• Většinou jen o mobilech, které mě nějakým způsobem zajímají.
• Zpravidla ne, málo recenzentů si udrží profesionální nadhled a (klidně i nevědomky) protěžují vlastní mobil (nebo alespoň značku), přesvedčeni, že musí vyhovovat každému...
• Ne, viz předchozí odstavec.
• Ano.
• Nerozumím? Jakou funkci?
Marek L. píše:Toho se právě bojím. Nejsem si jistý, jestli se pod uživatelskými recenzemi může objevit nějaká smysluplná diskuze - jestli by toho už nakonec nebylo moc. /quote]
Loni pod čtenářskými recenzemi diskuse byly. Já si pamatuji, že mnohdy jen ostatní čtenáři upozornili autora na chyby, či nejasnosti v jeho recenzi. Smysluplnost diskuse závisí (někdy bohužel) na tom, kdo ji vede...
P.S. Někdy si můžeme náznaku flame všimnout už ve vlastních recenzích.
Např: (vytrženo z zecenze)
Někomu by se menu mohlo zdát nelogické -když např. budík (který JE OPAKOVANÝ!!) najdete pod ikonkou "Downloads"
-asi každému, kdo nemá mobil příslušné značky se bude zdát budík pod ikonkou "Downloads" nelogický.
-všichni víme, která značka má problémy s opakovaným budíkem, ale pokud budu psát recenzi např na Siemens, (který má budík také opakovaný) budu mít potřebu to do ní psát kapitálkami a s vykřičníky? Recenze by se měly psát s nadhledem a bez emocí, jinak začne sama zavánět flamem... Z.