Globální stěžovatelna na T-Mobile [T-M nikdy a nikdy jinak]

Diskuze na témata, která se netýkají výše uvedených témat

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod penav 8. 11. 2009 10:11

Máš pravdu, lepší je mít nehorázné ceny volání, nejdražší mobilní internet s neskutečným omezením, nejdražší "dotované" telefony a pokuď možno rozvíjet síť jako poslední, až když už si z nás dělají srandu i ti cizinci co jsou z Polska a ze Slovenska. Hlavně když nám TMO sdělí, že virtuální operátor by se zde neuživil. Mám se stydět já a nebo TMO, kterým sloužíme jako bezedná peněženka.
Za sprostá slova se omlouvám Vám, ale ne TMO, je to pakáž a na tom si trvám o<:)
penav
Junior

Odeslat příspěvekod obluda zelená 8. 11. 2009 18:49

Četl jsem katalog T-M Pro Mě a všiml jsem si změny u nabídky internetu pro mobil. Teď je tam napsána jenom cena, pro koho je tarif určen a na co je určen. Po přečtení můžete nabít dojmu, že se udála nějaká změna, dokonce i po zbežném přečtení malých poznámek. Ve skutečnosti, pokud si to pořádně přečtete, tak z toho zmatku pocjopúíte, že se zřejm+ nic nezměnilo.

T-M má ještě nový tarif Twist Internet Lite, který má max. rychlost 512kbps a FUP 200MB za cenu 249 Kč. Můžete surfovat přes 4G/EDGE/GPRS.
Citace z ceníku píše:Uvedené ceny jsou v Kč včetně DPH. Ceny hlasových hovorů a SMS se u tarifů Twist Internet a Twist Internet
Basic řídí tarifem Twist Standard (nelze však využívat službu NEJ), u tarifu Twist Internet Lite se řídí tarifem Twist
ProSMS. Změna tarifu Twist Internet, Twist Internet Basic nebo Twist Internet Lite na jiný Twist tarif není možná.

Jinde než v ceníku jsem to na stránkách T-M neviděl.
Zajímalo by mě, jestli to bude fungovat i přímo v mobilu nebo ne. Jinak to totiž nemá význam. No a ta cena stejně za moc nestojí.
Motorola T180-> Nokia 3410-> SE Z600-> Nokia 3410-> SE K750i-> SE K790i-> Nokia N8-00 -> Xperia SP -> Nokia 6

Nějak nemám čas.
obluda zelená
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod suk 12. 11. 2009 10:16

Cau lidi, globalni stezovatena na TMO... parada... nevite nekdo, kde lze vypnout posilani takovejch tech reklamnich SMSek co posilaj zadarmo (oznamujou mi vsecky svy uzasny sluzby a podobne...)? Chodi mi to s malou periodou a vubec me to nezajima... diky...
Pokud nesouhlasíte s mým názorem, popřemýšlejte sami nad sebou. Opravdu si myslíte, že já bych se mohl mýlit?
----
You are an inspiration for a birth control...
suk
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sandra 12. 11. 2009 14:05

S T-Mobile, jen ty nejlepší zkušenosti, maximální ochota, maximální vstřícnost, osobní asistent vše hned vyřeší k mé spokojenosti, všechny služby jedou tak jak mají, za 10 let žádný problém.
iPhone Xs :-*
sandra
Poslední varování

Odeslat příspěvekod obluda zelená 13. 11. 2009 09:43

suk: Jde to vypnout. Někde to psali i na MM. Je to někde v účtu na Můj T-Mobile.
Motorola T180-> Nokia 3410-> SE Z600-> Nokia 3410-> SE K750i-> SE K790i-> Nokia N8-00 -> Xperia SP -> Nokia 6

Nějak nemám čas.
obluda zelená
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod trent 13. 11. 2009 14:39

K účtu na TM jsem se nikdy nedostal, protože jsem sice zadal nějaké heslo(které jsem zapomněl), ale ani operátor ani email mi ho nezdělil. Operátor se raději pak zeptal na datum narození.
Na dva díly vodíku, vždy jeden díl kyslíku. To je nápoj pro bohy, postaví tě na nohy.
trent
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Zekon 13. 11. 2009 16:24

Operátor tvé heslo nezná, tudíž ti ho nemůže sdělit. Nové heslo si nastavíš sám pomocí PUK2.
R.
Zekon
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Snekac 21. 11. 2009 10:23

Tak T-Mobile má v nabídce Můj T-Mobile položku dočasná předplacená služba, kde po rozkliknutí píše, že nemám uhrazené faktury... Přitom vše uhrazené je a ani tuto věc nastavenou nemám :D Tak nevím, asi tam omylem zpřístupnili všem tuhle položku? Nebo už očekávají předem že jim nezaplatím..
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Petr T. 21. 11. 2009 22:28

A kde že to tam máš? V hlavním menu Můj T-mobile? Já tam nic takového nevidím ani u soukromého tarifu Přátelé v síti ani u firemního Podnikatel 600.
Petr T.
Junior

Odeslat příspěvekod Zdibrid 27. 11. 2009 20:59

sandra: jj, já jsem s nimi taky dlouho neměl žádný problém... dokud jsem se nestal jejich zákazníkem :-l
Zdibrid
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Petr T. 17. 12. 2009 23:03

Tak mi donedávna u TM celkem spolehlivě fungovalo přeposílání e-mailů na mobil, až na výjimky během několika sekund. Posledních několik dnů chodí se zpožděním cca 1 den.

Není to nějaká předehra k zavedení zpoplatněné "zaručeně spolehlivé" verze této služby?
Petr T.
Junior

Odeslat příspěvekod nifek 19. 2. 2010 22:17

Zdravím všechny,děkuji za příspěvky.Po roce mi to už zase leží v žaludku-tedy ten dluh u T Mobile z roku 2000.Letos už uplyne 10 let,nikdo mě doposud neurgoval.Občas mám choutky se jim ozvat sám a těch 2400 jim dobrovolně zaplatit.Nevím,zda o mně někdo vůbec ví,nekontaktuji je.
nifek
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod nifek 19. 2. 2010 22:35

Radili jste mi v dubnu 2009-viz tato část fora.To,že si u TM nebudu moci již vzít paušál,mi vadí nejméně.Zajímá mě však nadále,jestli mohou rozpoutat soud kvůli částce z roku 2000,promlčecí doba je dle OZ max.10 letá,soudně rozhodnuto nebylo,uznání dluhu ani před soudem jsem nenapsal,jednalo se tehdy o nedoplatek splátek dlužné částky,anitehdy jsem nepodepisoval uznání dluhu.Leč část kalendáře-částku 2400 jsem již nezaplatil.Běžná promlčecí doba je 3 roky,dá se znásobit,ale dle zákona nesmí trvat více než 10 let.Právo u soudu může věřitel uplatnit před koncem této promlčecí doby,tedy by to bylo koncem roku 03.Je možné,že by to tak dlouho leželo u soudu a nyní by vyrukovali?Zkušenost mého známého se udála u VZP-měl jakýsi nedoplatek,po dvou letech ho urgovali i s penále a na přepážce mu šeptem doporučili požádat o promlčení.
Jak tedy T-Mobile? Nemožnost vzít si u nich paušál by pro mne byla tím nejmilejším trestem.Jak fungují jejich evidence,jak se chovají v takovýchto případech?Díky.
nifek
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Nokia-Maniak 11. 6. 2010 10:44

Varuji všechny potenciální budoucí zákazníky aby si velice dobře rozmysleli přechod k T-mobile. Mají dokonale vychytaný systém a pokud jim něco podepíšete, vždycky prohrajete...Např. koupě notebooku s dvěmi stejnými -double SIM kartami a 4G internetem (který ve skutečnosti není 4G) a dvoletou paušální smlouvou na 1200 Kč měsíčně. Toto Vám slíbí na prodejně podepíšete..dostanete vše. kromě oné druhé SIM se slovy že ji pošlou poštou. Nikdy se jí nedočkáte....Po asi sto telefonátech a deseti doporucenych dopisech a půl dni straveném v jejich paláci na Roztylech se dozvíte že se prodejce na značkové prodejně spletl......Ale HURÁ ...MÁME DALŠÍHO ZÁKAZNÍKA na 2 roky jistého...
PRODLOUŽENÍ SMLOUVY - NEDOPORUČUJI ABSOLVOVAT BEZ PRÁVNÍKA
Pokud si u nich prodloužíte smlouvu o dva roky a vezmete dotovaný telefon......tak paušál třeba 1500 Kč sice musíte platit jen dva roky ale PODŠOUPNOU Vám tam nějaký vychytaný tarif a ten je tříletý.....A HURÁ....MÁME DALŠÍHO ZÁKAZNÍKA na 3 roky jistého....
Jakoukoliv komunikaci posílají zásadně jako obyčejnou, takže Vám pak vesele lžou že už Vám to posílají podruhé,protože se jim to poprvé prý vrátilo jako nedoručitelné (na adrese kde žijete 30 let)...
A kdby se Vám náhodou stalo že se odstěhujete do oblasti kde mají špatný signál, takže Vám je telefon dobrý tak na podložení stolu....buďte v klidu a jenom PLAŤTE.........Mají to v podmínkách které jste podepsali......jo že jste si nepřečetli 20 stran textu milimetrových písmene? To přeci nevadí...hlavně jenom plaťte..
NIKDY T-MOBILE!!!!!!!! VARUJI VŠECHNY!!!!!!! Jejich přístup už mne stál 50 tisíc a ještě mnohem víc mne bude stát.........
NEŽ T-MOBILE???? RADŠI TELEFONNÍ BUDKU!!!!!!!!! icon_surprised.gif icon_surprised.gif icon_surprised.gif icon_surprised.gif
Naposledy upravil Snekac dne 11. 6. 2010 19:13, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeno s existujícím tématem
Nokia-Maniak
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goob 11. 6. 2010 11:59

Uf :-) Nezlobte se na mě, ale pokud si nejste schopný přečíst, co máte na smlouvě, tak je to spíše Váš problém. Internet 4G není 4G a ani to T-M nikdy netvrdil, je to jen marketingová značka, nic víc. Pokud někde něco zvoral pracovník firmy, je to problém a mělo by se to samozřejmě nějak řešit, o tom žádná. Úpis na tři roky je dotovaný telefon + zvýhodnění HIT. Paušál na tři roky. A že někde není signál? Četl jste všeobecné podmínky konkurence? Zkuste to a zjistíte, že to je jako kdyby to psal někdo přes kopírák...

Mně ten text přijde jako prázdné plácání :-)
goob B-]

ZÁKLADY PRAVOPISU: ne "já sem", ale "já jsem". Ne "standart", ale "standard". Ne "hold", ale "holt". Ne "ženy, mobily, ryby, atd. byli", ale "byly". Nebo jste tak neschopní, že neumíte pár jednoduchých pravidel...?
goob
Pokročilý
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků