Stránka 1 z 1

philips a jeho pece o zakaznika,,hruza,,

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 4. 2005 18:36
od MPxondra
ahoj muj bracha si rozbyl display na philipsu530 tak sme ho poslali na opravu cena mela byt neco kolem 2000kc a doba opravy mela trvat dle jejich odhadu 1mes.ale uz je to pul roku temer 2krat mesicne tam volame a stale slibuji ,,ano do konce mesice,,asi po 3mes.jsme zjistily ze telefon ztratily a nakonec jsme luvily s jejich sefem a zjistily sme ze nas vubec nemaj evidivany v databazy je to des jak se chovaj k zakaznikovy mate jestenekdo zkusenosti s takovymto jednanim

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 4. 2005 18:42
od andrei (novy)
Mam celkem dobry zkusenosti, nemuzu si stezovat.

P.s.: nechces si opravit ty hrubky, je to sileny!

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 4. 2005 18:48
od MPxondra
je to forum o pravopisu nebo o mobilech

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 4. 2005 19:47
od ..H.A.Z.I..
andrei píše:Mam celkem dobry zkusenosti, nemuzu si stezovat.

P.s.: nechces si opravit ty hrubky, je to sileny!


Jo andrei ten mě příjde že tady jenom nadává za hrubky, jinej příspěvek jsem tady od něj neviděl!

Re: philips a jeho pece o zakaznika,,hruza,,

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 4. 2005 20:27
od Martin
tak tohle se fakt neda cist :pozor2

HRUBKY

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 4. 2005 20:28
od ladin2
ja by se styděl takto psát s hrubicemi co vás to ve škole učí ? dobře psát je vizitka slušneho a vzdělaneho člověka a je to neomluvitelné.ja by se styděl psát holce s hrubkama v pismu.zamyslete se se nad tím .překlep se muže omluvit ale hrubka ne ladin2

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 4. 2005 22:23
od ..H.A.Z.I..
to jo no to rozbil s tvrdým je brutální!

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 4. 2005 22:46
od Gloe
Tak cho nekrytysuite! :twisted: :lol: Hele ses si jistej, ze problem neni primo v servisu a ne v Philipsu a jeho zakaznicky peci?

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 4. 2005 22:52
od Osiris
A místo péči Philipsu, tu máme péči o pravopis.Já bych to tak nehrotil, ale doufám, že se tímto poučíš a aspoň uvidíš, že když ti to bude jedno, tak se odpověď nedovíš.Tak pro příště.
Philips jsem neměl, nemohu soudit.

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 4. 2005 15:19
od Murmi
Měl jsem taky 530-tku a designově je to nádherný telefon, ale samotný kryt mizerně slícovaný a s ostrými hranami. Vždy se rozlétl na dvě až tři části při pádu z výšky více jak půl metru na koberec ( až mě napadlo tehdy nový telefon zpevnit izolepou na okrajích, což pomohlo). V samotném ústředí Philipsu v Praze se ke mně chovali uctivě a nabízeli mi i nový kryt za pětset.
Za dva tisíce bych asi nenechával měnit displej, to s Philipsem radši švihnu o zem, ale když se zamyslím, tak se dá sehnat partiový model taky tak nějak kolem té ceny.
Mám ještě starý Azalis 288 a k tomu se stále chovám uctivě, protože co ten vydržel !

re

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 4. 2005 17:54
od TG
PS 1 : 288 mam taky, mel sem ho dva roky, no nic , ten servis to je pravda, ale je to přec jen o lidech na koho narazíš, mně spíš vadí že podpora zejména upgradů , java, firmwarů se rovná nule ze strany Philipse , PS 2 : ty xxxxxxxxxxxx sou fakt xxxxxx xxxxx do lidí přitom se jich nikdo neptal, nehledě na to že tohle fórum je o mobilech a né o Jazyce .

Upraveno moderátorem: jinak s tebou souhlasím!

to: moderátor

Odeslat příspěvekNapsal: 24. 4. 2005 20:10
od TG
sorry za ty sprostý slova , já už jsem takovej 8)

Odeslat příspěvekNapsal: 24. 4. 2005 20:18
od vratu
No měl jsi na ně bejt tvrdej. po měsíci jsi měl odstoupit od kupní smlouvy a dostal bys od nich peníze místo telefonu ; )
Nemusel jsi se s nima dohadovat tři měsíce... měli jste se s někým poradit ;)
Jsem si uvědomil že je to platí jen když máš záruku ;)

Re: to: moderátor

Odeslat příspěvekNapsal: 24. 4. 2005 20:35
od ..H.A.Z.I..
TG píše:sorry za ty sprostý slova , já už jsem takovej 8)-/quote]


Jak jsem psal, i přesto s tebou souhlasím!