Ahoj všichni,
netušíte jaká je v Brně kvalita záručního Sony servisu?
V nadpisu uvedený Sony Xperia 1 III 5G přestalo být možné zapnout. Po stisku tlačítka power pokaždé jen krátce zavibruje a dál se už neděje nic - telefon zůstává stále mrtvý. Na internetu jsem našel celou řadu návodů co s tím. Pochopitelně jsem všechny postupy zkoušel, ale bohužel nic nevedlo k úspěchu. Vzhledem k tomu že telefon je stále ještě cca. půl roku v záruce, tak jsem ho donesl do Datartu, kde jsem telefon před rokem a půl koupil.
Slečna se kterou jsem reklamaci vyřizoval do potvrzení o převzetí napsala poznámku ke stavu telefonu - opotřebovaný, škrábance. Všiml jsem si toho až po chvilce když už jsem vycházel z prodejny a vzhledem k tomu, že ve skutečnosti byl telefon fyzicky v naprosto vynikajicim stavu, bez jediné odřeniny (spolu s telefonem jsem tehdy kupoval i pouzdro a také tvrzené sklo, telefon byl používán pouze s touhle ochranou), udělal jsem otočku a vrátil se. Na mou prosbu slečna, která reklamaci přijímala, v mé kopii protokolu škrtla zmínku o škrábancích, zmínka o opotřebování tam zůstala.
Tohle ve mě vzbudilo zvědavost a také trochu obavu - Co vlastně mohu čekat? Jak reálně probíhá záruční servis Sony? Ptám se proto, že s kvalitou servisních služeb Sony nemám naprosto žádnou zkušenost.
Je možné, že obdržím telefon, který sice bude funkční, ale jinak to bude odrbaný mechanicky spotřebovaný krám?