrétně Vodafonu, ale jinak to můj obor je. Tyhle aktualizace se obvykle provádějí dávkově a ne že přesně o půlnoci (asi mávnutím kouzelného proutku podle některých lidí) se vše zaktualizuje :roll:

quote="Já Osobně"tOpravdu nemám chuť kvůli pár ušetřeným korunám volat s Po svém na plechovou hubu a čekat 20 minut, než mě spojí... Jde o princip.d/quote]

Tobě to někdy účtovali, když to nebyla tvoje chyba? Potom ale tvoje chyba, žes na to neupozornil, operátor má možnost zadat neúčtování toho hovoru. Jinak teď po novém roce jsem já nebo někdo známý volal na operátora jen 2x, ale nikdy mi to spojení netrvalo déle, než by trvalo napsat tvůj příspěvek. A k principu: kvůli pár čochtalům z fóra nebudou investovat desítky mega, aby se ty aktualizační dávky zpracovaly třeba 2x rychleji. To by asi museli na někom vydělat. A já bych to fakt platit nechtěl :pozor2