Soutěž o 100 BMW

Pokud nenaleznete vhodnější přihrádku

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Hrajete?
Konec hlasování: 5. 1. 2009 10:36
Hraju a utratil jsem desetitisíce 0 %  0%  [ 0 ]
Hraju a utratil jsem několik tisíc 0 %  0%  [ 0 ]
Hraju a utratil jsem několik set 0 %  0%  [ 0 ]
Zkusil jsem to ale včas jsem přestal 1 %  5%  [ 1 ]
Nehraju 19 %  95%  [ 19 ]
Celkem hlasů : 20

Odeslat příspěvekod vizitix 10. 1. 2009 18:51

Lidská blbost nezná mezí, lépe se to už specifikovat nedá.
Unknown Pleasures
vizitix
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maxie 10. 1. 2009 19:03

danieldesign :-D
... to be yourself is all that you can do ...
maxie
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 10. 1. 2009 19:06

a nebo zbynas :D
seek discomfort
powerball
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Caddy 11. 1. 2009 14:20

Michal P: ja bych to nevidel jako gamblerstvi, proste to chtel zkusit a myslel, ze je vsechny prebije, kdyz se tomu bude venovat a da tdo toho tolik penez...gamblerstvi by bylo, kdyby to kazdy den zkousel znova :)
Caddy
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pavel14 11. 1. 2009 15:53

by mě zajímalo kolik tak Ti co vyhráli dali O2čku peněz. Když vezmu, že i kdyby posílali každou půlminutu sms, tak to vyjde na nějakých +-86k ale to si myslim, že stejně není reálný a takovejch 45-60k by mělo stačit ale stejně nechápu ty lidi, jak na to O2 můžou skočit i kdybych nějakejch 60k měl, tak si radši koupím nějakou plečku a zbytek dám prvnímu bezdomovcovi, než abych dal jedinou korunu O2 - dle mého nejhoršímu mobilnímu operátorovi v CR...
pavel14
Junior

Odeslat příspěvekod michalreznar 11. 1. 2009 17:04

Taky nechápu soutěž, která je určena jako lákadlo pro zákazníky sítě, aby bylo za odeslání jedné sms účtováno 30,-!!! Již ta částka zavání nepoctivostí... Pokud chce operátor uspořádat soutěž pro své zákazníky, tak by rozhodně měl zvážit použití jiné varianty než Premium SMS a cenu za jednu herní zprávu bych očekával okolo 6,-
michalreznar
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vizitix 11. 1. 2009 21:16

Na druhou stranu musím uznat, že pokud je člověk, a o to BMW opravdu stojí a jinak by si ho koupil sám, tak pro něj možná má smysl do toho třeba tu stovku vrazit, ale jinak je to bláznovství.
Unknown Pleasures
vizitix
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod michalreznar 11. 1. 2009 22:29

to vizitix: Má do toho vrazit prachy, pokud je má, a ne si brát bankovní úvěr a pak skončit za pár měsíců s exekutorem v bytě, toť můj názor...
michalreznar
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod seterwohipikule 12. 1. 2009 07:11

Nedokážu si představit, že bych do toho třeba to kilo vrazil a nevyhrál nic :lol:
Bablbam.
seterwohipikule
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Michal P 12. 1. 2009 09:53

vizitix: tou stovkou myslíš 100kč nebo 100 000kč? :D
...
Michal P
Pokročilý

Odeslat příspěvekod pavel14 12. 1. 2009 10:01

no 100kkč si myslim, že není moc reálný, to by dotyčný musel poslat 1sms přibližně každých 20 vteřin...
pavel14
Junior

Odeslat příspěvekod radim 12. 1. 2009 10:16

Michal P píše:vizitix: tou stovkou myslíš 100kč nebo 100 000kč? :D


Jistěže myslí 100 000 Kč, není tak blbý, aby si myslel, že za 3 SMS vyhraje auto. I když blbý je i ten, kdo tam poslal nebo pošle byť jen jednu SMS. To bych radši poslal DMS na 87777.
radim
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vizitix 12. 1. 2009 18:41

Měl jsem za to, že když se tu mluví o deseti tisících tak bude každému jasné, že mám na mysli 100 000 ,- Kč.
Unknown Pleasures
vizitix
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod TrueFriend 17. 1. 2009 08:16

Koukám se tu z toho stává něco jako "zeď nářků" :-D
Tak také přispěji svým příběhem.
Jako jeden z dalších "oveček" jsem taky hrál tuhle soutěž. Celej den PŮLNOC-to-PŮLNOC.Blázen sice nejsem, ale za to bmw by to stálo řekl jsem si.
Skončil jsem na bodovým hodnocení něco málo přes 22 miniónu,volám na infolinku soutěže, protože jsem chtěl vědět jak se pak člověk dozví že vyhrál nebo nevyhrál. Myslel jsem totiž, že systém informuje pak výherce zprávou jestli vyhrál nebo ne.Ale nic nepřicházelo.
Na infolince to už nikdo nebral (jsou tam prý jen do 22 hodin).Takže jsem tam volal druhej den. Tak mi operátorka řekla, že výherce je informovanej do dvou pracovních dnů telefonicky a pokud člověk nevyhrál, tak ho nekontaktujou vůbec. Ani zprávou že to prostě nevyšlo. Tak jsem si řekl, že když do toho člověk vrazí tolik prachů, tak by ho mohli informovat aspoň zprávou na mobil že nevyhrál. Takže mne to trochu zklamalo. Hrát a pak se dva dny nervovat jestli se někdo ozve. Už tohle mi příjde dost nefér od operátora. O různých změnách v tarifu nebo nastavení služeb je informován prakticky o každé změně a zprávy chodí i automaticky když se změní omylem něco v nastavení zpátky. A to jsou operace co jsou většinou zdarma. A když jde o několik desítek tisíc korun tak operátor neobětuje ani smsku aby člověk aspoň věděl že nevyhrál. No je to pěkná lumpárna. To jsem té operátorce pěkně vytknul že se mi to nelíbí. Takže jsem pak přitvrdil a chtěl jsem vědět prostě hned jak to se mnou dopadlo. Tak trochu váhala a pak řekla že se podívá do počítače. Tak se podívala. A jaké moje zděšení bylo když operátorka prohlásila "ale já tady nic nevidím, máte tu hru ukončenu v 5 hodin ráno". Jo, někde ztratily komunikaci. Takovou dardu do zad jsem fakt nečekal. Bylo mi to divný ale během dne mi od tý pátý ráno chodily mezi otázkami i zprávy s nějakou prapodivnou chybou.Sice přišly asi třikrát za den ale nevěnoval jsem tomu pozornost. prostě se jim ze systému ztratila část komunikace s herním systémem povětšinu dne.A tím jsem asi přišel i o body co jsem nahrál.
Vůbec netuším co teď dělat. Mým cílem bylo vyhrát to auto. Na jednu stranu netuším jestli ten můj počet bodů byl výherní nebo byl někdo ještě "žhavější" do té hry než jsem byl já. A počet výherních bodů není prostě nikdo schopnej říct. Na druhou stranu nemůžu za to že v tom mají bordel a požadovat nějakou náhradu když jediné na čem zakládají celou věc je věta "já to v systému nemůžu najít" tak to je fakt lumpárna nad lumpárny. Nejenže s tím nikdo nic dělat nechce, protože jak neustále opakovala operátorka "já nemám ale ty pravomoce abych s tím něco udělala". A když jí člověk řekne ať mne přepojí na někoho kdo má, tak odpoví "Ljá si to tu zapíšu a předám to našemu reklamačnímu oddělení". To je teda lumpárna jak hrom, když jde o cenu o jakou jsem hrál. Kdyby šlo o ukradený mobil nebo nespokojenost se službou, tak neřeknu. Ale když jde o auto??? Vždyť i když někde ztratím kreditní kartu, na které je byť jen jediná jedna koruna, tak operátorka jde a okamžitě na počkání s tím něco udělá. A to člověk s tou kreditkou ani žádnou hru nehraje. Je to jen důkaz toho o jakou jde lumpárnu a personál si toho je vědom, jinak by se ke svým "hráčům" choval lépe a aktivněji. Proč pořádají takovou hru za několik cenu několik statisíc, když nejsou ani ochotni s lidmi kteří na tu jejich "hru" přistoupí nějak ochotně jednat. Je to zajímavé sledovat, když člověk zavolá třeba do banky že je s něčím není spokojený a pak zavolat na O2 nebo infolinku Upstreamu a vyjádřit také nesouhlas. Paradoxem je to, že u té banky může mít na kontě člověk třeba i 2 koruny a jednají s ním jako v rukavičkách. A u O2 může člověk prohrát podle toho co jsem zde již četl i 70 tisíc během jednoho dne a celý problém se řeší přes reklamační oddělení. Ani mi nedochází proč to chtějí dávají na reklamační oddělení. To, že operátor někam zašantročí komunikaci v jejich systému mne přeci nemusí vůbec zajímat. Já nic nereklamuji, já se dožaduji svých práv a to je to, aby výsledky "mojí hry" s operátorem byly platné. To není reklamace, ale fakt. I kdyby ta hra měla stát 3 miliardy, tak o peníze nejde. Jde o to, aby operátor nechyboval a pokud chybu udělá, tak aby ji alespoň přiznal ale slova jako "já to tady v systému nemohu nikde najít", tak takové mne mohou ledatak v tom ještě více utvrzovat.
Zatím je to podle operátorky O2 odeslané na reklamační oddělení Upstreamu, takže jsem zvědavý jak moje "reklamace" dopadne. O tom jak celá jejich "reklamace" dopadne vás budu ještě informovat :shock: snad to dopadne dobře :oboze :oboze
TrueFriend
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod bloodmen 17. 1. 2009 09:25

Měl jsem podobný problém jako TrueFriend hned zezačátku soutěže. Skutečně se s vámi nikdo nebaví, dokud nepodáte reklamaci. Po ní jsem asi měsíc čekal a pak mi volali z infolinky, že mi byla moje reklamace uznána a že mi vrátí vynaložené peníze dobropisem v příští faktuře (fakturu s prosmskovanými penězi jsem musel samozřejmě uhradit) a jako speciální bonus mi dají 2 životy. Hovor se uskutečnil tušim 4.12.

Na faktuře vystavené koncem prosince žádný dobropis nebyl. Začátkem ledna mi přišla SMS, že mi uznávají reklamaci. Před několika dny (13.1.) mi přišla další zpráva, že na základě mé reklamace mi vystaví dobropis, který přijde doporučeně. Zatím nic nepřišlo.

Je zde tedy pravděpodobnost, že ti vrátí peníze (od podání reklamace odhaduji tak za 3-4 měsíce). Zpětného uznání bodů se s největší pravděpodobností nedočkáš.
bloodmen
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků