Deny píše:Z toho jsem tak trošku na rozpacích. Nedokážu odhadnout, jak by to vypadalo v praxi. Ale trošku se obávám toho, aby pak moderátoři nevypadali jako učitelé ve škole...v/quote]
Učitelé učí a pak tak trochu paradoxně známkují i vlastní práci.
Teď to neberme z hlediska časové náročnosti apod., ale čistě "strukturálně": jestli že je někdo jako moderátor kvalifikován k tomu, aby posuzoval obsah příspěvků po stránce vhodnosti a je oprávněn je mazat či zamykat, proč by neměl být stejně vhodnou autoritou pro vyhodnocení informační kvality? Podprůměr, průměr, nadprůměr.
Varianta ConPower: nechci malovat čerta na zeď ale trochu bych se bál možného zneužití v případě osobních antipatií a už vůbec bych to nestavěl do roviny, že registrovaný musí někoho hodnotit.
Co udělat hodnocení smíšené? U každého příspěvku tlačítka 1, 2, 3
Buď příspěvek někoho zaujme natolik, aby vůbec reagoval, je jedno zda registrovaného, neregistrovaného nebo moderátora, a pak na jedno z nich klikne a příspěvek tím ohodnotí, nebo ho nechá bez povšimnutí.
Stejně jako reaguje nebo nereaguje odpovědí.
Prý je chytré učit se z vlastních chyb. Přijde mi chytřejší učit se z chyb jiných, nejlíp pak z chyb těch chytrých, a vlastní radši nedělat.