Jsem majitel Twistu a dneska se mi stala pěkně nepříjemná věc. Ráno mi z ničeho nic přišla infolinková sms, že z důvodu záporného kreditu nebudu již moci využívat služby T-Mobile. Koukl jsem se teda na credit a hle, jsem skoro 1400,-- v mínusu, přičemž ještě včera jsem měl něco kolem 200,-- v plusu. Řádně nažhavený jsem tedy vyrazil do nejbližší T-Mobile prodejny, kde dva chlapíci něco chvíli kutili a nakonec stejně vyplnili formulář o stížnosti. Ještě dneska mi zavolala pracovnice T-Mobile (ještě, že tak, měli na to 30 dní) s tím, že je problém na mojí straně. Měl jsem údajně někdy mezi devátou a čtvrt na deset večer stáhnout několik MB dat z internetu. To je naprostá kravina, jelikož jsem mobil od včera vůbec nepoužil. Ženská z T-Mobilu si ale stála urputně na svém a nabídla mi kompromis - vynulování kreditu, na což jsem nakonec po krátké diskusi přistoupil.
Stalo se vám někdy něco podobného?