od goob 9. 7. 2009 08:57
Je hloupé, že zákon v tomto myslí obtěžujícím voláním pouze obtěžování na tísňových linkách. Nicméně telekomunikační zákon 151/200 Sb. říká:
"Poskytovatel veřejné telefonní služby je povinen na žádost jeho účastníka na jeho náklady zajistit službu identifikace zlomyslných nebo obtěžujících volání, a to zpětně u konkrétních volání, která účastník označí jako zlomyslná nebo obtěžující, nejpozději však do dvou měsíců ode dne uskutečnění takového volání."
T-Mobile tohle dělá a dokonce se dá telefonní číslo i zablokovat. Je to ovšem zpoplatněno částkou 476 Kč vč. DPH. Je to ale jen u paušálů, jak se koukám do jejich ceníku.
Možná by stálo za úvahu poslat na obtěžující číslo SMS, že telefon zaznamenává každé obtěžující volání a pokud nepřestane, podáš trestní oznámení. A upřímně, než si nechat něco za SVOJE finance blokovat nebo kupovat nový telefon, který přítelkyně asi nepotřebuje, tak bych si chvíli počkal a pokud by to nepřestalo, tak bych šel na policii a podal tam trestní oznámení.
goob B-]
ZÁKLADY PRAVOPISU: ne "já sem", ale "já jsem". Ne "standart", ale "standard". Ne "hold", ale "holt". Ne "ženy, mobily, ryby, atd. byli", ale "byly". Nebo jste tak neschopní, že neumíte pár jednoduchých pravidel...?