Může jít mobil reklamovat pouze majitel smlouvy?

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod STaTOM 21. 3. 2008 23:42

No popravdě nedávno sem se dozvěděl info, který mě samotnýho překvapilo a to, že reklamovat a uplatnit záruku může pouze kupce a není to přenosný na dalšího majitele věci....vše navíc je vůle prodejce.
-use your brain-
STaTOM
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stano.mania 22. 3. 2008 09:31

Na Slovensku, najmä v prípade Orange je to takto:
Ak sa s mobilom príde do servisu, tak povedia, že kúpovaný na akciu sa musí dať na záručnú opravu len v Orange, ktorý následne mobily pošle aj tak servisom, čím sa doba opravy predlží o nejaké tie dni, lebo je v tom doprava, čím sa nakoniec aj navyšujú náklady na opravu (u operátora).
Nikde som sa nedozvedel zrozumiteľne, prečo my zákazníci máme trpieť takými nezmyselnými nariadeniami - a najmä keď sme členmi EÚ :shock:
Donedávna poniektorí operátori blokovali akciové mobily, Orane Sk už síce neblokuje, ale v praxi uplatňuje vyššie opísaný postup záručnej opravy, čo je horšie ako blokovanie mobilov. :roll: Preto som osobne s Orange Sk skončil, našťastie máme v SR ešte T-Mobile a O2.
Faktom zostáva, že ak máme mobil z akcie Orange aj so záručným listom, tak temer s istotou možno povedať, že je bez záruky, okrem prípadu, keď donútime majiteľa akcie, aby ho reklamoval za nás... V praxi to má v SR aj dobrý účinok, že také mobily v bazároch dostať oveľa lacnejšie ako v minulosti, avšak len s ročnou zárukou z bazáru. Ale to je nakoniec aj lepšie, lebo mobil z akcie v prípade opravy bude musieť znášať nový majiteľ v plnej miere.
Predpokladám, že tieto nezmyselné formulácie v zákonoch sa čoskoro stanú minulosťou, alebo nebudeme brať akcie u operátorov, čo je vraj aj zvykom vo výspelejších kapitalistických krajinách. :hm
stano.mania
Junior

Odeslat příspěvekod andre (novy) 22. 3. 2008 12:12

na zapujcni telefon alespon u O2 zdarma nebo narok nikdo, vzdy za zalohu, pokud nema dany zakaznik ramcovou smlouvu a neni kontaktni osobou firmy, tak vzdy musi zaplatit zalohu.
,,The World is not Enough"

Blackberry 9700 Bold
andre (novy)
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod le_fox 22. 3. 2008 12:55

andre (novy) no tak k tobě na prodejnu bych si ho reklamovat nešel :-) normálně jsem reklamoval telefon dokonce kamaráda, zeptal se mě na telefonní číslo, řekl no máte u nás paušál, platíte včas, chcete půjčit mobil? řekl jsem jo. žádnej problém, přinesl telefon a já jsem šel. Pak jsem ho vrátil když jsem dostal svůj zpátky.
| Svět je šílené místo, ale jsem rád, že jsem jeho součástí
_________________________________________________
NENÍ UMĚNÍ UDRŽET SE NA VRCHOLU, ALE BÝT NA NĚM NĚCO PLATNÝ.
le_fox
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod andre (novy) 22. 3. 2008 14:23

nevim kdy si byl na prodejne, ale uz par mesicu se zaloha vybira, je to z jednoducheho duvodu. Na prodejne tezko zjisti co s tim telefonem je a pokud bude treba poniceny ( neopravitelny ) tak se naslo par jedincu, kteri nechteli zapujceny mobil vratit druha varianta, zaloha je z toho duvodu take aby se zakaznik k zapujcenemu mobilu choval slusne, protoze se nam behem par mesicu rozbilo cca 10 telefonu, takze proto.
,,The World is not Enough"

Blackberry 9700 Bold
andre (novy)
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků