od le_fox 9. 1. 2008 19:57
Můžu se zeptat zainteresovaných jedinců, jak je možné, že článek, který obsahuje chyby zmizí bez jediné omluvy?
Konkrétně hovořím o článku pana Režnara, který obsahoval lživé tvrzení, navíc nepodložené a technicky nezpracované, kde uvádí, že u O2 nefunguje streamované video. Aniž by to zkusil ještě na jiném telefonu, případně se informoval operátora, kde je chyba, napíše lživý článek, zdůrazňuji opět bez jakéhokoliv tvrzení a podložení, a pokud ho všichni informují o tom, že stačí pouze nastavit apn VIDEO, článek bez jakékoliv zprávy smaže. Hodila by se alespoň omluva. Tentokráte asi více někomu jinému než zákazníkům a čtenářům. Pokud ne omluva, požadoval bych snad i veřejný příšlib, že před psaním příštího článku se nejdříve pokusí přemýšlet.
Děkuji.
| Svět je šílené místo, ale jsem rád, že jsem jeho součástí
_________________________________________________
NENÍ UMĚNÍ UDRŽET SE NA VRCHOLU, ALE BÝT NA NĚM NĚCO PLATNÝ.