Jak postupovat při nedodržení žádosti u reklamace?

Diskuze na témata, která se netýkají výše uvedených témat

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod portapro 23. 9. 2014 20:19

Zdravím,
reklamoval jsem telefon, kde jsem zažádal o výměnu za nový kus při rozporu s kupní smlouvou do 6 měsíců, což mám napsáno i v protokolu u převzetí. Jak mám postupovat, když servis můj telefon opravil a nedal mi nový? Dneska jsem pro něj byl a opravdu se jedná o starý, opravený telefon.
Nechal jsem ho tam, říkám si, že zkusím napsat sem, ale asi se také obrátím na nějakého známého (právníka). Nicméně čím víc názorů, tím líp.

Děkuji všem za odpověď.
portapro
Junior

Odeslat příspěvekod dejvidek 24. 9. 2014 19:43

Servis ti nemůže dát nový telefon, nemá je kde brát. Ty jako koncový zákazník máš smluvní vztah s prodejcem, pokud si tedy žádal o uplatnění rozporu z kupní smlouvou, tak si měl reklamovat u prodejce, tedy u subjektu, se kterým máš smluvní vztah.
dejv
dejvidek
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod zivan 25. 9. 2014 08:32

Myslim, ze v novem OZ je uz i receno, ze nejde zadat o vymenu, pokud by to bylo neumerne. Ale nepises, kdy jsi ten telefon kupoval, jaka to byla zavada...
Motorola Edge 20; HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP USB-C G5 Essential + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Pokročilý

Odeslat příspěvekod portapro 25. 9. 2014 21:37

Reklamoval jsem u prodejce(datart v Praze), ten to posílal do Britexu. Kupoval jsem ho před měsícem, po měsíci se úplně vypl a na nic nereagoval. Při převzetí mi řekli, že telefon byl opraven a pro ně je to uzavřené, podle mě je to nedodržení reklamační dohody nebo jak to nazvat, protože podle zákona má zákazník právo do 6 měsíců vybrat si, jestli chce nový telefon nebo stávající opravit. Jenom nevím, jak teď postupovat, jít po vrácení peněz?
portapro
Junior

Odeslat příspěvekod dejvidek 26. 9. 2014 11:23

Důležité bylo nepřebírat opravený telefon a trvat na vyřízení reklamace na základě reklamačního protokolu (kde je doufám uvedeno, že si chtěl výměnu a né opravu). V tuto chvíli bych tedy písemně vyzval prodejce, aby byl telefon vyměněn, vzhledem k tomu, že si ale telefon po reklamaci bez výhrad převzal, tak je otázka, zda ti prodejce vyhoví. dejv
dejvidek
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod ramses33 26. 9. 2014 11:34

Nechal jsem ho tam,

Když jsi ho nepřevzal, tak požádej písemně o tvůj reklamační požadavek případně o vrácení peněz.
ramses33
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dejvidek 26. 9. 2014 12:00

A sorry, to sem přehlédl. Na vrácení je nárok v tuto chvíli jen v případě, kdy to nebude vyřízené do 30 dnů. Trvej na dodání nového kusu. dejv
dejvidek
VIP uživatel


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků