Aut. servisy nepřijímají Siemensy !!

Diskuze o dalších značkách (BlackBerry, Vodafone, Mivvy, Siemens atd.)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod kocpel 26. 10. 2006 04:57

Čili, kdo se chce zbavit Siemensu v záruce má možnost, která se už pravděpodobně nebude opakovat...
Nokia450 > Nokia5110 > Nokia3310 > Nokia6310i > Nokia6230i > NokiaN80 > NokiaE50 > NokiaN86 8MP> NokiaN8 > Apple iPhone 5S
kocpel
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tamasha 26. 10. 2006 05:11

Tjn! Ale já se svého mobilu zbavila tak, že jsem ho vnutila tátovi :D ...
// ZMĚNA: Už NEJSEM TAMASHA, ale JSEM NAJJA... Profil (WWW).
Tamasha
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bonanza 26. 10. 2006 09:34

Je nulova. Pokud k tomu nemate co rici, tak psat o tom, jak jste radi, ze nemate Siemens je ponekud na h***o, nemyslite? Jinak je po podraz. MT Siemens maji desivy firmware. Od cervna mam M65. Domnivala jsem se, ze uz je po vice nez 2 letech vychytana, ale je to des, vypina se, emailovy klient zlobi, stejne jako Opera a ted se dovidam,ze zaruka je v pekle. Fakt pekny. Pri takove poruchovosti bez zaruky, to je konec. Pokud znacka prezije.tak ale uz beze me. PS:nejsem anonym, ale M65 se neprihlasi.Bonanza
Bonanza
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod oneill_sx1 26. 10. 2006 09:56

Myslel jsem, ze bych jeste pred koncem zaruky telefon dal po 2. na reklamaci, ale s tim, ze se mi vrati telefon, a ne penize.
oneill_sx1
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod standa_pochcalpadlo 26. 10. 2006 13:48

Včera jsem ho dal na reklamaci k Oskarovi kde jsem ho koupil. Vzali ho, o problémech s reklamací nic neříkali. Teď budu čekat 14dní na vyřízení tak jsem zvědavej...
Motorola AMIO (bez fw zásahu) -> Siemens m35i (kompletně fw přizpůsobený) -> Siemens m55 (začátek patchování) -> Siemens m65 (patches rulezzz), Twist -> Slyším Vás -> Odepiš + Twist
standa_pochcalpadlo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sramo 26. 10. 2006 15:21

ja mam tedka problemy se sluchatky a kdyz jsem prisel se svou GoldClass kartou do Radlicke, tak jsem se dost divil. Uvidime, jak to Cybex poresi... Pred rokem jsem byl taky reklamovat sluchadla a v Radlicke mi okamzite dali jiny novy kus -a tedka prd :(
MotoMoto Gé, ou jééé
sramo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Caddy 26. 10. 2006 15:38

takze je to tak, muzu vam nafotit vyjadreni servisu...

buh s nami prodejci, zvlast az se to mezi lidmi rozkrikne, tohle byl prvni neprijaty telefon, minuly tyden odeslany....ted se to maximalne muzou pokusit opravit nasi servisaci a jinak adie penize...jeste, ze ta firma neni moje....
Caddy
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod globalplayer 26. 10. 2006 16:03

a co telefony brane na akciu u OP??? to znamena ze kazdy kt ma siemensa na akciu moze odstupit od zmluvy ?
pisem svoje nazory,to znamena ze su ine ako vase
globalplayer
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jetel 26. 10. 2006 16:05

no oficialni info je ze je potreba se ridit 30ti denni zakonnou lhutou takze vraceni zbozi nebo vymena za srovnatelny typ, siemensaci do toho!!! :D
didaktik gama + videoterminál meteor
jetel
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Caddy 26. 10. 2006 16:06

globalplayer: v tom vyhjadreni pisou o zarucacich volne distribuce, cili operatori opravy zrejem servisum zatahnou
Caddy
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Já Osobně 26. 10. 2006 16:26

Obvykle nebývám v diskuzích sprostý, ale teď to jinak nejde. KKTI ZSRNÍ :!: Naprosto přesně vystihuje mé pocity většině asi známý rozhovor (s tím rozdílem, že v mém případě nejde o krajinu ale o přístup BenQ-Siemensu). Kdybych to byl býval věděl, tak bych si byl býval koupil šedivku bez záruky, vyšlo by mě to nastejno... Snad mi ten džoystik ještě chvíli vydrží, SXka se zbavovat nechci :roll:

Já Osobně 8)
Já Osobně
Pokročilý

Odeslat příspěvekod paveluh 26. 10. 2006 16:36

Můžete mi prosím říct, jestli se to týká i C65???
A jak too vypadá s reklamacema? Jsou povinni vrátit peníze , když nejsou náhradní díly ?
Díky za odpověd
paveluh
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Marek Lutonský 26. 10. 2006 16:41

Partnerem zákazníka – koncového uživatele – je obchod, kde telefon koupil. Reklamace, záruční opravy a další záležitosti je třeba řešit přímo s ním. Bankrot výrobce nijak obchod nezbavuje závazků vůči zákazníkovi, které popisuje zákon.

Jestli se situace nějak nevyřeší, odnesou to nejspíš prodejci.
Marek Lutonský
Hlavní administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Caddy 26. 10. 2006 16:46

pokudze to plati pro vsechny siemens a benq-siemensy, pak tedy i pro C65 :-D

Ano, tohle neodnesou ani BenQ, ani zakaznici...ti na tom spise vydelaji....tohle vse jde na vrub prodejcum
Caddy
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Oops! 26. 10. 2006 16:47

standa_pochcalpadlo píše:Včera jsem ho dal na reklamaci k Oskarovi kde jsem ho koupil. Vzali ho, o problémech s reklamací nic neříkali. Teď budu čekat 14dní na vyřízení tak jsem zvědavej...z/quote]
Samozřejemě, že ti dají novej kus. Přece se nejprve musí zbavit zásob na skladě. Až dojdou zásoby, tak ti zkusí dát jiný mobil (ale můžeš odmítnout). A až pak budou vracet peníze.
Oops!
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků