Koukám se tu z toho stává něco jako "zeď nářků"
Tak také přispěji svým příběhem.
Jako jeden z dalších "oveček" jsem taky hrál tuhle soutěž. Celej den PŮLNOC-to-PŮLNOC.Blázen sice nejsem, ale za to bmw by to stálo řekl jsem si.
Skončil jsem na bodovým hodnocení něco málo přes 22 miniónu,volám na infolinku soutěže, protože jsem chtěl vědět jak se pak člověk dozví že vyhrál nebo nevyhrál. Myslel jsem totiž, že systém informuje pak výherce zprávou jestli vyhrál nebo ne.Ale nic nepřicházelo.
Na infolince to už nikdo nebral (jsou tam prý jen do 22 hodin).Takže jsem tam volal druhej den. Tak mi operátorka řekla, že výherce je informovanej do dvou pracovních dnů telefonicky a pokud člověk nevyhrál, tak ho nekontaktujou vůbec. Ani zprávou že to prostě nevyšlo. Tak jsem si řekl, že když do toho člověk vrazí tolik prachů, tak by ho mohli informovat aspoň zprávou na mobil že nevyhrál. Takže mne to trochu zklamalo. Hrát a pak se dva dny nervovat jestli se někdo ozve. Už tohle mi příjde dost nefér od operátora. O různých změnách v tarifu nebo nastavení služeb je informován prakticky o každé změně a zprávy chodí i automaticky když se změní omylem něco v nastavení zpátky. A to jsou operace co jsou většinou zdarma. A když jde o několik desítek tisíc korun tak operátor neobětuje ani smsku aby člověk aspoň věděl že nevyhrál. No je to pěkná lumpárna. To jsem té operátorce pěkně vytknul že se mi to nelíbí. Takže jsem pak přitvrdil a chtěl jsem vědět prostě hned jak to se mnou dopadlo. Tak trochu váhala a pak řekla že se podívá do počítače. Tak se podívala. A jaké moje zděšení bylo když operátorka prohlásila "ale já tady nic nevidím, máte tu hru ukončenu v 5 hodin ráno". Jo, někde ztratily komunikaci. Takovou dardu do zad jsem fakt nečekal. Bylo mi to divný ale během dne mi od tý pátý ráno chodily mezi otázkami i zprávy s nějakou prapodivnou chybou.Sice přišly asi třikrát za den ale nevěnoval jsem tomu pozornost. prostě se jim ze systému ztratila část komunikace s herním systémem povětšinu dne.A tím jsem asi přišel i o body co jsem nahrál.
Vůbec netuším co teď dělat. Mým cílem bylo vyhrát to auto. Na jednu stranu netuším jestli ten můj počet bodů byl výherní nebo byl někdo ještě "žhavější" do té hry než jsem byl já. A počet výherních bodů není prostě nikdo schopnej říct. Na druhou stranu nemůžu za to že v tom mají bordel a požadovat nějakou náhradu když jediné na čem zakládají celou věc je věta "já to v systému nemůžu najít" tak to je fakt lumpárna nad lumpárny. Nejenže s tím nikdo nic dělat nechce, protože jak neustále opakovala operátorka "já nemám ale ty pravomoce abych s tím něco udělala". A když jí člověk řekne ať mne přepojí na někoho kdo má, tak odpoví "Ljá si to tu zapíšu a předám to našemu reklamačnímu oddělení". To je teda lumpárna jak hrom, když jde o cenu o jakou jsem hrál. Kdyby šlo o ukradený mobil nebo nespokojenost se službou, tak neřeknu. Ale když jde o auto??? Vždyť i když někde ztratím kreditní kartu, na které je byť jen jediná jedna koruna, tak operátorka jde a okamžitě na počkání s tím něco udělá. A to člověk s tou kreditkou ani žádnou hru nehraje. Je to jen důkaz toho o jakou jde lumpárnu a personál si toho je vědom, jinak by se ke svým "hráčům" choval lépe a aktivněji. Proč pořádají takovou hru za několik cenu několik statisíc, když nejsou ani ochotni s lidmi kteří na tu jejich "hru" přistoupí nějak ochotně jednat. Je to zajímavé sledovat, když člověk zavolá třeba do banky že je s něčím není spokojený a pak zavolat na O2 nebo infolinku Upstreamu a vyjádřit také nesouhlas. Paradoxem je to, že u té banky může mít na kontě člověk třeba i 2 koruny a jednají s ním jako v rukavičkách. A u O2 může člověk prohrát podle toho co jsem zde již četl i 70 tisíc během jednoho dne a celý problém se řeší přes reklamační oddělení. Ani mi nedochází proč to chtějí dávají na reklamační oddělení. To, že operátor někam zašantročí komunikaci v jejich systému mne přeci nemusí vůbec zajímat. Já nic nereklamuji, já se dožaduji svých práv a to je to, aby výsledky "mojí hry" s operátorem byly platné. To není reklamace, ale fakt. I kdyby ta hra měla stát 3 miliardy, tak o peníze nejde. Jde o to, aby operátor nechyboval a pokud chybu udělá, tak aby ji alespoň přiznal ale slova jako "já to tady v systému nemohu nikde najít", tak takové mne mohou ledatak v tom ještě více utvrzovat.
Zatím je to podle operátorky O2 odeslané na reklamační oddělení Upstreamu, takže jsem zvědavý jak moje "reklamace" dopadne. O tom jak celá jejich "reklamace" dopadne vás budu ještě informovat

snad to dopadne dobře
