O2: Výměna provozních systémů, nedostupnost některých služeb

Diskuze na témata, která se netýkají výše uvedených témat

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod John2 25. 5. 2009 14:21

Aktuální informace z jedné značkové prodejny O2: systém stále nejede, aktivace datových služeb není možná. Toliko fakta. Nebylo by pro O2 jednodušší síť vyhodit do vzduchu, outsourcovat služby ufonem a rozdat všem zákazníkům ubiquamy pro volání ve vlastní síti zdarma? Výsledek by byl možná lepší :)
John2
Junior

Odeslat příspěvekod KubbY 25. 5. 2009 19:57

Systém funguje a většina věcí která nefunguvala už taky jede. Funguje i aktivace CDMA s hardware. Zatím nefungují GSM/UMTS datové tarify.
Ou tů - ken dů
KubbY
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod andre (novy) 26. 5. 2009 12:16

datovky CDMA jdou aktivovat. Nicméně jde o to, že systém ne vždy přelouská danou žádost. Jediné co nejde zatím je aktivace COMBO modemů, takže si sice aktivujete CDMA a SIM, nicméně bude možnost využívat pouze CDMA.
,,The World is not Enough"

Blackberry 9700 Bold
andre (novy)
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod KubbY 26. 5. 2009 12:50

Už je možno zadávat všechny datové tarify ;-) 95% CDMA s modemem by mělo taky procházet bez problémů...
Ou tů - ken dů
KubbY
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod audiobullys 26. 5. 2009 16:30

hmmm tak stale jim nefungujou aktivace sim a prej se jim to trosku protahne nez standartnich 5 dni. na sim je teda datovej tarif net v mobilu. to jsem si zrovna vybral dobu kdyz potrebuju net do mobilu a jim to zrovna nejde nahodit.
Daň ze samostatného myšlení nebyla dosud zavedena jen proto, že by to byl příjem pro stát zcela zanedbatelný.
audiobullys
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod andre (novy) 26. 5. 2009 18:38

Internet v Mobilu je mozno normalne aktivovat, nove SIM je take mozno aktivovat, mobil+ také. Jen jde o stabilitu systemu.

Svete div se, dnes vysel konecne pracovni postup na aktivaci Car Controlu - opravdu vynikajici, po 20-ti dnech noveho systemu vydaji pracovni postup.

Na Back Officu je pres 30 tis. zadosti, ktere cekaji na vyrizeni.
,,The World is not Enough"

Blackberry 9700 Bold
andre (novy)
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod snowboarder 30. 5. 2009 22:07

Tvůrci nového systému pro O2 (Claudie) při instalaci :mrgreen:

Obrázek
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod andre (novy) 30. 5. 2009 23:48

to snowboarder : Tak tohle sedí. Docela bych tomu i veril, ze to takhle vypada. Protoze lidi zodpovedni za tento system by meli prijit o misto. Diky tak ,,skvelemu,, systemu prichazi O2 o zisk, o zakazniky a o dalsi prijde jakmile jim dobehnou smlouvy. Nechapu proc se nasazoval system, jehoz testy nedopadli nejlepe. A pockejte az se spusti oneSAP, posledni testy nedopadli dobre, ale i presto se spusti.
,,The World is not Enough"

Blackberry 9700 Bold
andre (novy)
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod John2 31. 5. 2009 21:25

Hlavně že jste mi nasazovali před 14 dny za to psí hlavu...
John2
Junior

Odeslat příspěvekod Bob 2. 6. 2009 00:12

John2:
ano, byl jsi dobrým prorokem
Andre:
jestli je v tom SAP, tak to prostě musej mít! Co to bude zajišťovat a jak nedobře testy dopadly?
Bob
Junior

Odeslat příspěvekod KubbY 2. 6. 2009 09:14

Ja se fakt bavim nad nesmyslama co tu andre produkuje :-)
Ou tů - ken dů
KubbY
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JQK 2. 6. 2009 10:06

Fakt vaše starosti na naše hlavy - hlavně, že vše funguje, poškozeným zákazníkům se volá, náhrady se poskytují atd. A co je důležité pro zákazníky, když přijdu na pobočku, tak vše bude papírově i technicky vyřízeno přinejhorším tak rychle, jako do dubna.
JQK
Junior

Odeslat příspěvekod KarelMlha 2. 6. 2009 11:52

Že vše funguje bych neřekl. Včera jsem chtěl aktivovat data s CDMA modemem za 150Kč. To jsem se snažil asi i čtyři dny poté co celá změna měla proběhnout. Bohužel jim to nešlo. Když už jsem tam byl, tak jsem se snažil aktivovat výhodu volání mezi dvěma čísly na účtu zdarma. Asi po 20 minutách , kdy se mi omlouvali na pomalost systému to vzdali a řekli mi, že až se jim to podaří dojde mi informační sms. Zatím nedošla :-D Nikam nespěchám, tak to beru s klidem 8-) Stejně je zajímavý to sledovat, ale na prodejnách a infolinkách bych být nechtěl.
Naposledy upravil KarelMlha dne 2. 6. 2009 13:26, celkově upraveno 1
KarelMlha
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dexter89 2. 6. 2009 13:14

na prodejne je to nejvetsi peklo to mi ver...nejhorsi je ze ty prescasy ktery stravis se zadavanim ti nezaplati, protoze to mas stihat v pracovni dobe jenze to je proste nerealny jelikož mi trvá objednávka x-hodin.
to JQK: to je jako kdyz srovnavas trabanta s bmw...co se tyce rychlosti odezvy, atd...
to KubbY: Ja nevim nad jakejma nesmyslama se pozastavujes kdyz to vsechno je nebo byla pravda...pracuju na prodejne a vazne by mne zajimalo odkud beres tu svoji jistotu ze vsechno je v nejlepsim poradku a kdyz to nefungovalo tak to proste bylo taky v klidu...byl bych rad kdyby mi vse trvalo tak jako v DZ a POS...ale tak to proste neni a nikdy nebude...protoze je Claunia postavena na tom na cem je postavena...nechci te nejak slovne atakovat to vubec spis se divim
dexter89
Junior

Odeslat příspěvekod JQK 2. 6. 2009 14:07

to Dexter89: Moje poslední připomínka náležela hlavně KubbYmu.
JQK
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků