Poradí někdo, co ještě zkusit? Vypínat a zapínat data před každým sáhnutím na telefon je poněkud frustrující

Děkuji
Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz
Loader píše:Co mě napadlo, jako doktora Watsona;
Kaktus jede v síti TM, proto není až tak divné, že se Twist karta chová stejně jako Kaktus karta. Tzn zkus SIM od jiného operátora. To celé za předpokladu, že problém je někde na fixní lokalitě, kterou má pokrytou i jiný operátor.
szantus píše:Nechal bych vyměnit obě SIM za nové (se zachováním čísla), pokud nepomůže, tak poprosit někoho známého o vyzkoušení v dané lokalitě s jeho telefonem, popř. koupit na solidním e-shopu mobil, s ním vyzkoušet (a ten poté ve 14 denní lhůtě vrátit)...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků