Soutěž o 100 BMW

Pokud nenaleznete vhodnější přihrádku

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Hrajete?
Konec hlasování: 5. 1. 2009 11:36
Hraju a utratil jsem desetitisíce 0 %  0%  [ 0 ]
Hraju a utratil jsem několik tisíc 0 %  0%  [ 0 ]
Hraju a utratil jsem několik set 0 %  0%  [ 0 ]
Zkusil jsem to ale včas jsem přestal 1 %  5%  [ 1 ]
Nehraju 19 %  95%  [ 19 ]
Celkem hlasů : 20


Odeslat příspěvekod TrueFriend 27. 8. 2009 22:03

Zajímavé reportáže o O2, avšak mne ani nepřekvapují. Toto jsou naštěstí problémy o kterých se lidi dozvěděli a které zažily. V tom mém případě dost hraje roli náhoda díky které jsem se o tomto co se stalo vůbec dozvěděl, jinak bych standartně žil v domění, že jsem prostě nevyhrál tak mám smůlu... mávnul bych rukou a řekl "život jde dál". Ale jeden již zmiňovaný telefonát znamenal jinou cestu a vyvedl mne z mého omylu. Mé další snažení a cesta po schodech obtíží je opět o něco dál. A já jsem se opět vrátil, abych napsal zdali můj problém byl vyřešen úspěšně a jestli se již proháním po silnicích českých BMW řady 1, nebo nikoliv...
Od skončení soutěže a vyhlášení výherců jsem kontaktoval často O2 kde infolinka O2 efektivně bránila v komunikaci s někým z jejich vedení tím, že mne jednoduše nespojila již po stovkách provolaných minut. Bohužel jediná cesta jak donutit pracovníky infolinky mne spojit s někým z jejich nadřízených, nebo přímo s vedením byla takatová, že jsem si musel vymyslet důvod, který by pracovník infolinky vyřešit nemohl. Po půl roce snažení volání na ifolinku O2 jsem byl tedy konečně spojen s někým kdo má oprávnění, moc, nebo zkrátka možnost danou věc řešit. Sdělil jsem svůj pravý problém a bylo mi sděleno že takovýto problém ani není v jejich systému zanamenán a neví se žebych si na takovouto věc stěžoval. Takže během celého půl roku co jsem cca každý 2-3den volal na infolinku O2 že mám tento problém se ani jeden ze zaměstnanců infolinky O2 neobtěžoval tento problém alespoň zapsat do systému aby ho vůbec někdo mohl řešit. No dobře, ok... věc jsem sdělil tedy někomu s vyššími pravomocemi, tak jsem doufal, že bude řešení v dohlednu... Pracovník s vyší mocí mi oznámil že se na celou tu věc podívá a dá mi do týdne vědět jak to dopadlo. Po týdnu čekání se konečně ozval telefon s řešením, které mne opět připoutalo na lůžko bezmoci. Slova pracovníka byla "Tady máte přímý kontakt na pracovníka Upstream který má na starost soutěž co proběhla. Tak mu zkuste napsat. Pokud by se neozýval tak mi zavolejte.". Mno, paráda... ale lepší než to volání na infolinky bez možnosti jakéhokoliv kontaktu. Píšu tedy pracovníkovi do Upstreamu... k mé smůle musím začít komunikovat v anglickém jazyce, takže mou lámanou angličtinou tedy hrdě píši na e-mail který jsem dostal od O2 kde jsem popsal problém. Během tří dnů mi přišla jasná a stručná odpověď, že nemají můj průběh soutěžení celý a že je problém někde na straně operátora, protože dle systému Upstream jsem sice soutěžil, ale O2 nedodalo/neověřilo všechny zprávy soutěžního dne, ale pouze část. Při telefonickém kontaktu s Upstream jsem dále zjistil, že s tím problém byl i u některých ostatních soutěžících ale že v tom fofru který byl kvůli tomu že se soutěžilo denně. Ze strany Upstreamu problém prý nebyl,protože je prý jejich systém vybavený na mnohem větší a náročnější soutěže podobného charakteru i v jiných zemích. Prý ze strany O2 byl ale problém s dobou po kterou ověřovalo zaslané sms apod. Vzhledem k tomu, že se hrálo každý den, tak prostě to ověřování trvalo i několik týdnů. Prý by na tomto místě prostor pro takovouto chybu být mohl, ale na chybu by se prý zřejmě nepřišlo hned během soutěžení, když by si nějaký účastník soutěže pak nezjišťoval jak dopadl. Během našeho rozhovoru mi nepřímo pracovník Upstream potvrdil, že i vyhlášení výsledků soutěže proto ani nedoporučili, protože se v tomto prostě stát chyba může ale vše se dá nějakým způsobem zpětně dohledat. Bohužel ale pouze na vyžádání. Pracovník Upstream řekl že pouze zpracovávali předané informace od O2 (zprávy, pokyny, případně chyby nebo také zařízení která soutěží) a pak výsledky zpracuje. Pokud by se O2 rozhodlo, že "se spletlo" a dodaly by při ověřování výsledků SMS soutěže jiné hodnoty, než by měl Upstream, tak se za platné považují ty od O2 operátora a hodnoty z Upstream by pozbyly platnosti.
Cesta tedy vede opět k O2, což mi doporučil i pracovník Upstreamu. Pokud mi prý v době soutěže přišly nějaké chybové zprávy, tak se mohlo třeba stát, že právě kvůli nim operátor shledal, že nebude platný výsledek. Počet zpráv, které byly operátorem O2 při ověřování potvrzeny jako platné bylo 71 zpráv. Což by odpovídalo počtu zaslaných soutěžních zpráv do první chybové zprávy co mi přišla od O2. Domnívám se tedy, že na základě těchto chybových zpráv bylo z nějakého důvodu moje soutěžní snažení přerušeno nebo nadále považováno za nesoutěžní. Ale jsou to jen doměnky. Proto musím opět kontaktovat O2. Stále mi bohužel není jasné proč veškeré takovéto jednání mezi těmito dvoumi korporacemi musím obstarávat já a proč se tedy nedohodnou sami. Vždyť pokud chtěli uspořádat tuto soutěž tak se přeci také dohodli a museli mezi sebou nějakým způsobem spolupracovat a komunikovat. A nyní po soutěži spolu komunikovat prostě nechtějí. To mají k sobě nějaký odpor, nebo to prostě nechápu. O2 dělá že se nezná s Upstream a Upstream se hrdě hlásí k soutěži kterou pro O2 zajišťovalo, ale jednat dále s nimi také nechce. Takže je to opět na mě... uvidíme jak to dopadne tentokrát. Pochybuji, že takovéto jednání může skončit úspěchem. Představa, že nebýt nějakého zpropadeného problému při mém soutěžení, tak jsem se již půl roku mohl po ulicích prohánět v BMW. A nebo bych se o této věci vůbec nedozvěděl a považoval bych hru za prohranou. Myslím že i to by bylo lepší nežli vědět to co se mi řeklo. Místo toho telefonuji, vyjednávám a přesvědčuji pracovníky O2 aby se o věc vůbec zajímaly. Ze strany Upstreamu jsem se s nějakou negací nesešel a ochotně a hlavně rychle se tím zabývali. Moje důveryhodnost ke společnosti Upstream opravdu stoupla, ačkoliv jsem si zpočátku myslel, že právě oni mohou za tento problém. Ale kdoví, třeba mohou... každopádně udělali ten krok, že mne kontaktovali a celou věc mi vysvětlili jak se věci mají a kde mohou být příčiny a jak by se to dalo vyřešit. Bohužel toto o O2 říci opravdu nemohu. Od samého počátku během půl roku si hrají na to, že existují pouze infolinky a lidi kteří v O2 mají tu moc něco s problémy dělat se tak v podstatě za tyto infolinky shovávají. A ani po půl roce nebyl se mnou kdokoliv z O2 ochotný jednat, nebo mi nějak objasnit můj problém. Dokonce jsem si lží úplně jiného problému musel vynutit aby jsem byl přepojený alespoň na někoho kdo má vyšší moc, než infolinka a mohl tak problém řešit. U společnosti Upstream jsem během tří dnů zjistil v podstatě veškeré dostupné informace které jsem potřeboval vědět. Paradoxem je, že jsem jednal s Upstream, který není v ČR a s kterým jsem jednal naprosto nekvalitní angličtinou, kde bylo s podivem, že dokázali pracovníci Upstream pochopit co jsem potřeboval vědět. S O2 jsem jednal s brilantní češtinou, takže v rodném jazyce a O2 má po celé ČR několik stovek, neli tisíce poboček včetně té hlavní prosklené. Včetně několika desítek pracovnich a pracovníků na infolinkách, takže zaměstnává spousty lidí, ale NIKDO z těchto lidí mi nedokázal pomoci, nebo alespoň poradit tak, aby mne nasměroval k řešení mého problému - nějakým konkrétním způsobem v rámci společné spolupráce. Jak jsem již psal na začátku, tak až po týdnu mi po oznámení mého problému někomu z vedení O2 mi zavolali a s výsledkem takovým že mi dali "pouze" kontakt na někoho v Upsteramu. Nechápu kde je v O2 problém, ale je jen škoda, že O2 neproplácí za čas, který se věnuje infolince O2, protože podle výpisů co mám za volání na Infolinku měsíčně v desítkách až stovkách minut. Což ale ani tak není zapříčeněno neochotou pracovníků infolinky ale spíše dlouhou čekací dobou která je přes den 3-30minut.
Uvidíme, jak dopadne mé další snažení u O2...
TrueFriend
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Snekac 27. 8. 2009 22:28

Držím palce, ale musím jen říct, že volat s takovým problémem na infolinku je dočista zbytečné. Na toto se musí dát reklamace/stížnost v písemné podobě, na IL nemají vůbec žádné instrukce k tomuto... Navíc je to věc na delší prověřování. A přepojit opravdu nesmí, protože na komunikaci se zákazníky je operátor IL, ne jeho nadřízení, ono je to i logické...
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod TrueFriend 28. 8. 2009 04:22

Vážení, během mého snažení jsem přišel na další celkem zajímavou věc. Již před nějakou dobou zde na foru byl zvěřejněn odkaz, který směřuje na Aukro, kde byl inzerát prodeje automobilu BMW, který pocházel z této soutěže. Chtěl jsem tedy zjistit o koho z výherců se jedná a proč vyhraný automobil prodává, protože se tento inzerát objevil na internetu jako jediný a nikdo jiný ze 100 výherců automobil po získání neměl na internetu podaný takovýto nebo podobný inzerát. Chvíle pátrání po onom neznámém prodávajícím odhalila děsivou informaci... Zjistil jsem, že osoba jíž patří mobilní číslo zveřejněno na stránce Aukro s inzerátem patří výherci právě z onoho dne 14.1.2009 ... je toto opravdu jen náhoda, že jako jediný ze 100 výherců prakticky ihned po získání vozu chtěl vůz prodat??? Ani po dalších dvou hodinách úpěnlivého hledání na internetu a internetových bazarech se mi nepodařilo najít, žeby prodával BWM řady jedna v bílé barvě nikdo jiný a to včetně půl roku zpět. Každá nová informace kterou získám ohledně této hry mne bohužel jen utvrzuje v tom, že se zřejmě nějakým způsobem o podvod jedná. Dne 14.1. je jen jedním dnem o který se prostě detailně zajímám již od té chvíle co jsem zjistil, že prostě nelze dosáhnout od začátku hraní pozdního odpoledne (jak tvrdí výherce) stejný počet výherních bodů, nebo vyšší počet bodů, než ten kdo hraje od půlnoci začátku dne do půlnoci konce dne.
O ostatní výherní dny se nezajímám, ale okolo mého výherního datumu 14.1.2009 je opravdu hodně náhod ze všech možných stran. O2 žádné informace nepodává, ostatní zúčatněné strany ano. Proč O2 nechce v této věci jakkoliv komunikovat a řešit tuto věc. Během snažení řešit tuto věc mi bylo operátorem zablokováno také soutěžní číslo, které je (bylo) využíváno nejen ke hraní této hry ale i jako soukromé. Ačkoliv mám u operátora složenu zálohu pro případ nouze (nemalá částka se třemi nulami)... A mají mají digitálním podpisem ověřeno bankou, že platby jsou v pořádku, tak i přesto tvrdí, že na jejich účet nic nedošlo (nejedná se o platbu za soutěž přes systém PremiumSMS ale jedná se o standartní služby volání). Nevím proč toto udělali, ale rozhodně to není jednání na úrovni. Pomalu se to blíží k tomu, že mi operátor zablokované číslo bude muset zrušit, protože opravdu nebudu platit 2x jednu platbu která proběhla a kterou sama banka O2 prokázala jako zaplacenou. Když jsem se ptal na infolince proč nepoužijí peníze ze zálohy, kterou jsem složil při registraci čísla, tak mi bylo sděleno jen, že to není u mého čísla možné. Při dotazu "proč?" mi bylo zděleno že to systém u mého čísla neumožńuje. Nechápu proč by to nešlo, když k tomuto účelu byla záloha složena. Ale to je na jinou debatu...
TrueFriend
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod TrueFriend 28. 8. 2009 04:33

Dle mých dřívějších příspěvků jsem psal, že reklamace byla podána ihned po zjištění tohoto problému. Reklamaci jsem podával clekem 2x ... jednou v průběhu soutěžení, kde mne informovali, že to k reklamaci dávat nebudou když není konec soutěže a at si počkám a podám si reklamaci až bude soutěž ukončena. Po druhé reklamaci bylo stanovisko takové, že mi reklamaci neuznali z důvodu nedostatku materiálů pro reklamaci a chyběly jim nějaké podklady pro vyřízení reklamace (zřejmě ze strany Upstreamu) a bylo mi doporučeno abych se obrátil na Upstream, což mi jako dostatečné vyjádření nestačilo, proto jsem i začal pátrat dál a dál a pátram v podstatě do dnes :-D ale opravdu jsem našel mnoho zajímavých a pro mne velice překvapivých informací na základě kterých mohu tvrdit, že den 14.1.2009 musel být dnem plným náhod. A to je jen jeden den co se týká mě (náhodně hrajícího soutěžcího). Netroufám si ani domýšlet jaké náhody a jaký průběh měly ostatní soutěžní dny.
TrueFriend
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Tonda512 30. 8. 2009 08:22

Zkus se s tímhle příběhem obrátit na nějké média, sám je opravdu nedostaneš. Vím, že už nějaké reportáže apod. byly, ale myslím že tady je zajímavé právě to jednání, jak přistupují k reklmací a že ty, jako zákazník musíš řešit "blbosti" mezi O2 a Upstreamem...

Mě jako zákazníka vůbec nemusí zajímat, že oni mezi sebou mají bordel. To je je jejich boj.
Tonda512
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod TrueFriend 21. 12. 2009 05:22

Kontaktoval jsem opět druhé nejvyšší vedení českého O2 a zareagovalo. Problém znovu prověřili, (předali to opět někomu kdo to prošetří) ale opět s výsledkem, že se nepodařilo zjistit potřebné informace. Nechápu že ještě není nikomu divné, že mají v čemsi málo údajů. Většinou se setkávám s tím, že mají tolik údajů že mne to překvapuje. Tak jsem kontaktoval přímo pana Salvadora Angladu. Tentokráte jsem již ani moc nepopisoval jak jsem co řešil a nezasílal jsem svůj příběh, protože ho již v O2 všichni znají a zatím mi nikdo nepomohl a již nevěřím, že někdo tak mocný by se mým problémem vůbec zaobíral, takže jsem mu napsal jaký mám problém s jeho pracovníky a o té výhře jsem se zmínil jen málo a + jsem mu poslal výpis telefonního přenosu. Média jsem proto zatím nekontaktoval, ale kontaktoval jsem BMW v německu s mým problémem. Tak snad bude větší váhu v řešení toho problému. Média kontaktovat budu opravdu jako poslední možnost, protože nevěřím tomu, že mne hodlá společnost ignorovat a stále opakovat "my jsme bezchybní". Nechci být za nějakého stěžovatele co se rád někde ukazuje v TV a myslí si, že se tak vyřeší jeho problémy. Ale většinou kdo se svým příběhem vystoupil v televizi proti nějaké mocné společnosti tak skončila věc u soudu a stejně ten souboj prohrál. Nepovažuji svůj problém předem za prohraný. To rozhodně ne. Ba naopak. To že mne terorizuje O2 a Upstream ho v tom podporuje a společnými silami se mi snaží nějak stále šetrně opakovat "máte prostě smůlu" mne nevyvádí nějak z míry přeci jen to říkají už skoro rok. Čemu se spíš neustále divím je, že se proti O2 neohradilo daleko více lidí ale jsem asi jediný kdo si zavolal jak na tom je... hmm, to je vážně super :-l To by mě zajímalo kolik lidí by bylo takto překvapených když by si zavolali zpětně a zeptali se na to samé jako já. Mno uvidíme, nebaví mne to rok se s tím zaobírat. Nejen před Vánocemi mám i jiné starosti, než se domáhat výhry. Ale, nevzdávám to :)
TrueFriend
Kolemjdoucí

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků