Jaké mé zklamání bylo, když po zadání PIN karty a čísla 906 70 XX YY mi systém oznámil " Promiňte toto číslo nemůžete volat ".
Volal jsem tedy na infolinku O2 předplacených karet a operátorky mi neustále lhali o tom, že přístup z O2 karet X plus je normálně povolené a že se z těchto karet bez problému dovolám na prémium linky 90x Jenže když jsem řekl, že mi to oznamuje negativní hláskou, tak mne operátorka začala zpochybňovat mé sebevědomí.
Tvrdila pane " musíte na svém koncovém zařízení odkud voláte přepnou pulzní volbu na tónovou ".
Tak to mne dostalo, dneska kdy 99 % telefonů mají v sobě automaticky tónovou volbu mne chtěla přesvědčit, že volám z telefonu, který toto nemá.
Pak jsem jí řekl ,že jsem volal ze všech možných telefonních budek a dokonce i z HTS a ISDN a přesto mne to nechtělo spojit.
Tak jsem nakonec po špatných zkušenostech s komunikací s operátorkami napsal e-mail na O2 a ti mi napsali toto cituji
[color=red]Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš e-mail.
Dovolujeme si Vás informovat, že dle vyjádření specializovaného pracoviště naší společnosti byly přístupy na série 90x pro kartu X Plus byly zrušeny v červenci 2007.
V případě zájmu o aktuální informace o způsobu volání či stavu Vaší karty můžete volat 24 hodin denně na bezplatnou linku 800 190 161.d/color]
Takže zkrátka je jisté, že i nadále fungují lživé praktiky operátorek na infolinkách O2 aniž by si ověřili nějaké podmínky, které jim schválilo vedení. To je prostě pro zákazníka, který nemá přístup k netu nespravedlivé a nemůže si korektně informaci zjistit.
Přesto po této zkušenosti, všem pokud možno radím " Vyhněte se svými problémy se svým operátorem na infolinky O2, místo toho aby vám poradili, tak z vás udělají hlupáka, nebo vás znejistí a tak radši používejte otevřenou e-mailovou korespondenci na stránkách O2. Je to nejlepší cesta jak dospět k nadému problému.
P.S. Přesto jsem se nedozvěděl důvod proč byli hovory z Karet X Plus zablokovány od července 2007.