Přechod na WP z androidu

Diskuze na témata, která se netýkají výše uvedených témat

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod S-i-k-i 9. 9. 2014 20:49

Ahoj lidi,

rád bych se zeptal pokud tu má někdo zkušenosti s tímto přechodem. Měli by jste nějaké základní rady na co si dát pozor a co očekávat?
Zároveň bych rád našel odpovědi na 2 otázky:

1) jak převedu ze svého mobilu s androidem kontakty do nového telefonu s WP? Stačilo by synchronizovat svůj google účet na telefonu s WP a kontakty se přenesou?

2) je možné si nainstalovat na WP placenou aplikaci za kterou jsem již zaplatil na androidu a neplatit tak podruhé? tato aplikace je i pro systém WP tak by mě zajímalo jestli bych ji měl platit nebo ne.

Další otázky jistě vyvstanou a jsem totální nováček takže děkuji za pochopení
S-i-k-i
Junior

Odeslat příspěvekod Perfect_ 9. 9. 2014 21:48

ano
ne
Perfect_
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod D.Francis 9. 9. 2014 22:39

Může se stát, ale také nemusí, že ti budou některé aplikace na WP chybět, měl bys o WP přečíst diskuze, odborné články...
D.Francis
Uživatel deaktivován

Odeslat příspěvekod dejvidek 10. 9. 2014 13:13

Bych rád viděl ty odborné články o WP....pokud jsou pro tebe některé aplikace nepostradatelné tak je tu napiš, buď existuje i verze pro WP a nebo třeba alternativa. dejv
dejvidek
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod miromen4 10. 9. 2014 13:28

S-i-k-i
Už si měl nějaky foun s WP v ruce ? Ja nic horšiho než WP na founech ještě neviděl.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Junior

Odeslat příspěvekod D.Francis 10. 9. 2014 13:39

Také jsem před výběrem pročítal veškeré diskuze, odborné články na WM manii aj. nakonec jsem se rozhodl pro Android, protože by mi několik pro mne důležitých věcí chybělo... Nedávno jsem si na zkoušku nainstaloval WP8 Launcher, a docela brzy jsem jej odinstaloval... :-D
D.Francis
Uživatel deaktivován

Odeslat příspěvekod radek_03 10. 9. 2014 13:58

miromen4, nejspíš jsi wp neměl v ruce ty, jinak bys nemlel pičoviny
radek_03
Junior